HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter thirty-one

Last Chapter:
När han skulle trycka bort kamera appen så ploppade ett sms upp. Jag kollade chockat ner. Selena.
Saknar dig med baby, vill med ses snart!<3

 

"Justiin" Sa jag med gråten i halsen. "Vänta spring inte i väg, det är inte vad det ser ut som." "INTE SOM DET SER UT SOM??, har du SMSAT med henne så där?" Sa jag och kände att tårarna började rinna ner från mina kinder.
"Nej det är det jag inte har kolla" "Du har säkert bara raderat det" Sa jag tyst. "Om det är det du tror om mig så visst." Sa han och la telefonen i min hand och sprang iväg. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag satte mig ner med mina händer i ansiktet. "VAD hände?" sa Ryan när alla tre kom ut. "Ja-g vet inte" Sa jag och sprang i väg för att leta upp Justin. När jag sprang så kände jag att det vibrerade till, Justin fick ytterligare ett sms, och ett till ifrån Selena. Jag kollade lite försiktigt, great nu är jag verkligen en idiot.

Woops, skickade till fel.

hade hon skrivit. Jag sprang hem till Justins mormor för där visste jag nästan att han skulle vara för ingen av dom var hemma. Jag kände på dörren och den var öppen så jag gick in. "Justin" Ropade jag.
Han svara inte men jag visste att han var här. Jag gick upp till hans rum och där låg han på magen och stirra in i väggen. "Justin." "Gå" "Justin förlåt, men vad ska jag tro då? ditt ex skickar ett sånt sms, ska jag bli glad på något sätt eller?" "Nej, men när jag visade dig så kunde du ju i alla fall trott på mig." "Förlåt, och Selena skickade ett till sms föresten." Sa jag och la mobilen vid han. Han kollade på den och suckade.

"Förlåt Justin" Sa jag och satte mig brevid honom. "Det är okej, men lita på mig nästa gång." Jag nickade och kände tårarna åka ner i från min kind. "Kom baby" Sa han och öppnade hans famn. Jag kröp in i den. "Glöm aldrig att det är dig jag älskar, jag är så kär i dig att jag nästan spricker när jag får kyssa dig, när jag får krama dig, du gör mig helt galen." Jag vände mig om och och kollade in i hans vackra bruna ögon. "Gråt inte baby" Sa han och torkade av mig min tårar.

"Får jag en kyss?" Frågade jag. "Du behöver inte ens fråga" Sa han och pressade sina läppar mot mina.
"Ska vi gå tillbaka till dom andra?" Frågade jag. "Nä, dom sover nog, vi ringer de imorgon" Sa han och jag nickade och somnade i Justins famn.

Jag vaknade av att min mobil började ringa. Jag tog upp den utan att kolla vem det var.
- Hej det är Felicia.
- Hej gumman det är mamma, kan du passa Mason i dag. Lilly kan inte jobba i dag.
-Visst
-Kom över om en halvtimme då.
-mm
-Hejdå
-Hejdå.

Jag la på och tog mig ur Justins grepp, jag började ta på mig gårdagens kläder.
"Vart ska du?" Frågade han. "hem, jag ska vara barnvakt åt Mason." "Får jag följa med?" Jag nickade och log.
Han reste sig upp och klädde också på sig. Vi strunta i att äta frukost och gick hem till mig.
"Hemma" Ropa jag. "Bra, jag måste åka till jobbet nu, vi kommer hem i kväll och tack ännu en gång." Jag log åt mamma sen lämnade hon huset. "Kan inte du ringa Ryan så går jag och fixar frukost?" Frågade jag.
Justin nickade och jag tog med mig Mason till köket.

"Går det bra?" Frågade Justin när han kom in. "Japp, kan du ta fram mjölken?" "Visst"
När allt var klart satte vi oss till bords, jag matade Mason också.
"Hörre du din skit, jag tror du stinker huh?" Justin skrattade åt mig och jag tog med min Mason in i barnkammaren. Jag bytte en skitig blöja och la sedan Mason ner på hans filt så han fick leka lite.
Jag la mig brevid honom och tog fram en bok som han lekte med.

"Vad gör ni?" Frågade Justin när han kom in. "Mason leker med boken." Sa jag och skratta lite.
Justin la sig brevid Mason och nu kollade vi alla tre ner i boken.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vill ni ha ett till idag?

Föresten har kommit på slutet och allt nu, vi får se hur många kapitel det blir, det beror på hur många ideer jag har kvar tills slutet ;)


   Postat av: Emelie <33

Meeer älskar denna novellen du är grym på att skriva :)


      Datum: 2012-01-21 Tid: 17:23:57

   Postat av: Anonym

okej men lägger till dig okså:)


      Datum: 2012-01-21 Tid: 22:05:12 URL: http://mystoorie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback