HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter ten

Last Chapter:
Jag fick ett sms, jag hoppades på att det skulle vara från Felle men icke, Selena. Jag öppnade och det stod:
Förlåt.

Jag ignorerade det men snabbt efter kom det ett till där det stod:
Jag älskar ju dig, älskar du inte mig?

Selena, om du älskat mig skulle du kunnat lita på mig, klart jag älskar dig, du var min första seriösa flickvän, men just nu känner jag för att ta en paus. Jag är ledig och vill vara med mina kompisar sen får vi se hur det blir i framtiden.

Jag fick inget sms tillbaka, jag vet att jag krossat hennes hjärta, men helt ärligt tror jag det är bäst så här.
Imorgon var det skola för dem andra så jag skulle hem till min pappa och hälsa på mina älskade syskon sen ska jag hämta upp Chaz,Ryan och Felicia sen ska vi hem till Elin, så det blir nog rätt så kul.
Jag kände att mina ögonlock blev tyngre och tyngre, så tillslut somnade jag.

Jag vaknade av mig själv vid tio hugget, så jag gick ner och stoppade i mig lite frukost som mormor lämnat kvar. De skulle ut och shoppa idag så jag var ensam nu på morgonen. Jag gick sedan upp och drog på mig lite kläder och fixade till mitt hår med lite vax. Sen gick jag ut till bilen och körde till pappa.
Jag rinde på och han kom fort och öppna. "Hej pappa" Sa jag och kramade om honom. "Hej kiddo" Sa han och besvarade kramen. "BIEEEEBERR" sprang Jassy och hoppade upp i famnen till mig. Jaxon låg och sov så jag fick vänta med att hälsa på honom. "Har du klarat dig utan mig?" Frågade jag Jazzy "Nästan" Svarade hon.

Vi satt och prata om hur jag hade haft det, med Selena och allting också. Vi pratade i säkert två timmar, det fanns ju väldigt mycket och prata om så. när klockan började bli ett så åt vi lite mat, men sen var jag tvungen att gå för de slutatde vid två. "Hejdå Jazzy" sa jag och kramade om henne"Hejdå Jaxon" sa jag och pussa honom på huvudet sen sa jag hejdå till Pappa. Sedan åkte jag iväg till skolan.
Jag bestämde mig för att sitta kvar i bilen, vill inte bli mosad av tonåringar dirrekt.
Jag såg alla tre komma så jag gick ut ch kramade dem alla tre, sedan åkte vi iväg till Elins hus.

"Har du haft det bra idag utan oss?" frågade Chaz när vi satt i bilen. "Alltid" Sa jag och skrattade lite.
Vi gick ut ur bilen när jag parkerat på uppfarten och Ryan ringde på Elins hus. De kysste varandra jag saknar och göra det tänkte jag för mig själv.

3 Veckor och fem dagar senare.
(justins perspektiv)

"kom igen felicia gå ut med mig?" "Neej" "Jag vet ju att du vill, du kom igen, vi kommer ha jätte kul" Sa jag och kollade på henne.



"Okej då" Sa hon lite blygt. "Bra, hämtar upp dig vid 8 i kväll" Sa jag och pussade henne på kinden. Hon log och sen gick jag till min bil och hon till hennes. Jag åkte hem med ett leende på läpparna, för jag Justin bieber, skulle ut med den snyggaste tjejen som jag någonsin har träffat.

Felicias Perspektiv:
Jag skulle på dejt med Justin..., vad och hur, gå det här till. Vi är som bästa vänner, jag vill inte att det här ska förstöra den här underbara vännskapen som vi har skaffat oss. Men jag kan ju inte låta bli och tycka att han är väldigt snygg.
Jag gick in i huset och hälsade på min syster som var den ända hemma, hennes mage har växt riktigt mycket, man ser att hon är gravid nu i alla fall. Jag gick upp på mitt rum och in i min WIC för att hitta något att sätta på mig.
Jag tog på mig en svart klänning med hål på sidorna, sen gjorde jag en snygg håruppsättning, och sminkade mig ganska mycket. Jag valde ett par snygga skor, sen gick jag ner till hallen och började sätta på mig dem. Det ringde på dörren och jag öppnade där stod Justin i en snygg guldig kostym. "Snälla jag måste få ta ett kort på er ungdomar" Sa mamma.
"Mamma sluta, vad pinsamt" "Äsch det är lugnt" Sa Justin. Jag log mot honom och han la en arm runt mig och mamma tog ett kort.


"Så vart ska vi Justin?" "Det får du se.." Jag suckade lite lätt, och han öppnade bil dörren åt mig och vi var genast ute på vägarna. Han stannade utanför någon jätte fin resturang, "Justin, det ser väldigt dyrt ut här" "Just precis" Sa han och log.
"Är det bara vi här?" Frågade jag "Ja och han som ska servera maten" "Skämtar du, har du hyrt stället?" "Ja för jag vill att inget ska kunna störa oss, inte ens mina fans." "Du hade inte behövt Justin." "såja, kom nu" Sa han och tog min hand och vi gick mot Resturangen. "Vad vill du ha?" Sa han när vi satt vid bordet. "hmm, jag tror jag tar pasta carbonaran" "Okej jag tar pastan och köttfärsås" Sa han och sedan sa han vad vi skulle ha till servitören.

Det var inte en pinsam tystnat under maten, vi hade riktigt trevlig och Justin var hur snäll som helst. "Klockan är mycket ska vi bege oss hemmåt?" Jag nickade och han tog min hand och vi gick ut till bilen. När vi var framme vid mitt hus, öppnade han min bildörr och vi gick upp för trappen, "Tack för allt i dag Justin, jag vet inte hur jag ska tacka dig." "Det behöver du inte" Sa han och kollade in i mina ögon. Vi kom närmare varandra, Var det nu vi skulle kyssas?????
Till slut blundade vi båda två och våra läppar möttes i en fantastik kyss.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
´Felicia och Justin.. hur blir det med dem..
Drama kommer.... 



   Postat av: ellen

Jäte bra! MERA!!!


      Datum: 2011-12-25 Tid: 16:24:20 URL: http://ztoryzaboutjustinbieber.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback