HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter fourteen

Last Chapter:
"OMG ELIN VI KOMMER ROCKA VÄGARNA MED DEM HÄR" "DU VI KOMMER ÄGA HELA STAN" "IIIIIIIIH" "TAAAAAAACK" sa vi båda och sprang fram och krama våra föräldrar.
"Det här är den" "BÄSTA julen någonsin" fyllde jag i elins mening.

 

"FELICIA" Jag vände bort huvudet från mamma och pappa och såg att det var Justin som stod där.
Jag gick ner till honom. "hej" sa jag och log lite. "Du, felicia jag kan inte vara vän med dig" "Nehe" sa jag lite surt. "Nej, jag vill vara mer" Jag stog helt chockad. Ville han vara mer än vänner med mig???
"KYSS HENNE" Ropade någon, jag antog att det var Elin eller Amanda. "Du hörde" Sa han och lutade sig neråt åt mig och våra läppar möttes i en fantastik kyss. Jag bet mig i läppen efter kyssen och kollade in i hans fantastika hasselbruna ögon. "Jag måste nog gå tillbaka nu" Sa han Jag kramade honom hej då, sen gick jag in till huset, för alla andra hade gått in dirrekt efter kyssen. Jag gick dirrekt upp till mitt rum för jag vill inte visa mig för föräldrarna det skulle bli pinsamt.

"You go girl" Sa Elin när hon kom in i mitt rum. "Haha, kul" "Jaa, väldigt gulliga ni är då" "Haha" sa jag och fick röda kinder. "Men du vi ska hem nu" Sa hon och vi kramade om varandra sen gick hon ut igen.
Jag drog av mig min tajta klänning och hoppade ner i sängen, när jag var på väg att somna så vibrerade min mobil till. På displayen lös det Justin. Jag log och kollade vad han hade skrivit.
Hej, Vill du ses imorgon, en dejt kanske? ;)<3
xx Justin.

Jag svarade med:
Visst, det låter bra :)<3
xx Felicia.

Hämtar upp dig vid fem då? :)<3
xx Justin.

Okej ;)<3
xx felle.

Jag log för mig själv och somnade med ett leende på läpparna, för det här var verkligen den bästa julen jag någonsin upplevt.
Morgonen där på vaknade jag av mig själv, för en gång skull fick man sova ut, och det hade jag verkligen gjort, 13.43 är väl vad man kan kalla att sova ut i alla fall. Jag gick ner till köket, idag var ju i alla fall föräldrarna hemma, de hade tagit ut frukost så jag tog lite och satte mig vid köksbordet brevid pappa som satt där med. "Asså man är aldrig sugen på frukost längre" Sa jag och kollade dystert på maten. "Ät upp för det blir ingen lunch idag" "mmh okej" sa jag surt. "föresten jag ska ut med Justin idag, får jag det?" sa jag lite gladare. "Jag ska prata med mamma bara" Sa han. "okej" svarade jag.

Jag gick efter frukosten upp på mitt rum och satte på tvn, "Felicia det är okej" ropade pappa nedifrån. "TACK"
skrek jag tillbaka. När klockan började närma sig tre började jag gör mig i ordning, jag satte på mig en kort vit klänning med silvrigt där uppe, sen letade jag reda på mina högklackade silvriga skor. Jag sminkade mig ganska lätt och sedan lockade jag om mitt hår, och satte upp lite hårspännen här och där.




"Felicia han är här" "okej jag kommer" Jag gick ner för trappan och jag såg Justin stod och prata med min pappa. Men när han hörde mig var hans ögon fastklistrade på mig.
"Hej sötnos" sa han och kramade om mig "hej Snygging" sa jag och besvarade kramen.
"Är du redo?" Jag nickade och han la armen om mig sen gick vi till bilen. "Är det okej om vi är hemma hos min mormor och morfar, men dem är inte hemma så det är bara vi, ville slippa alla papz" "Ja då, det är okej" Sa jag och log. Han åkte upp på uppfarten och vi gick in tillsamans. Jag blev helt chockad när jag kom in.
Det var det finaste jag varit med om, det var ljus och rosor överallt och middagen stog på spisen.
"Gud var fint du har gjort, du behövde inte" Sa jag till Justin "Allt för dig du vet" Sa han och pussade mig på kinden.

När maten var klar satte han sig brevid mig, "Felicia du är jätte fin i kväll" jag vände mitt huvud mot hans och log ett tacksamt leende. Vi satt och åt i en tystnad men ingen pinsam tystnad, det var nog för vi båda var hungriga. "Så hur länge stannar du?" Frågade jag. " Några dagar efter nyår, men imorgon ska jag till någon röda mattan grej för kändisar" Sa han och jag nickade. "Och grejen är den att jag måste gå med någon, och det här var planerat innan så jag ska gå med Selena" Sa han och kollade ner i sina händer. "Okej, men det är väl bara som vänner?" Frågade jag. "Jo det är vi, men det ska typ se ut som att man går som en dejt" Jag nickade lite lätt. "Blir du arg?" Frågade han "Nej då" Sa jag och försökte tränga fram ett leende.
" Det går dirrekt sänt imorgon, du får kolla om jag sköter mig bra" Sa han och jag skrattade till lite lätt.

"Jag måste nog hem nu" sa jag när klockan nästan var elva. "Jag skjutsar dig" Sa han och vi klädde på oss ytterkläderna. "Tack för allt Justin" "så lite så" Sa han och jag pussade honom på kinden.
Sedan gick jag ut från bilen och in i mitt hus.

Kvällen där på:

"är du redo för att se om din pöjk sköter sig?" Frågade Elin "Han är inte min pöjk, vi är inte ens tilsammans"
"men ni kommer och bli" Sa hon och skrattade lite vilket jag med gjorde.
" Det piper kan inte du hämta popcorna" "visst" sa elin "Skicka filten" Sa jag och skrattade.
"Är jag din bekänt eller" "jepp" Sa jag och blinkade. Jag virade in mig i filten, och nu började det.
Det kom en massa kändisar som blev intevjuade, bland annat beyonce, hon skulle föda när som helst sa hon. Efter en stund kom Justin och Selena.
" Här har vi Justin och Selena" "heej" sa dem båda, "Jo hur har ni i erat förhållande" "Jo det är väl bra" sa Selena och log. "Du då Justin." Jo jag älskar Felicia hon får mig må så b.." "FELICIA?" Frågade Selena







   Postat av: Anonym

La till dig nu :)


      Datum: 2011-12-30 Tid: 15:22:09 URL: http://bieberever.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback