HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 20 - WaterScooter

Last Chapter:
"Justin jag är trött" klagade jag. "Ska vi sova?" Frågade han. "Om du vill?" Frågade jag. "Jo, jag är också trött" Log han.
Vi fixade oss i ordning snabbt och hoppade sedan till sängs. "Justin tack för att du tog med mig hit" Vi låg och kollade varandra i ögonen. "Du är den ända jag skulle vela ta hit" Jag fnittrade och kysste honom och la mig sedan i hans famn och somnade i en djup sömn.

 

"Upp och hoppa beautiful" Justin viskade i mitt öra och jag rös till. "Hey you" Sa jag och kollade in i hans vackra ögon. "Jag var nere och köpte lite frukost, ska vi sätta oss på verandan och sen gå ner och bada?" Frågade han. Jag nickade och hoppade ur sängen och sprang och bytte om till min bikini och sen satte jag på mig en vit skjorta över. "Du är bäst" Sa jag när jag åt på min vattemelon. "Jag vet" Sa han och hade sin skryt samma röst. Jag skrattade åt honom och vi åt fort upp frukosten. Vi plockade i hop våra grejer och vi tog med oss en varsin vatten flaska innan vi gick ner till stranden. Det var inga papz idag så de hade väl inte klurat ur vart Justin var riktigt.

Vi höll varandra i handen när vi gick till stranden. "Nu badar vi" Sa han och tog tag i mig. "Justin sluta, jag har min skjorta på mig och du får inte slänga i mig" Sa jag allvarligt. "Watch me" "Justin sluta jag kastar vattnet på dig" Sa jag och varnade honom med en vatten flaska.




"Ojjj vad rädd jag blir" Skrattade han och tog tag i mig. Han drog av mig skjortan och bärde mig fram till vattnet. Om jag gjorde motstånd skulle de ändå inte hjälpa ett dugg så jag lät honom. "Snälla" Bedjande jag honom när han var i vattnet. "Du åker under med mig, på ett, två tre" Han dök under med mig och det var inte så farligt kallt som jag trodde det skulle vara, ganska varmt faktiskt. "Tack" Fejklog jag. "Varsegod babe" Sa han och kysste mig. Jag kollade förvånat på  honom. Visst vi höll varandra i handen, men kyssa mi öppet var något han aldrig gjort förut. "Jag vet vad du tänker på, jag vill visa min kärlek inför hela världen, om du vill de förstås?" Frågade han. Jag nickade glatt och kastade mig på honóm så han åkte ner i vattnet med mig över. "Inte schysst" Sa han när han kom upp. jag kunde inte sluta skratta för hans ansiktis utryck var oslagbart.

"Okej, vi kan sluta skratta nu" Sa han och kollade menat på mig. "Okej då" Skrattade jag.


 

Efter mycket bad och skratt så skulle vi tydligen gå upp och byta kläder för Justin skulle ta med mig på något.
Jag visste in vad men gick med på det i alla fall. Jag drog på mig min leopard mönstrade bikini. "Justin vart ska vi?" Frådade jag. "Hemligt, men det är inte sån big deal bara så du vet" Skrattade han. Jag kollade mystiskt på honom men följde sedan med honom.  Vi gick hand i hand på den lilla gången och vi kom fram till ett par vatten skotrar. "Justin ska vi åka på de där?"



"Japp, redo?" Frågade han. "Jag vet inte" Sa jag osäkert. "Det kommer gå bra, pröva själv en gång så ska du se att de går bra, annars så lär jag dig okej?" Jag nickade osäkert och drog av mig tröjan och shortsen.
Justin Justin, förstår du inte att jag kommer dö?????? Jag skrattade åt min tanke och Justin kollade konstigt på mig.



"Justin jag är rädd" "Hey, det finns inget och vara rädd för, jag är med dig hela tiden" "Okej" Jag andades ut och gick mot Justin. Någon hjälpte oss och drog ner de till vattnet och de visade hur vi skulle köra.Sen satte vi på oss flytvästarna. Jag började att köra men de gick inte sådär jätte bra om man säger så. "Ska vi dela?" Frågade Justin. "Om det är okej?" Frågade jag "Klart det är okej, det är bara mysigare" Sa han. Vi åkte och lämna min och jag hoppade på framför Justin. "Är du beredd?" Frågade han. Jag skrattade och nickade och han körde i väg i världens fart. Jag skrattade och vågade knappt titta men han styrde bra även fast jag satt framför.
Efter mycket åt stannade han till slut. "Jag älskar dig" sa jag och böjde mig bakåt. "Jag älskar dig med" Sa han och vi kysstes snabbt.




Här laddar vi med bilder hahahaha....
Men hade en massa bilder så kunde lika gärna lägga upp de hoppas de inte gjorde någe...
Np i spanska imorgon, Hör och läsförståelse #KILLME

KOMENTERA


   Postat av: cicci

skit bra!! mer mer mer! :D


      Datum: 2012-04-16 Tid: 22:17:28

   Postat av: Anna

Jätte bra! mer!


      Datum: 2012-04-16 Tid: 22:23:34

   Postat av: Sara

ROLIGT MED MÅNGA BILDER :D:D:D:D:D


      Datum: 2012-04-16 Tid: 22:27:04

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-04-16 Tid: 23:37:05 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback