HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter forty-one

Last Chapter:
"Jag förstår, jag kan flytta tillbaka till Mamma och Pappa det är inget problem" Sa jag och kollade ner i marken, jag ville inte möta Justins blick för jag ville veta om han var seriös med vårat förhållande innan jag släppte in honom helt i mitt liv igen, och då kan jag flytta i hop med honom igen.

Tumblr_lr0gvaiusb1qe0hneo1_500_large  370682_large

"
Vill du följa med mig på middag ikväll?" Frågade Justin och jag blev livrädd och hoppade till. "Du skrämde mig men visst" Sa jag och log. "Förlåt" Sa han och log snett. "Men, ska vi äta ute, det kommer ju vara en massa papz och jag är gravid jag vill inte att du ska känna dig a-" "Sluta, dom kommer ju någon gång få reda på det, och jag bryr mig inte okej?" Jag nickade och log.
Jag gick in i mitt rum, jag bodde fortfarande hos Ryan och Elin, dock har det bara gått tre dagar sen Ryan sa det där men men.. Justin har också berättat för Pattie och Jermey om gravideten, jag vet inte vad dom sa eftersom jag inte var där, men han sa att dom tillslut tog det bra vilket glädje mig.

Jag började att göra mig i ordning för middagen eftersom det var en timme kvar tills vi skulle gå ner.
Jag tog på mig en grå klänning med en ros där uppe av något slag. Det var en lång klänning, jag kan ju inte gå i en kort för då skulle ju min mage se ut som ja.. Jag är trött på att vara gravid, jag vill bara ha ut bebisen nu!
Jag sminkade mig lite lätt samt vågade håret, jag var klar när det var tio minuter kvar så jag gick ut i hallen.

Justin hade en vit skjorta med en svart slips och ett par jeans, riktigt stilig var han. "Vad fin du är" Sa Justin när han kom mot mig. "Man är inte fin när man har en sån här stor mage Justin" Sa jag. "Jo du är" Jag flinade mot honom och gav han en kyss på kinden, men han vände huvudet så det blev på munnen. Jag skrattade åt han och vi var på väg att gå ut när Elin kom.

"Vänta ett kort på turdruvorna" Sa hon och tog fram kameran. "Våra huvd är här uppe" Sa jag för hon tog kort på min mage när Justin höll om mig, jag skrattade åt henne och Ryan kom ut med Mason hand i hand från hans rum. "Mason får jag en puss innan jag går" Frågade jag. han sprang fram till mig och jag satte mig på huk och pussade han.  "Sköt om dig nu Mason" Sa jag och sa sen hej då till Elin och Ryan.

"Så fort vi kom ut ur lägen heten var det fullt med papz, men jag höll mig till Justin och Kenny som hjälpte oss in i bilen. Papzen var som galna och skrek: "ÄR HON GRAVID, JUSTIN ÄR DET DITT BARN" osv osv.
Vi gick in bakvägen till resturangen och det var jätte fint, inte en ända människa var här.
"Justin, du behövde inte boka hela resturangen" Sa jag och log. "Jo, allt för dig, som jag alltid säger"
Jag himlade med ögonen och satte mig till bords, Justin hjälpte mig dock med stolen som en riktigt gentleman.

Maten var hur god som helst, och efträtten ska vi inte prata om! "Jo, Felicia innan vi går, jag vill säga en sak" "Prata på" Sa jag. "Jo, Jag saknar verkligen dig, för att få ha dig för mig själv, när vi delade sovrum, när vi bodde tilsammans bara du och jag och Mason, jag är seriös, jag älskar dig över allt annat, det är dig, jag vill somna brevid, och vakna upp brevid, du ska föda mitt barn och jag skulle inte vilja att någon annan skulle göra det, det pirrar i hela kroppen när jag kysser dig och får röra vid dig, när jag är med dig så gör jag inget annat än ler, ler och ler. Jag älskar dig, det är därför jag vill att du ska ha den här" Han tog fram en ring, men han skulle väl inte fria eller? "Ta det lugnt jag ska inte fria åt dig, det är en promise ring, jag lovar dig att jag ska vara med dig nu och föralltid, du och  jag, jag vill inte ha det på något annat sätt, snälla flytta hem till mig igen?"

Jag sträckte fram handen så att han satt på ringen, jag kände massor ut av tårar rinna från mina kinder, ingen har sakt något sånt där till mig förut, "Justin, ja- jag vet inte vad jag ska säga, jag älskar dig så himla mycket men jag ville bara att du skulle förstå att jag ville att det skulle var seriöst, men nu vet jag det och då kan jag flytta i hop med dig igen, och då ska det gå vägen, för jag älskar dig" Justin lös upp som aldrig förr.
"Kom" Sa jag och drog med hans huvud till mitt så jag kunde kyssa han mjukt.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

awwwwwww? eller?

Komentera för mer :D

Glöm inte att rösta på inlägget under


   Postat av: Lisa

naww :)

grymt bra (:


      Datum: 2012-01-29 Tid: 15:29:48

   Postat av: Felizia

Åhh så bra!!! :D <3


      Datum: 2012-01-29 Tid: 16:14:31 URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback