HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 34 - Party. Part 1.

Last Chapter:
Justin öppande dörren. "VAD?" Frågade han irriterat. Det var Scooter och han såg inte jätte glad ut. "Gör det du kom hit för, det är din sista tagning" Sa han och gick där ifrån. "Förlåt" Pep jag. "Det var inte dirrekt ditt fel" Sa han. Jag ryckte på axlarna och vi båda hoppade ut ur bilen. Alfredo blinkade med ögat när jag gick förbi honom och jag gav honom fetaste mördarblicken. Jag vågade inte riktigt gå och ställa mig brevid Pattie längre, inte för att jag och Justin gjorde något men ändå.
 
Vi var nu påväg hem till Justin från inspelningen och han skulle även dit imorgon och förbättra några scener. Min mobil plingade till och Amandas namn lyste upp på skärmen. Jag log stort och öppnade det.
 
Hej babyyyyy!. Det är fest hemma hos mig i kväll, seriöst du måste komma, det är ett måste. Vi kan väl ses imorgon på dagen också, så kanske du kan sova här?. Eller du kanske vill sova hos Justin?. Aja, bestäm själv, bara du kommer!! :)
 
Jag skrattade till och Justin vände huvudet mot mig. "Vem var det?" Frågade han. "Amanda, hon har fest ikväll, är det okej om jag går?" Frågade jag. "Du bestämmer vad du vill göra" Sa han. "Men är det okej för dig, jag vill inte lämna dig ensam" Sa jag. "Jag klarar mig" Sa han. "Säker?" Frågade jag. "Säker" Skrattade han. Jag log stort och knappade in ett sms.
 
Självklart kommer jag, Det är fest vi snackar om?!?!. Men jag sover nog hos Justin, annars känner jag mig fööööööör taskig!. Men vi får helt enkelt se vart kvällen leder oss. Puss, och hur och när kommer jag till dig? Haha.
 
Jag kände mig taskig som skulle lämna Jusitn. Även fast han sa att det var okej kunde jag se på han att han inte tyckte det igentligen. Jag fick lite dåligt samvete, men jag ska vara med han nästan hela tiden så han kan inte vara sur?. Snart plingade mobilen till igen.
 
Jag och Issa kan komma och hämta dig om en halvtimme?. Så kan vi fixa oss tillsamans, och ja vi vet vart Justin Bieber bor, alla vet det ;). Stå utanför om en halvtimme!!
 
Jag svarade med att det gick bra och snart stannade Justin bilen och vi var på hans uppfart. Vi hade inte sagt ett ord till varandra efter han hade sagt att han var säker. Varför vet jag inte riktigt, det var dock skönt med tystnad. "Justin de kommer och hämtar mig om en halvtimme." Sa jag och han nickade till. Jag suckade och gick upp för att packa ner kläder och smink jag skulle ha på mig i kväll de tog sin stund men om man ville ha perfekta outfiten så skulle man.. Justin stog i dörröppningen. "Förlåt" Sa han. "Jag är bara orolig." Sa han sen. "Det behövder du inte vara, inget kommer hända mig, okej?" Han nickade. "Ska Jason vara där?" Frågade han. "Är det det allt handlar om Jason?" Frågade jag surt. "Jag vet ju att förra gången ni träffades så-" Vi avbröts av tutan. "Hej då Justin" Sa jag och suckade och gick ut och satte mig i bilen. "HEEEJ" Sa vi glatt och kramade om varandra. Justin stog på trappan och kollade på mig, de startade bilen och jag sneglade bara bak på honom.
 
 
*
 
Vi hade suttit och pratat hur vi hade haft det. Vi hade också hunnit med att byta om för kvällen, faktiskt hade vi fixat oss helt. Jag hjälpte till att fixa det sista för festen och snart började de strömma in folk. Jag öppnade en vodka flaska som såg ganska frestande ut faktiskt. Jag tog min dricka och begav mig mot Amanda och Issa. "SKÅÅL" Skrek vi för att överrösta musiken.
 
 
 
"Nämen är det här tjejerna är" Min blick vändes mot Jason som kom gåendes och stannade vid oss. "Stick Jason" Sa Amanda surt. "Nej, varför då,och Issa, du är på hugget ser jag" Sa han och smällde till henne på rumpan. Hon skrattade till och himlade med ögonen. "Nämen, är det inte lilla Alyssa som står där?." "Vad vill du Jason?" Frågade jag. "Jag visste att du skulle komma någon gång, vill du gå och snacka?" Frågade han. Jag skakade på huvudet. "Kom igen, som vänner, jag lovar att inte kyssa dig, kom nu" Sa han. Jag suckade och gick ändå efter honom.
 
Oh nej vad händer nu?. Mellan Ally och Justin. Mellan Ally och Jason?.
 
Idag är det som sagt Torsdag?. Om jag inte tidinställt detta helt fel nu. Men i alla fall, jag kommer hem på Lördag för jag sover i Stockholm i två nätter, det här är mitt sista tidinställda men jag hoppas jag hinner skriva ett på Lördag!. Puss Komentera
 
 
 


   Postat av: Anna

Super bra! ;) Va spännande , mer! Tror att det händer något emellan Jason och henne.


      Datum: 2012-07-12 Tid: 12:00:47

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-07-12 Tid: 13:05:01 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

   Postat av: Alina

Snälla säg inte att han ska kyssa henne lr nåt!
Btw är inte det kapitel 34?

Svar: Jo det är det!. Gjorde fel! :)
justajbnovel.blogg.se


      Datum: 2012-07-12 Tid: 14:45:43 URL: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

   Postat av: Anonym

Jättebra!


      Datum: 2012-07-12 Tid: 15:47:36

   Postat av: Abbe <3

aww stackar jsutin..tror han blev lite ledsen där...
meeeeer!


      Datum: 2012-07-13 Tid: 00:51:16

   Postat av: Anonym

Sugen På en ny design? Kolla in http://swagdesigns.webblogg.se/


      Datum: 2012-07-13 Tid: 14:38:54

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback