HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Juuuullloooov!

Jag har äntligen fått jullov!. Är så himla glad över det, usch vad jag längtat. Jag tänkte förklara lite om hur uppdateringen kommer se ut lite framöver. Idag kommer det nog ett kapitel, jag tror det, men min pojkvän kommer snart men tror att jag hinner skriva ett ändå!. Imorgon ska jag på lite fest men hinner KANSKE ett innan skulle faktiskt tro det, är ju ledig på dagen likkksom! :D, Lördag ska jag fira lill jul hemma hos min pojkväns mormor för han åker till stockholm på söndag :((((. Aja, söndag ska jag umgås med pappa och mina syskon för jul där, och sen hos mamma på julafton :). Så jag får helt enkelt se hur det blir så här i jul dagarna, juste min storebror fyller på tisdag så får se hur det blir med det också!. Nu blev det ett alldeles för långt inlägg.
 
HEjdoooo!


   Postat av: Amina

Länkbyte? Snälla :)


      Datum: 2012-12-20 Tid: 16:49:28 URL: http://mylifeandbieber.blogg.se

   Postat av: Parya

Hur gammal är du?<3 btw ja älskar din blogg, och du skriver som en ängel<3 Kramar// Parya

Svar: nyss fylda sexton :) , född 96 :)
justajbnovel.blogg.se


      Datum: 2012-12-21 Tid: 19:14:46

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback