HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter thirty-six

Last Chapter:
"Varför inte?" Frågade han. "Jag måste stanna med Mason det vet du, jag måste hjälpa mamma och pappa och jag kan inte ta med mig honom dit det vet du." Sa jag kanske lite väl argt.

"Så, oss, hur ska vi göra kommer det verkligen att funka?" Frågade han och jag blev chockad.
"Är du seriös?" Frågade jag. "Men om Du vill kan vi väl försöka?"

  Tumblr_lxwv8mkuev1r97fkuo1_500_large

"om jag vill?, vad vill du då?" Frågade jag irreterat. "Men seriöst, jag ska vara borta i sex månader, ska vi sitta och prata genom skype eller?" "Amen, okej Justin då vet jag" Sa jag och gick in till Mason och plockade upp honom, när jag gick till hallen så satt Justin med huvudet i händerna. Han försökte inte ens stoppa mig?
Innan jag gick kastade jag halsbandet som det stod: Justin Bieber + Felicia Stanford.
Jag gick snabbt ut ur lägenheten och hoppade in i bilen, jag visste inte vart jag skulle åka, om jag skulle åka hem så skulle mamma och pappa ställa en massa jobbiga frågor så jag åkte hem till Elin.

Jag ringde innan jag gick in för att se om allt var okej.

- Hej det är Elin.
- Hej, det är Felicia, får jag och Mason sova hos er i natt?
-Absolut, men vad har hänt gumman.
- Jag vill bara sova, kan jag förklara imorgon?
- Javisst, jag skickar ner Ryan som kan hjälpa dig.
-Tack.
- Ses, puss.
-puss.

Jag gick ut ur bilen och strax efter kom Ryan. "Hej Ryan" Sa jag och krama om honom. "Vad har hänt fel?"
"Justin vill inte ens försöka ha ett förhållande när han ska på turnen, och ja jag blev ledsen och stack, snälla säg inget till honom att jag är här?" "Jag lovar" Sa han och pussade min panna. Ryan bärde upp Masons resesäng som vi alltid har i bilen, och jag bärde upp Mason.

"Hej gumman" Sa Elin när jag kom in. Jag gav Mason till Elin försiktigt eftersom han sov. Ryan fixade sängen inne i gästrummet så jag och Elin kunde prata. "Så, vad hände?" Frågade hon och jag berättade allt som hade hänt.
"Gumman då" Sa hon och gick fram och krama mig. "Du kan få bo hos oss om du vill, jag förstår om du inte vill bo i eran lägenhet" "Tack du är bäst" Sa jag och kramade om henne.

"Men jag ska nog sova nu" Sa jag och kramade om henne. "Det är klart, det är bara att säga till om det är något det vet du va?" Jag nickade och gick in till gästrummet. Ryan vart precis klar och vi kunde lägga ner Mason i sängen. Jag pussade han godnatt sen så la jag mig  i sängen.

Justins Perspektiv:
Varför ska jag vara en sån jävla idiot? Jag har förstört allting, tjejen jag älskar mest ut av allt hatar mig.
Jag satt och håll i halsbandet hon gav mig, men jag kunde inte låta bli att känna tårar längs mina kinder.
Varför stoppade jag inte henne när hon gick, varför gjorde jag inget, jag är verkligen en stor idiot.

Felicias Perspektiv:
Jag vaknade av att jag mådde så himla illa helt plötsligt kände jag att jag behöve kräkas, så jag sprang till toan och gjorde det, Elin kom in rusandes och kollade chockat på mig. "Du är väl inte?" Frågade hon.
"Jag tror inte, jag kan inte.?" "När hade du mens sedan felicia????" Jag bara kollade oroligt på henne.
"Omg, Felicia, vi åker till apoteket NU".


   Postat av: Anonym

Jätte bra som vanligt.


      Datum: 2012-01-25 Tid: 16:05:31

   Postat av: Anonym

längtaaaaaar till nästa


      Datum: 2012-01-25 Tid: 16:10:12 URL: http://mystoorie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback