HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 25 - I hope they dont hear.

Last Chapter:
Jag gick mot bilen och Ryan mötte mig i en kram. Vi la in min väska i bagage utrymmet och sen hoppade jag in i baksätet brevid Chaz som satt i mitten. Justin och jag flinade mot varandra, han satt brevid Chaz med. "Så är ni reeeedo?" Frågade Ryan. "Klart" Sa vi allt i kör och han började köra mot stugan.

 

Efter en timmes körning så var vi framme. Stugan var fin, väldigt fin faktiskt, mysig men modern. "Kom ni måste se utsikten från det lilla vardagsrummet" Sa Emma och drog med oss. Ja hon hade rätt det var verkligen fint. Det var klippor, sjön och någon båt i vattnet, väldigt fint. "Så hur blir delningen mellan rummen, det finns ett dubbel rum och tre andra rum med enkel sängar" Frågade Ryan "Vi kan väl ta ett dubbel rum?" Sa Emma till Ryan. "Visst, om det är okej för er?" Frågade han oss. "Visst det blir bra" Sa Chaz och jag och Justin instämde. Killarna bärde upp tjejernas väskor upp till rummen.
"Vad har du här i igentligen?" Frågade Chaz. "Ööh, jag vet inte, kläder och sånt" "Herre gud, vi ska inte varar borta i ett år liksom" Skrattade Chaz. "Jaja, bär upp den nu och visa att du är en staaark man" "Jag behöver inte visat jag är det redan" Sa han och jag började att skratta åt honom.

 "Går det bra att jag ställer den här Madam?" "Det går så bra Chazziie" "Kalla mig inte det, låter som en barnrumpa" "Okej Chazzie" Hån log jag mot honom. Han skakade på huvudet och gick där i från. Jag tog med mig en handduk och gick in till badrumet. Jag drog av mig kläderna och hoppade in i dushen. Jag shamponerade mitt hår ganska fort. Sedan tog jag också balsam i det. Jag stängde av vatten kranen när jag var klar. Torkade mitt hår och satte upp det i en turban. Men sen kom jag på att jag bara hade en handduk med mig in, så jag tog ut den igen och drog  den runt kroppen i stället.
Jag gick ut ur dörren och Justin kom precis ut från hans rum. "Nemen vilken snygging man stötter på" "Haha jätte kul, och prata inte så högt din dummer" Sa jag och kysste honom fort innan jag försvann in på mitt rum.

Jag drog på mig ett par underkläder, illrosa hotpants och ett vitt linne. Kände inte för att klä upp mig dirrekt.
Jag borstade dock mitt hår och drog på mig lite mascara sen gick jag ner. När jag kom ner busvisslade Ryan. "Haha vad rolig du var nu då" Sa jag till Ryan och de andra började att skratta. "Vi åker till affären, vill ni beställa pizza?" Sa Emma och riktade frågon mot mig, Chaz och Justin. "Visst" Sa jag. "NEJ vänta, lämna mig inte med dem, jag följer med" Sa Chaz panik slaget. "Och vad är det för fel på oss?" Frågade Justin förvånat. "Bara kolla på er, så sjukt kära blöööh" Sa Chaz äcklat. "Haha, dagens skämt Chaz" Sa jag och himla med ögonen. Dock stämde det inte vad jag sa menmen.
"Aja kom nu bubben" Sa Emma på skämt till Chaz. "Japp, vi tar med oss lillpojken vill du sitta i vagnen också?" Frågade Ryan på skämt. "Okej, seriöst, jag sitter kvar i bilen" Sa Chaz och vi alla började att skratta.

De gick i alla fall tillslut och det var bara jag och Justin kvar. "Äntligen ensamma så jag får pussa lite på dig" Sa han och kom emot mig och började kyssa mig. "Tror du de anar något?" Frågade jag när vi gosat ner oss i soffan "Vet inte, jag tror dock Chaz sa det på skämt, men jag vet inte" "Vi får hoppas på det, föresten ring pizza" Sa jag och skrattade till. "Om jag får låna din telefon för min är där uppe" "Självklart" Sa jag och gav honom telefonen.
"Ja, jag skulle vilja beställa en caprisosa, två hawaii och två kebab pizzor" Hörde jag Justin säga i telefonen.
"Ja, vi bor på ********, okej, vi tar betalt med kort" Sa han sen.
" Ja okej, hej då" Sa han sist.
"Hur visste du vad alla ville ha?" Frågade jag roat. "Jag känner dem, och jag vet att kebab är din favorit" "Och hur vet du det?" "Jag har mina källor" Sa han och jag himlade med ögonen öch började skratta.

"Jag kommer smyga in till dig i natt bara så du vet" Sa Justin helt plötsligt. "Gör det, men kom i håg att smyga så ingen märker det bara" "Jag lovar" Sa han och kysste mig och sen reste han på sig. "Vart ska du?" Frågade jag. "Ska bara på toaletten, jag kommer snart" Sa han och jag nickade.  "Vi är hemma" Ropades det från hallen. "Hej" Sa jag och hjälpte de med kassarna. Vi ställde in allt i kylen, och dukade för pizzorna. När vi ställde ut de sista glasen så ringde det på dörren så jag antog att det var pizzan. Jag gick och öppna och visst var det pizza budet. "45 dollar" Sa han och jag nickade och betalade. "Jag kunde betalat" Sa Justin bakom mig när jag kom med pizzorna. "Jag med" Sa jag och skrattade.

Jag ställde ner pizzorna så de fick ta sin egen. "Vad vill ni ha för dricka?" Frågade jag. "Coola" Ropade alla i kör. Jag tog ut en coola ur kylskåpet och ställde på bordet. Jag slog mig ner brevid Emma och mitt emot Ryan. "Ryan kan du hälla upp åt mig?" Frågade jag. "Of course lilla Alli" "Jag är inte liten" "Jo" "Jag är längre en Emma i alla fall" Sa jag stolt. "Aah, typ två centimeter" Sa Emma bittert. "Ni är båda små" Sa Justin och flinade mot oss.
Vi var inte jätte korta hon är 163 och jag 165 då är man faktiskt inte kort. Eller, vi är väl det i gemfört med dom... Jag åt och åt men jag orkade inte mer en halva och ändå kändes det som jag skulle spy.
"Åh gud nu orkar jag inte mer" "Instämmer" Sa Emma. "Tunnisar" Sa Chaz tyst och killarna började att garva.
Jag himlade med ögonen åt de och drack en klunk av min dricka.

"Vad ska vi hitta på efter maten då?" Frågade Chaz. "Jag vet ,inte, kan vi inte bada?" Frågade jag. "Ja det gör vi" Sa Emma. Killarna instämde och vi plockade undan våra kartonger och dn mat som var kvar.
Jag och Emma sprang in först till hennes rum för att hämta hennes bikini sen gick vi in till mitt rum och valde en bikini till mig. Vi bytte snabbt om, men tydligen inte tillräckligt snabbt eftersom killarna redan stog nere i hallen och vänta. "tjejer tjejer tjejer" Muttrade Chaz. "Jaja, vi är i alla fall klara nu" Sa Emma och vi gick mot altanen. Det var en trappa ner som vi kunde gå till bryggan. Det var en väldigt stor brygga. Men man kunde också gå ner i vattnet ner i från från en fin strand.

"Sisten i" Skrek Jag och Emma var först i sen kom jag. Ryan blev sist. HAHA, nae jag skoja bara.
Efter tre timmars bad, kända jag mig skrynklig som ett russin och kall som om det vore minusgrader ute.
"Ae hörni ska vi gå upp?" Frågade jag. "aah, det börjar bli kallt" Sa Emma och de andra instämde också.
Vi gick uppåt mot stugan. "Jag paxar dushen på övervåningen" Sa jag och sprang upp. "Vi tar den här nere" Sa Emma och hon menade antagligen att Ryan också skulle vara med. "Euw äckliga ungar" Sa Chaz och jag och Justin började garva. Jag gick fort in i dushen och satte på varmvattnet, jag sköljde av mig allt fort och gick sen snabbt ut igen. "Duschen är ledig" ropade jag från mitt rum.

Jag gjorde mig i ordning för kvällen. Jag satte bara på mig ett par trosor och sedan en stor tröja över.
Jag gick in på det badrummet som inte hade någon dusch och snart kom Justin in också. "Vad snabbt du duschade då" Sa jag och han nickade. Jag tog tandkräm på min tandborste och stoppade in den i munnen för att borsta mina tänder. Jag borstade i kanske lite mindre än två minuter och Justin gjorde lika dant. Jag gick ut ur badrummet med Justin efter mig. "Jag kommer snart" Viskade han och kysste mig försiktigt. Jag skrattade till och ropade godnatt till alla andra, och de ropade tillbaka.

Jag låg och väntade på att Justin skulle komma, jag trodde han hade somnat, men efter hela 40 minuter kom han tillslut. "Hej" Sa jag och skrattade. "Hej du" "Varför kom du så sent" "Skulle bara se till att alla hade somnat" Sa han och ajg nickade. Sängarna var riktigt små men det gick vi låg näst intill på varandra.
"Jag har inte fått gett dig en riktig kyss på länge" Sa Justin och mötte mina läppar i en intensiv kyss.
Kyssen övergick till hångel och våra tungor möttes. Han började att försöka ta av mig min tröja, vilket inte gick jätte bra men det gick ju tillslut. "Justin tänk om de hör" Viskade jag. "Nej de gör det inte" Sa han och jag nickade och vi fortsatte. Jag drog av hans kalsonger och han mina trosor, han kysste mig på halsen och snart så trängde han in i mig. Jag försökte att låta bli att stöna, i alla fall högt, för då hör ju de andra.
När vi båda hade kommit la vi oss till rätta och jag somnade i Justins famn.

Långt kapitel.
Va tyckte ni..?
dåligt med komentarer på förra :(


   Postat av: Anonym

Jätte bra.


      Datum: 2012-02-22 Tid: 23:08:06

   Postat av: sara

Jätte bra meeeer snälla.du skriver så bra


      Datum: 2012-02-23 Tid: 06:59:32

   Postat av: Anonym

Grymt, men jag ogillar slutet ;)


      Datum: 2012-02-23 Tid: 10:42:01

   Postat av: Emelie

Grymt bra meer <3


      Datum: 2012-02-23 Tid: 11:11:42

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback