HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 21 - Oh boy he´s here

Last Chapter:
"Jag kommer kyssa dig Allison Jones" Viskade han mot mina läppar. "Kyss mig då, Justin Bieber" Viskade jag tillbaka. Den sekunden, tröck han sina läppar mot mina. Hans läppar masserade mina, och mina läppar masserade hans. Där stod jag Allison Jones mitt på en gata i Stratford Ontario,det regnade ute, och vet ni, vet ni vad jag gjorde?, jag kysste Justin Bieber, för andra gången, och jag älskade det.

 


"Hej då Justin" "Hej då Allison." Vi gick åt varsit håll, jag in till mig och Justin gick mot hans mormor och morfar.
Jag låste upp min dörr, jag öppnade den gick in ganska fort och lutade mot dörren. Hade just det där hänt? Hade jag kysst Justin Bieber IGEN? Varför pirrade det i magen? Var jag kär i honom? Hatade jag inte honom nyss?
Tusen frågor vimsade i mitt huvud. Jag tog ett djupt andetag och gick upp till mitt rum.
Jag la mig på sängen och startade igång datorn och loggade in på twitter.
Jag skrev en tweet till Emma:

@EmmaCennedy Call me tomorrow!

Jag bestämde mig sedan för att kolla på Justins twitter, han hade gjort en ny tweet för en minut sedan.

I don´t know what I´m going to say, but that was awesome, I really mean that, thanks.

aww, vad gullig han är. Eller han menar väl att våran kyss var fantastik eller?..
Jag har verkligen för mycket i mitt huvud just nu. Jag gjorde mig i ordning för att gå och lägga mig sen gick jag och la mig. 

Jag vaknade av att min mobil ringde, jag sneglade och kollade på klockan. 09.30? REALLY?
Jag kollade på skärmen, Emma Cennedy stod det på skärmen, jag tryckte i alla fall på den gröna luren och svarade.

- Mmh
- Du ville att jag skulle ringa, WHATS UP, hände det något igår??
- mm, det var därför du skulle ringa..
-okeeej, vad hände då?
- jo, jag och justin vi kys-
- KYSSTES NI OMG, VAD GULLIGT!!
- Ne, men jag vet inte, asså allt, jag kan inte ens förklara
Sa jag och suckade.
- Okej jag förstår dig.
- Hände det något mellan dig och Ryan i går då? 
-  Jo jag tror faktiskt vi är tillsamans igen.. fast jag vet inte riktigt men aah.
- Jag är glad för dig Em, men är du säker på att det är det du vill nu när ni i-
- Ja Alli, och tack, men jag ska gå tillbaka till Ry-
-SOV NI TILLSAMMANS?
- OH nej, hejdå Alli. Sa hon och klickade.

Jag skrattade åt henne och la sedan också på min lur. Hon visste ju i alla fall om hon var kär eller inte. Själv visste jag inte. Jag visste ingenting. Jag kan väl inte bara gå och bli kär efter han kysste mig, eller kan jag det?
Varför ska allt vara så svårt? Jag satte mig trött upp ur sängen. Jag ställde mig upp och gick dirrekt in i min WIC för att hämta min one piece. Jag drog på mig den, gick in i badrummer för att blaska mitt ansikte.
Jag gick sedan ner för trappan och in i köket. En lapp från pappa.

Hej gumman, och godmorgon, eller ska jag säga god lunch? du är ju antagligen inte vaken på morgonen..?
Men men, jag och Jonah är och köper nya fotbolls saker till honom sen ska han på träning så vi blir borta tills i kväll, jag har lämnat 40 dollar på diskbänken.
Ha det bra idag.
Puss Pappa.

Så typiskt pappa, fast denna gången var jag faktiskt vaken på morgonen. Jag skrattade lite för mig själv och gick till kylskpåpet för att hämta någon frukost. Youghurt och flingor fick bli bra.
Jag satte mig framför tvn och började att äta.
Det var inte så mycket roligt på tvn så efter jag ätit upp gick jag in i köket för att lämna tallriken.
När jag precis skulle gå upp för trappan så ringde det på dörren. Jag kikade in i kik håler och kollade vem det var.

Oh boy, han är här. Justin är här!!!




   Postat av: elena

omg sjukt bra en till i dag snällA JAG DÖR NÄSTAN HÄR


      Datum: 2012-02-20 Tid: 16:12:31

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-02-20 Tid: 16:56:50 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Anonym

grymt! :)


      Datum: 2012-02-21 Tid: 09:39:11

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback