HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 2 - Movie night.

Chapter 2 – Movie night.

”Kyle åker för att hämta upp Justin nu” Sa jag till Sel. ”Okej, har Brian och mamma gått än?” Frågade hon. ”Ja, de gick precis” Sa jag. ”Okej” Svarade hon. Vi hade lyckats övertala de att gå över till några vänner i alla fall. Jag kollade mig en sista gång i spegeln på Selenas och min gemensamma toalett och sen gick jag ner till köket för att börja fixa fram snacks och så inför kvällen. Jag gick till skafferiet och tog ut två påsar chips, popcorn jag skulle poppa och godis påsen. Jag började med att lägga in popcornen i mikron och hällde sen i chipsen och godiset i varsina skålar. Jag gick in med det i våran lilla bio salong och sen gick jag tillbaka för att hälla upp de färdigpoppade popcornen. Jag tog också ut all läsk från kylskåpet och tog med mig fyra glas.

 

Det ringde lägligt på dörren och jag ropade ”Kom in” för jag höll på att ställa ner dricka i bio salongen. Jag hörde hur dörren öppnades och en springande Selena i trappan. ”Heeeeey” Jag såg hur hon kastade sig i armarna på Justin. Jag gjorde nästan detsamma med Kyle även fast jag träffade honom för två dagar sedan. ”Heey” Sa jag och kysste honom mjukt på läpparna. ”Heey babe” sa han. Jag log stort. ”Hej på dig också Justin” Sa jag och kramade om honom länge då jag har saknat honom också. ”Hej på dig lillen” skrattade han. Han kallade mig alltid för det. Kanske för jag var ett år yngre en honom, och jag var alltid yngst när vi alla var, och alltid kortast också, ni förstår jag är ganska kort.

 

 

”Vad blir det för film?” Frågade Justin. ”Jag vet inte, vi kan välja mellan några” Svarade Sel. Kyle gick och höll om mig bakifrån medans vi gick in till salongen.  ”Jag har saknat dig” viskade han mot min hals. Jag log stort för mig själv. Vi satte oss på ena sidan av allt tjockt vi skulle proppa i oss medans Selena och Justin la sig på den andra. ”Vilken film blir det då?” Frågade Sel. Till slut började vi med New Years Eve och jag kröp under med Kyle under filten. Jag låg nästan helt på honom men han verkade inte vilja ha det på något annat sätt, även fast det borde gjort ganska ont på honom. ”Gör det inte ont?” Viskade jag. Han skakade på huvudet och kysste mig lätt på pannan. Jag log mot honom och la ner mitt huvud på hans bröst igen och riktade mina ögon mot filmen.

 

Efter texterna rullades och under hela filmen hade Kyle legat och pillat mig lite på armen, ryggen eller magen. Han var verkligen så perfekt. Jag vände mig om och la mig på magen på honom. Han flinade och böjde sig lite fram så han kunde nå mina läppar. ”Älskar dig” Mimade jag. ”Jag dig” Mimade han tillbaka. Jag log för mig själv. ”Vilken film blir det nu?” Frågade jag. ”Någon skräckis tycker jag” Sa Justin. Jag suckade. ”Jag är med Bieber” Sa Kyle och jag kollade ledsamt mot honom. ”Jag är här. Inget kommer att hända jag håller om dig hela filmen” Log Kyle. Jag log stort och kysste honom snabbt. ”Sover du hos mig?” frågade jag. Han nickade. Selena satte in någon Saw film och jag var verkligen inte ett fan av de filmerna alla säger att de inte är tillräckligt läska, själv tycker jag de är för läskiga.

 

För det mesta låg jag med huvudet nertryck i Kyles bröst. Han viskade i mitt öra näst intill hela tiden att det inte var någon fara. Han och Justin skrattade åt mig också vilket gjorde mig små sur, jag kan inte rå för att jag är livrädd för skräckfilmer.  Snart så började äntligen efter texterna rulla vilket jag blev hjärligt glad för. ”Äntligen” Mumlade jag. De andra skrattade åt mig. Jag la mig tillrätta för jag låg bokstavligen på Kyles mage. Så jag la mig vid sidan och la mina ben över hans och mitt huvud på hans bröst i stället.  Jag passade också på att ta några klunkar av min coola. ”Orkar vi en till film?” Frågade Sel. ”Bara en komedi i sådana fall” sa jag allvarligt. ”Okej, men vad för komedi då?” Frågade hon. Justin lyfte på sig och gick för att leta efter. ”Den här?” Frågade han och höll upp Yes Man. ”Den blir bra” Sa jag och Kyle i munnen på varandra.

 

Justin satte i gång den och jag riktade mina ögon återigen mot filmduken. Jag kände hur min mobil vibrerade till det var från Justin?. Kolla Sel ;). Jag vände mig om och fick se att hon sov. Jag skrattade. ”Så söt” Viskade jag och skratta. Kyle tog ett kort vilket jag också var tvungen att göra, Justin gjorde samma sak. Justin lät henne sova till filmen var slut. Efter texterna rullade och jag kände verkligen hur sömnig jag var. ”Jag bär upp henne” Sa Justin. Han tog henne i famnen utan att hon vaknade faktiskt vilket förvånade mig. ”Ska vi också gå och lägga oss älskling?” Frågade Kyle. ”Det tycker jag” Log jag. Han kysste mig mjukt innan jag reste mig upp med honom efter mig. Han gick bakom mig och hade sina händer på mina höfter och kysste mig då och då i nacken. Han gjorde så många små saker som gjorde mig så glad.  Jag gick in i min WIC och drog av mig mina kläder men behöll mina trosor på sen drog jag på mig en stor tröja som jag skulle sova i.

 

När jag kom ut igen stod Kyle i endast kalsonger. Vi gick in till badrummet för att borsta våra tänder. Kyle har en tandborste här då han sover väldigt ofta här. Jag borstade först klart mina tänder så jag satte upp mitt hår för jag skulle ta bort mitt smink. ”Gå in så länge, jag ska bara ta bort sminket” log jag. ”Okej” Sa han och kysste mig på kinden. Jag log och blötte mitt ansikte i vatten och gnuggade bort sminket. Jag smörjde mig sedan med en ansiktes  kräm och gick sen in till Kyle igen. Han öppnade täcket och jag kröp under täcket. Jag la mig på sidan så han la sig bakom och placerade en trygg arm runt mig. ”God natt älskling” ”God natt babe” Sa jag tillbaka och vände mig om så jag kunde kyssa honom god natt.

 

Komentera! :)



   Postat av: Annie

braaa :)


      Datum: 2012-08-21 Tid: 16:37:30

   Postat av: hanna

omg hittade nyss din bloggas bra :)


      Datum: 2012-08-21 Tid: 16:52:37

   Postat av: Emmy

Bra!!


      Datum: 2012-08-21 Tid: 16:55:26

   Postat av: elena

super bra .


      Datum: 2012-08-21 Tid: 18:39:06

   Postat av: Anna

Super bra! :)


      Datum: 2012-08-21 Tid: 21:02:59

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-08-21 Tid: 22:58:35 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

   Postat av: hanna

jättebra


      Datum: 2012-08-22 Tid: 21:37:54

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback