HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 60 - I Love You So Fucking Much

 
Last Chapter:
Jag log och kramade om honom och sedan Erin. Jag hade sagt hej då till Chaz och Ryan som blivit väldigt besvikna då vi knappt fått någon tid men jag skulle flyga hit de till La snarast. Hej då till mormor och morfar hade jag också sagt. "Men vi ses" Sade jag till pappa återigen. Han nicka. "Hej då lilltjejen, vi ses snart igen okej?" Sa jag till Jazzy. Hon nickade och kramade om mig. "Vi ses snart juju" Jag log och pussa henne på hjässan. "Hej då bro" Sa jag till Jaxon och gjorde en liten handskakning med honom och han skratta ljuvligt. "Vi ses" Sade jag och satte mig i bilen för att åkta till toronto för att sedan ta flyget till Lax och sedan åka hem till min flickvän och bli sams.
 

Arianas Perspektiv:

”Ska du göra något speciellt idag då?” Frågade Sel. ”Njae, det tror jag inte, du?” Frågade jag. ”Jag tror jag ska hem till Ashley, du kan ju hänga med om du vill” Log hon. ”Jag får se” Log jag. Hon nickade. ”Kom nu det är mat” Ropade Pappa från nedervåningen. Jag reste mig upp efter Sel och vi promenerade ner för trappan. ”Tacos” Sa jag glatt. Pappa skratta. Jag tog mig en tallrik och började ta för mig av maten. ”Ska ni göra något speciellt idag?” Frågade Mandy. Jag skakade på huvudet. ”Hem till Ashley” Sa Sel. ”Okej vad roligt” Sa Pappa. Sel nickade. ”Du kan ju ringa hit Jassie eller någon Ari, om du inte vill vara själv menar jag, vi åker vid åtta sedan” Sa Pappa. ”Okej, men jag får se, jag tror nog jag är ensam ändå, ganska skönt.” Sa jag. ”Okej, är det säkert?” Frågade Mandy. ”Ja” log jag. Jag åt upp och gick sedan upp på mitt rum och satte på mig ett par mjukisar, mina uggs och satte upp håret i en toffs. Jag satte mig sedan i sängen och slog på tvn. Pretty little liars va på så jag koncentrerade mig på det.

 

”Gumman vi åker nu, Sel åker med så får hon skjuts” Log Mandy vid dörren. ”Jaha okej” Log jag. ”Hej då” ”Hejdå” Jag drog upp min telefon, på väg att ringa Jassie, för jag är inget fan att vara hemma ensam men jag ångrade mig snabbt, jag skulle nog inte orka ändå. Jag lutade mig bakåt och jag hörde dörren slås igen. Jag tog min choklad som låg i byrån och passade på att tjocka mig lite. Jag hörde hur det knarrade utanför min dörr och jag kollade skräckslaget mot dörren. Den öppnades och jag skrek till. När jag såg gestalten framför mig chockades jag. ”Justin?” Sa jag chockat. ”Hej, förlåt för jag skrämde dig.” Sa han. Jag la undan chokladen. ”Vad gör du här?” Frågade jag och la armarna i kors. ”Här för att bli sams med min flickvän” Sade han. Jag kolla ner i golvet. ”Hey.” Sa han och gick fram  till mig. ”Jag är ledsen okej, förlåt för jag skrek på dig, jag var bara orolig” Sade han. Jag kunde inte hejda mig själv så jag gick fram och kramade honom. Han slängde sina armar runt mig. ”Jag är ledsen att jag åkte” Snyftade jag. ”Hey, det är okej, jag förstår dig. Jag har pratat med Jazzy och min mormor också” Sa han. ”Det behövde du inte, då blir det pinsamt att träffa de nästa gång” Log jag. Han skakade på huvudet. ”Nej då” Log han.

 

”Jag har saknat dig min älskling” Sa han. Jag log stort. ”Jag har saknat dig med” Sa jag allvarligt. Jag ville inte släppa honom jag älskade att vara i hans famn. ”Ska du åka tillbaka?” Frågade jag när jag till slut släppt honom. Han skakade på huvudet. ”Innan touren dock, jag var ju inte där så länge, eller så kanske jag flyger hit de, jag får se hur jag gör” Sa han. ”Okej” Log jag. ”Kyss mig någon gång då” Sa jag otåligt. Han skrattade åt mig och drog in min kropp mot hans och pressade sina läppar mot mina. ”Nöjd?” Frågade han. ”Nja, en till” Sa jag. Han log och kysste mig igen. ”Så du är ensam hemma?” Frågade han flirtigt. ”Jajemen, vad har du på tanken Mr.Bieber?”  Frågade jag tillbaka. ”Dig.” Sade han. Jag skratta. ”Jag är ganska äcklig efter planet, någon chans att jag får låna duschen?” Frågade han. Jag nickade. ”Någon chans att jag får låna dig?” Frågade han. Jag ryckte på axlarna. ”Kanske, kanske inte” Sade jag. Han skrocka till. ”Kom nu bara” Sa han. Jag bet mig i underläppen och följde efter honom till badrummet.

Nu blev jag så där osäker igen. Han drog med mig in i badrummet. Han kysste mig på halsen och tryckte upp mig mot väggen. Jag kände lusten sprida sig. Jag tog mina händer till hans överkropp och drog av honom hans tjocktröja och sedan hans tshirt så han nu var i bar överkropp. Jag bet mig i läppen. ”Du är fett sexig när du gör så” Sa han. Jag bet mig i läppen igen bara för att reta honom lite extra. Han drog snabbt av mig min tröja så jag hade linne på mig. Jag trampade ur mina uggs och lät han dra av mig mitt linne igen. Justin kollade gillande på mig med den där blicken som jag alltid ska rodna över. Jag vände mig om så han kom mot väggen i stället. Jag fipplade upp hans skärp och drog ner hans byxor till anklarna så han fick kliva ur de själv. ”Gå in först” Sade jag. ”Okej” Sa han och kysste mig innan han tog av sig sina kalsonger och sina strumpor. Jag tog ett djupt andetag och knäppte upp mina byxor. Sedan bhn och drog ner mina trosor och tog av mig mina strumpor precis som Justin gjort. Jag klev sedan in i duschen och möttes av Justin som hade ett brett flin på sina läppar. Han drog mig intill sig och kysste mina läppar. Jag kunde känna något växa på min mage och jag kunde inte låta bli att flina så det förstörde kyssen.

 

”Ledsen, kan inte hjälpa det” Sade han. Jag skratta och tog tag om hans nacke och drog honom ner mot mig så jag kunde kyssa honom igen. Hans tunga gled in i min mun och mötte min. Jag vet inte hur länge vi stod så där men det var nog rätt länge. Han slutade och började kyssa och göra märken på min hals i stället. Han kom ner till mina bröst och gav de behandling innan han kysste mig ännu längre ner. Han kysste sig upp igen och mötte återigen mina läppar. Hans hand hittade mitt underliv och jag kunde inte låta bli att stelna till. ”Slappna av” Viskade han sexigt i mitt öra. Han pressade in ett finger i mig och jag släppte ut ett stön. Han körde det ut och in och snart hade han pressat in ytterligare ett. Jag hängde nästan på hans axlar för mina ben vek sig så skönt var det. Jag kunde knappast stå upp. ”Justin” Kved jag innan jag kände en våg sköljas över mig. Han log stort och kysste mig. Eftersom jag aldrig igentligen gett honom något så tänkte jag att det var dags. Jag kysste honom på halsen och ner mot hans muskulösa mage. Jag kysste han precis under naveln och jag kunde känna hur han ryste till. ”Du behöver inte” Sade han men hackade i rösten. Jag satte mig på knä och tog honom först i handen och drog några drag upp och ner. Till slut tog jag honom i munnen och han släppte ut ett högt stön. Jag rörde mig upp och ner och jag kände hur han placerade sina händer i mitt hår.

 

 

”Babe” Kved han. ”Du måste sluta annars kommer jag komma.” Jag gjorde som han sa och jag kunde se hur mycket han led över att inte få komma. Jag kysste honom mjukt. ”Vi fortsätter där ute.” Sa jag. Han nickade. Vi drog på oss varsin handduk och torkade oss snabbt och jag gick ut först ur badrummet. Justin kom snabbt efter och jag hann knappt reagera förens han tryckte ner mig i sängen med honom efter sig. Han kysste mig på halsen och jag drog mig lite längre upp i sängen. Han la sig försiktigt över mig och sedan så trängde han in i mig. Jag släppte ut ett stön. Han började röra sig in och ut och placerade våta kyssar på bland annat min hals och mina bröst. ”Justiiin” Stönade jag. Jag kände hur jag började närma mig och snart kände jag hur jag kom. ”Babe lägg dig på mage” Sade han. Jag gjorde som han sa och vände mig om. Han trängde i mig bakifrån och det var något jag aldrig testat förut. Jag släppte återigen ut ett stön och Justin kysste min ryggrad. ”Fuck baby” Stönade han. Återigen så kom jag och vi bytte ställning igen så jag var över honom. Jag sjönk ner över honom och  hans ögon rullade praktiskt taget runt av njutning. ”Babe nu” Kved han. ”Jag med” Han kom och det gjorde jag med. Jag föll ner bredvid honom av utmattning. ”Jag älskar dig så jävla mycket” Han vände sig om och kysste mig mjuk. ”Jag älskar dig med, väldigt mycket och jag menar det verkligen.” Sade jag. Vi drog ett täcke över oss då klockan slagit efter midnatt. ”God natt babe” Sade han och kysste mig igen. ”God natt Älskling”

 

Awkward gott folk!. Typ dör oveeer here. Men lite makeup sex typ ;).
Mina bilder vill inte ge med sig de vägrar laddas upp så det blir bara gifs i detta kapitel.
Lite snåla på komentearer på förra kapitlet tycker jag allt :)



   Postat av: Anonym

Så bra:)


      Datum: 2012-12-10 Tid: 23:03:18

   Postat av: Sara Mähler

galet braaa !!!! love it :D


      Datum: 2012-12-11 Tid: 00:33:11

   Postat av: Evelina

Super bra!


      Datum: 2012-12-11 Tid: 13:15:38

   Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER


      Datum: 2012-12-11 Tid: 15:50:01

   Postat av: Alex

Haha jättebra kapitel ;). Skynda med nästa <3. X


      Datum: 2012-12-11 Tid: 22:05:43 URL: http://itsonlyonedirectiontomyheart.blogg.se

   Postat av: Anna

Jätte bra. :)


      Datum: 2012-12-12 Tid: 22:21:08

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback