HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter thirty

Last Chapter:
Kamerona stängdes av och jag pustade ut lite grann. "kolla vad bra det gick" Sa Justin och kramade om mig bakifrån.
Jag nickade glatt och kysste honom. När vi var klara gick vi till bilen och åkte hem till hans mormor för att sova där en natt.

"Ungar dags att vakna, ni får inte sova bort hela dagen." den där rösten kan man inte bli arg av om man blir väck, det går liksom inte. "Mormor, vi är trötta" Sa justin gnällande. "Men ni får inte sova bort en sådan här fin dag" Sa hon och drog bort gardinerna. Justin fick panik och la sig under täcket jag skrattade åt honom för han var så löjlig. "Se till att få upp honom" Sa hon och pekade på Justin. "Jag lovar" Sa jag och log. "Baby kom vi går upp" Sa jag och skakade på täcket där han låg under. "Jag är för trött" Sa han. "Sluta annars går jag hem, hotade jag med. "Uppe" Sa han och ställde sig upp snabbt.
"Det var rätt enkelt." "Om det gäller dig så är det enkelt" Sa han och kysste mig.

"Vad ska vi göra idag?" Sa Justin när vi satt och åt frukost. "Jag tror jag ska spendera dagen med min pappa han är ledig idag och det var väldigt länge sen han var det såå.." "Det är lugnt, kan åka hem till Chaz eller något liknande." Jag log åt honom för jag orkade inte säga något. När vi ätit klart gick vi upp på övervåningen in till Justins rum. "När ses vi då?" Sa han. "hm, ikväll eller imorgon jag hör av mig, vi alla fem kanske kan vara i kväll det var ju rätt länge sen." "Absolut" Sa han och kysste mig. Jag satte på mig en gul randig tröja och ett på blåa jeans. Jag fixade håret lite hos Justin samt tog jag på mig lite smink. "Jag ska dra nu." Sa jag och pussade honom på kinden när han låg med sin dator i knät. "Ska jag skjutsta dig?" "Så lat är jag inte" Sa jag och skrattade lite.

Jag sa hej då till Pattie och Diane för Bruce var inte hemma. Jag gick sedan hemmåt, uppför den "långa" backen sedan var jag hemma. "Hemma nu" Ropade jag. "Bra, jag är klar nu så ska vi dra?" Frågade pappa. "Visst vart ska vi?" "lilla stan kanske?" "Det blir bra" Sa jag och log. Vi hoppade in i bilen och körde kanske i tio minuter.
Vad vill du ha?" Frågade han när vi stog utanför ett hak. "En lite pizza bit och en läsk." Pappa nickade och beställde samma sak han. Vi gick bort och satte oss på en bänk men pappa åt upp dubbelt så fort som mig.
"När kommer mamma hem idag?" Frågade jag. " Jag tror hon slutar vid 7" "okej, men äre okej om jag är med du vet vilka i kväll." "Visst, men du har inte själv på jag vet inte hur länge, hur orkar du, jag funderar på om du verkligen är normal." Sa han med ett skratt i rösten. "You know, i´m daughter to you." "Really?" Sa han på skämt.


"Ha-ha" Sa jag.

"Tack för dagen kiddo och sköt om dig" Sa han när han släppte av mig hemma hos Chaz. "Tack med Pappa" Sa jag och gick och plingade på. "Nemen hej det var länge sen" SA Chaz när han öppna. "Det var det" Sa jag och krama om han.
Jag gick in i vardagsrummet där Elin typ somna och Justin och Ryan satt och nörda spel som vanligt. "Heeeeej" Skrek Elin när hon fick syn på mig. Vi omfamnade varandra i en kram och killarna hade inte ens märkt att jag var här så jag ställde mig framför tvn. "Heeey" Sa Ryan "Oh nu märkte ni mig." "Hej baby" Sa Justin och lämnade spelkontrollen och gick fram till mig.
Han försökte kyssa mig men jag backade undan. "Vad?" Sa han förvirrat. "Du måste förtjäna en" Sa jag och log.

Han suckade och gick där i från. Jag ryckte på axlarna och gick in till köket där Elin stod och lagade tacos. "Behöver du hjälp?" "Yes please, du kan skära grönsaker." "Ska bli" Jag tog fram en gurka och några tomater och skärde upp. Sedan tog jag fram sallades och skärde ner den i en skål med. Hällde upp majs och ost i en skål. och tog fram taco sås och gräddfil.
Sen hällde jag i taco chips i en jätte stor skål.


"Maten är klar" Ropade Elin. Killarna kom in och vi alla slog oss er vid bordet, vi åt i en pinsam tystnat.
Det var ingen som sa något, till slut sa Chaz något. "Varför så surt?" "Hungrig" Svara Ryan. och ingen mer sa något.
Efter maten drog jag upp Elin på Chaz rum. "Är det något mellan dig och Ryan ni tittade inte på varandra?" "Eh, vi hade ett litet bråk förut men du och Justin då ni gjorde inte heller det?" "Asså, han blev typ sur för jag inte kysste honom eller nått, vene" Elin nickade och vi gick ner igen. "Kan vi inte gå ut lite?" Frågade jag Elin. "Visst" Sa hon. "Vi går ut" Ropade jag.
"Vänta, får jag prata med dig." Sa Justin och kom fram till mig. Jag nickade och följde med honom in till ett rum.

"Förlåt" Sa han och kollade ner i golvet. "Varför blev du ens sur, jag skojade ju bara." "Förlåt, jag vet inte, men jag ville bara kyssa min underbara flickvän" Sa han och kysste mig och jag besvarade den. "Tack" Sa han. Jag log åt honom och vi gick in till vardagsrummet där Elin och Ryan låg i soffan och hångla. "Okej så ni löste det med" Sa jag och flina.
Båda tittade lite generat upp och Chaz kom in i rummet. "Okej bara så ni vet gå inte in i badrummet på ett tag."
"Euw Chaz." Sa jag och alla börja skratta.

"Kom jag får ta ett kort med dig" Sa Justin och drog mig ut på altanen. Jag tog tag om hans kind och kysste den han knäppte kortet och det blev gulligt.


När han skulle trycka bort kamera appen så ploppade ett sms upp. Jag kollade chockat ner. Selena.
Saknar dig med baby, vill med ses snart!<3

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Förlåt för sämst upptadering, men stressad inför gymnasie val.. och sen har jag massa skit i skolan oså..
Men här är de, blir bättre uppadering nu i helgen!



   Postat av: Anonym

gör ni länkbyten?


      Datum: 2012-01-21 Tid: 01:27:30 URL: http://mystoorie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback