HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter thirty-two

Last Chapter:
"Vad gör ni?" Frågade Justin när han kom in. "Mason leker med boken." Sa jag och skratta lite.
Justin la sig brevid Mason och nu kollade vi alla tre ner i boken.



6 Veckor Senare:
Oh shit, Justin kommer om tio minuter. Han har varit borta i fyra dagar i New York för lite jobb grejer.
På de här sex veckorna har det hunnit med en massa, Jag har fyllt 18 så nu är både jag och Justin det.
Vi hade ett jätte födelsekalas, massor med folk var bjudna och det var väldigt kul.
Mason har lärt sig att krypa så vi har fullt upp här hemma nu.
Justin och mitt förhållande har gått lite upp och ner, vi har varit sura på varandra ganska ofta, men nu tror jag allt är löst vilket är skönt.
Lilly är en vecka i Spanien men kommer hem i morgon så igår var pappa ledig från jobbet och tog hand om honom, idag var jag tvungen och imorgon ska mamma, så har det fått gått runt ett tag.

*Pling*

"Kom in" Ropade jag. "Hej baby" Sa ropade han från hallen. "Heej" Sa jag och gick fram och kysste honom.
"Jag har saknat dig" Sa jag efter kyssen. "Och jag dig."
"Vad ska vi göra idag?" Sa han när vi satte oss ner i soffan. "Jag är barnvakt åt Mason så jag vet inte, men ikväll så tar ju mamma och pappa honom."
Jag la mitt huvud i hans knä och han började pilla mig i håret.
"Sover Mason eller?" "aah" Svarade jag. "Hur länge har han sovit då?" "typ en timme." 
*Wäää* "På tal om trollen" Sa jag och skratta lite och ställde mig upp för att gå och hämta han.

"Haaaj Masoon" Sa jag på ett litet bebis språk och tog upp honom ur sängen.
Jag gick in med honom till Justin och satte ner honom på golvet.
"Snygga byxor han har." "Haha visst har han" Sa jag och skratta.
"Tänk när vi kommer ha en liten såndär knatt" Sa han och jag log inombords.
"Så du har tänkt på barn?" Frågade jag. "Klart, och jag ska ha det med den bästaste flickan" 
"Vem är det då?" Frågade jag. "Hon har brunt hår, hon har världesfinaste ögon, världens sötaste leende, och det gulligaste skrattet, hon har den snyggaste kroppen jag sett och hon ligger i mitt knä och hon börjar på F och slutar på elicia Stanford" "Awww, du är världens bästa vet du det?" Frågade jag.
"Amen det är klart jag vet " sa han självsäkert, jag skrattade åt han och kysste han.

*Pang* 

"Vad var det?" Sa Justin. "MASON???" Skrek jag av oro för jag inte visste var det var.
Jag sprang in i köket, där satt han låg han på golvet och grät, han hade tagigt ner någon skål från den lägsta hyllan i vårat öppna golvskåp. Jag sprang och tog upp Mason och vaggade han upp och ner.
"Ssshh" Sa jag medans jag vaggade honom. Justin borstade upp all glas. Till slut tystnade han och jag pustade ut.




Kortis kapitel jag vet, är sjuk så har jätte ont i huvudet ska försöka ge er ett till idag.

 




   Postat av: sara

Jättebra ,men kan inte Justin och Felicia abtoptera Mason?


      Datum: 2012-01-22 Tid: 16:32:40

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback