HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter Seven

Last Chapter:
Jag funderade när jag stod i duschen, jag tycker ändå vi gått ganska fort fram, men jag har inte känt så här för någon kille innan, kanske för att jag inte haft något riktigt förhållande med någon men ändå.
Det ända jag är rädd för är att bli sårad.

    897577-singstar_wireless_microphones_playstation_3artwork7907singstar_wirelessmics011_screen_large

4 dagar sedan:
Idag är det Fredag eftermiddag, eller klockan är två, men ändå. Vi slutar som alla andra fredagar vid 1. Idag ska nämligen Corey komma hem till mig och han ska "Förklara Sig". Jag såg nämligen han stå och hångla upp någon ny tjej i hans klass. Ryan hade väl ändå rätt om honom. I dem här dagarna hade varit så perfekta, jag och Corey hade det så himla bra vi myste hela kvällarna, när jag inte var med honom var jag med Ryan,Chaz och Justin. Men det blev inte mycket till att jag hann vara med dem, bara i skolan och så. Men Corey skavara här om Ca en kvart då ska jag allt ha en jävla bra förklaring eller så ryker han.

Jag hörde knack på dörren, så jag gick ju såklart och öppna. Där stod han, inte ledsen men inte glad, inga känslor alls, igentligen ville jag bara ge honom en bitchlapp. " mhm." "Igentligen har jag inget och säga förlåt för vi hade ju inget förhållande" "Nej, men vi har haft sex,vi har myst alla kvällar nu i veckan, och vi kysser varandra, så allt det har inte betytt något för dig eller?" "Jo men," "Men vad, jag är inte tillräckligt snygg, och nu när det kommit en snyggare då ska du haffa på henne, du är ett riktigt jävla kräk vet du det" Han sa inget utan bara stod där, han förstod att jag hade rätt, "Om du inte ska säga något mer kan du gå ut är du snäll" Han vände mig bara i ryggen, och gick ut för dörren. Ärligt talat vet jag inte varför jag bröt ihop, han var inte värd mig.

Jag fick ett sms av Ryan, jag kollade var det stod:
Har du skällt ut idioten nu? Du kan komma hem till mig sen när du är redo. Jag har med mig min tjej om det är okej.?

Ja det har jag.. han är en idiot, jag kommer om cirka tre timmar? , RYAN VARFÖR HAR DU INTE SAKT ATT DU HAR EN TJEJ???

Haha Chilla Sis, jag vet inte men vi blev typ på riktigt ihop igår såå..

Haha okej men grattis brooo!

Tack sis, du vet att jag finns<3

Tack Ryan<3

Jag kan inte riktigt fatta att jag har kommit så nära Ryan som jag har kommit, Jag gick upp på mitt rum.
Satte i gång min dator och logga in på twitter... jag skrev en ny tweet:
Some boys are really jerks, but some boys are so sweet, Thank you @RyanButler.<3

Jag hoppade ur sängen för jag hörde att det var någon som kom hem och det var Amanda.
" Amanda kom upp sen" "Okeeej" "Hur var det på ultraljudet???" "Det var bra, men dem kunde inte se könet för det var för tidigt men jag vill ändå inte veta" "Okej, har du bestämt något namn?" "Jag tror om det blir en kille: Jamie om det blir en tjej; Louren" "fiiina" " Ja men det är ju lite tidigt nu och bestämma liksom" "haha japp"
" Ska du göra senare i kväll då" Frågade Amanda " Ehm, hem till Ryan, där Chaz, ryans tjej och Justin är, dudå`?" "Ehm inte mycket, eller juste ska passa Josefin." " Kuul för dig, men jag kanske kommer och gör dig sällskap senare" "Tack du." Vi satt och prata och senare kolla på en film med en ben and jerry i handen.
" Shit jag ska vara där om en halvtimme, jag måste byta kläder." Jag sprang in i min Wic och letade. Jag satte på mig en rosa klänning sen min skinnjacka över, sen tog jag på mig ett par svarta skor. Jag tog klänning för det var faktiskt varmt ute.

Jag gick bort till Ryan som det gick väldigt snabbt att gå till. Jag ringde på. Där stod inte Ryan utan Chaz.
" Heeej Chaaz" "Hej Feeeliciaa" han omfamnade mig i en kram lika så gjorde Ryan. Jag gick in och hälsa på Justin med. "Så Ryan var har du din tjej?" "hon är på toaletten." Jag nickade. Jag hörde att det var någon som smällde igen en dörr så jag antog att det var hon. Hon kom in i vardagsrummet där vi stod, jag trodde inte mina ögon. Aldrig det kan inte vara hon. Vi båda stod som förstelnade, " FELICIA?" "ELIN?" " Whata?" sa Ryan.
Jag och Elin sprang fram och kramade varandra " Elin vad i helsike gör du häääär?"  " VAD gör du hääär?" Sa hon "Okej sluta med det där nu, hur känne ni varandra?" Sa ryan " När jag bodde i Sverige så gjorde Elin det med vi var bästa kompisar tills vi var typ tio sen flyttade Elin. så det var alltså hit du flytta?" fråga jag
" Ja, men jag har varit hem skolad så.." " Ahaa. men jag flyttade hit efter england." " Asså Felle jag har saknat dig grymt mycket" "Och jag dig, jag fattar inte att det här händer" Killarna kollar på oss och skakar på huvudet eller ser fundersama ut.

" Okeeeej, ska vi göra något eller.?" Sa Chaz " Som vad?" Fråga Justin " Jag vet inte något kul, oh kan vi inte köra singstar som vi alltid gjorde?" Elin kollade på mig "Visst" Sa alla. " Justin kommer vinna" Sa Ryan.
"Aldrig i livet jag kommer" Sa jag. Jag älskar ju som sagt och sjunga dem jag har sjungt för har sagt att jag varit bra, och det är min syster, Elin och en som heter Erik. " Aldrig Felle äger på och sjunga" "Hur kommer du ihåg hur jag sjunger?" Fråga jag henne. " Går inte och glömma" Sa hon och blinka "Okej Stanford jag utmanar dig" Sa justin. Vi körde en duett och jag började sjunga och alla gapade när jag börja sen började Justin, han sjöng otroligt fint, men till slut vann jag med några få poäng.

" Ägd" Sa jag till Justin som skämt "Du sjöng ju as bra Felicia" Sa chaz och Ryan och Justin instämde.
Jag log lite, faktum är att jag blev generad. Efter många omgångar bestämde vi oss för att gå ut.
Ryan och Elin gick och höll hand. Riktigt gulliga måste jag säga. Det var kolsvart ute och vi gick till någon park och satte oss och prata om allt och inget. Kul hade vi i alla fall. Jag är glad att jag gjorde mig av med Corey och vara med dem här personerna är så mycket roligare.

" Ska vi bege oss hemmåt?" Frågade Ryan. " Visste men måste bara få ta ett kort på er först" Sa jag. " Elin kysste Ryan på kinden när jag tog kortet. Vi alla skulle sova hemma hos honom också hade vi bestämt.
Jag gick hem med Eli och hämtade sov grejer för hon hade inte heller några så hon fick låna av mig sen gick vi vidare till Ryan. Vi gjorde oss i ordning och la oss på våra madrasser och pratade.


   Postat av: C

grymt bra!


      Datum: 2011-12-18 Tid: 23:03:11

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback