HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 20 - Stratfords Street.

Last Chapter:
"Kyss Emma" Sa Alli och flinade mot Ryan och Emma, man såg att emma blev ganska röd om kinderna. Men Ryan gjorde som Alli sa, och det kysstes, ömt, det blev ganska vilt, men tillslut så stoppade Chaz dom.
Ryan snurrade flaskan, den hamnade på mig. "Kyss Allison"

 

"Får jag inte ens chansen att välja sanning eller?" Frågade jag. "Jag fick inte" Sa Ryan. "Men jag får, jag väljer sanning" Sa jag och flina. Missförstå mig inte, jag skulle vilja kyssa Alli, men det känns inte rätt nu när vi precis blivit sams igen. Jag vill liksom ta det lugnt. "Okej, vill du kyssa Allison?" Frågade Ryan.
Såklart skulle den frågan komma nu också. "Skulle inte vara helt fel" Sa jag och jag såg att Alli kollade ner mot sina händer. "Äh, nu lämnar jag er, ska upp tidigt imorgon" Sa Chaz och vi gjorde vårat handslag sen gick han ut ur huset.

"Så vad ska vi hitta på då?" Frågade Ryan. "Jag vet inte, kolla på en film?" Föreslog jag. "Visst det kan vi" Sa Emma. "Jag väljer" Sa Ryan och gick till filmförådet. Han tog ut filmen the grudge. Om jag ska vara ärlig så gillar jag inte skräck filmer, jag har aldrig gjort det är bara så onödigt, äckligt och man är inte riktigt en man om man börjar skrika, så nae, inget för mig, det bästa med skräckfilmer är väl om man ser det med en tjej, så om tjejen blir rädd hoppar den ofta upp i famnen på en.

Ryan startade filmen och vi tog plats i en varsin soffa. Ryan och Emma satt och gullade i ena soffan och jag och Alli satt i den andra med ca 45 cm mellan rum. Jag såg att Alli hoppade till ibland, jag kollade inte så mycket på filmen, tror det bara var Alli som kollade på den, Ryan och Emma var upptagna med varandra under filten, jag var upptagen med att kolla på Alli, jag vet inte varför jag har börjat känna den där konstiga känslan när jag kollar på henne, allt liksom jag vet inte, det går inte att beskriva känslan.

Jag blir glad när hon ler liksom, Alli hoppade till ännu en gång och gömde sigg huvud i kudden. "Är du rädd?" Frågade jag och flinade. "Ja, men jag är ju inte den ända, för om du inte hade varit det hade du inte suttit och kollat på mig hela tiden" Sa hon och hånflinade tillbaka. Great nu hade hon märk det också.
"Okej seriosly Emma och Ryan skaffa er ett rum trodde vi kolla på skräck och inte på någon jävla porr film" Sa Allison och jag kunde inte hålla mig för skratt.

Emma mördade blickade Alli och de gjorde faktiskt som Emma sa, det gick in till ett rum.
"Okej, jag går hem nu" Sa Alli. "Hänger på" Sa jag och ställde mig upp.

Allisons Perspektiv:
Först trodde jag att Justin inte ville kyssa mig eftersom han valde sanning, men sen så sa han att det inte skulle vara helt fel att kyssa mig, sa han det bara för att vara snäll eller menade han det verkligen?
Jag har svårt med att ta emot kompilmanger, jag blir oftast ganska dryg, själv vet jag inte varför men det blir bara så liksom. "Kommer du" Sa Justin jag nickade.

Det var ganska skönt och gå hem med någon nu, det var mörkt, och klockan var över tolv det kändes bra att inte få gå hem själv. "Så" Sa Justin när vi gick på trotoaren. "mmh" Sa jag.
"Så du ville kyssa mig" Sa jag på skoj. "Jag vet ju att du vill kyssa mig också" Sa han och blinkade till.
"Jasså?, det var något jag inte visste om" jag ljög oturligt nog, självklart ville jag kyssa honom.
"Haha, dagens skämt, alla vill kyssa Justin Bieber" "Oh, bra självförtroende Bieber har då" Sa jag och flinade.
"Vad, det är ju bara en sanning" Sa han. " i sånna fall så ljög du nyss" Sa jag och han skrattade till.

"okej, säg till om jag ska stoppa" Sa han och gick ett steg närmare. Sen ännu ett till, och ett till, Vi hade nu inget mellan rum i mellan oss, vi stog och kollade varandra i ögonen. Våra läppar var någon centimeter i från varandra. "Jag kommer kyssa dig Allison Jones" Viskade han mot mina läppar. "Kyss mig då, Justin Bieber" Viskade jag tillbaka. Den sekunden, tröck han sina läppar mot mina. Hans läppar masserade mina, och mina läppar masserade hans. Där stod jag Allison Jones mitt på en gata i Stratford Ontario,det regnade ute, och vet ni, vet ni vad jag gjorde?, jag kysste Justin Bieber, för andra gången, och jag älskade det.




Komenteeeraaa...


   Postat av: Anonym

Grymt!


      Datum: 2012-02-19 Tid: 18:11:09

   Postat av: Emma

Skit bra!


      Datum: 2012-02-19 Tid: 18:13:30

   Postat av: Emelie

Nawwwwwwwwwww jätte bra ;)


      Datum: 2012-02-19 Tid: 18:21:56

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-02-19 Tid: 19:36:47 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: KaptenGurka

MEEEEEEEEEEEER :D


      Datum: 2012-02-20 Tid: 09:11:18

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback