HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter forty-two

Last Chapter:
"Justin, ja- jag vet inte vad jag ska säga, jag älskar dig så himla mycket men jag ville bara att du skulle förstå att jag ville att det skulle var seriöst, men nu vet jag det och då kan jag flytta i hop med dig igen, och då ska det gå vägen, för jag älskar dig" Justin lös upp som aldrig förr.
"Kom" Sa jag och drog med hans huvud till mitt så jag kunde kyssa han mjukt.

Justins Perspektiv:
Det har nu gått två månader senare jag och Felicia var på den underbara middagen då hon ville flytta ihop med mig igen, våra föräldrar var oroliga att det gått för fort - igen. Men vi hade ju faktiskt känt varandra i ett och ett halvt år och jag har älskat henne i lite över ett år, så det var ju bara inte mer en rätt. Jag har också hunnit med att fylla nitton år, det var ett av det bästa festerna jag varit med om. Felicia hade också bokat den finaste sviten på ett hotell, hon ville åka utomlands med mig men där hade jag stoppat eftersom hon har ju vårat barn i magen och jag vill att allt ska hända här hemma. Mason lär sig nya ord hela tiden och han pratar ganska bra, men man hör ju oftast inte vad han säger. Felicia är just nu stort som ett hus, hon kan knappt röra sig, men idag åkte honi alla fall till frisören för hon kände att hon ville komma ut vilket jag kan förstå.

Jag kan inte vänta tills vårat barn kommer, ingen vet om det kommer bli en tjej eller kille, jag vet heller inte vilket jag hoppas på. Jag fixade klar maten till Mason och ställde den på bordet. "Mason kom, du ska få mat" Han kom lite lätt springades och jag lyfte upp honom i barn stolen. Jag matade honom och gav han sen hans dricka som han lätt drack upp, vad är det med barn och dricka igentligen?

Dörren öppndes och jag förstod att det var Felicia som kom. "Hej älskling, jag är här inne" Ropade jag från köket. "Hej" Sa hon och satte sig dirrekt ner på stolen. "Hur mår du?" Frågade jag. "Mår bra, men jag har så himla ont" Sa hon vilket jag verkligen kunde förstå. "Fin du är i håret föresten" "Tack baby" Sa hon och log.

"Jag går och lägger mig lite" Sa hon och gick upp för stolen. "Jag kommer jag ska bara fixa klart disken först" Sa jag och ställde in resten i diskmaskinen. När jag var klar så gick jag in till Felicia. "Hej baby" Sa jag och la mig brevid henne och kysste henne i pannan. "Hej" Sa hon och log.

"Förlåt för att jag är så tråkig" Sa hon. "Du är faktiskt rätt underhållande att kolla på" Sa jag och vi båda börja skratta. "aa-j" Sa hon "Ska jag hämta något?" Frågade jag. "Ja tack, en tablett?" "Visst" Sa jag och gick ut.
"JUSTIN" ropade hon, jag sprang in till henne, "Mitt vatten har gått, det är dags"

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Förlåt för kortis i nlägg men kändes bra att sluta så, komentera för mer!



   Postat av: Felizia

OMG! Du kan inte bara sluta där! :O

NÄÄSTA!! :D


      Datum: 2012-01-29 Tid: 17:15:59 URL: http://onlyfellie.blogg.se/

   Postat av: Emelie

Kan inte vänta tills nästa vill ha mer NU!!! ;D


      Datum: 2012-01-29 Tid: 17:45:37

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback