HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 35 - Party Part 2 -

Last Chapter:
 "Nej, varför då,och Issa, du är på hugget ser jag" Sa han och smällde till henne på rumpan. Hon skrattade till och himlade med ögonen. "Nämen, är det inte lilla Alyssa som står där?." "Vad vill du Jason?" Frågade jag. "Jag visste att du skulle komma någon gång, vill du gå och snacka?" Frågade han. Jag skakade på huvudet. "Kom igen, som vänner, jag lovar att inte kyssa dig, kom nu" Sa han. Jag suckade och gick ändå efter honom.
 
Vi gick upp för trappan till övervåningen. Han gick först in i ett rum men stängde det snabbt. "Upptaget" Sa han och jag skrattade till. Vi gick in i ett annat och det var uppenbarligen inte upptaget eftersom han gick in i det. "Så, vad vill du Jason?" Frågade jag. "Hur ser ditt liv ut Somers?" Frågade han. "Va?" Frågade jag. "Svara bara" Sa han. "Bra, antar jag" Sa jag. "Tillräckligt bra?" Frågade han. "Ehm, det kunde varit bättre om-" "Om jag funnits i ditt liv, jag vet" Sa han och jag suckade. "Det var verkligen inte det jag skulle säga" Svarade jag. "Säkert, men Allyssa, hur går det med Bieber då?" Frågade han. "Bra, varför frågar du mig det?" "Bara nyfiken." Svarade han. Jag suckade och la armanra i kors. "Vad vill du igentligen?" Frågade jag.
 
"Kyssa dig, krama dig osv" "Okej men det kommer tyvärr inte att hända, så jag kan lika gärna gå här i från" Svarade jag. "Så du säger att du inte gillade det vi gjorde i Bora Bora?" Frågade han. "Det var då, nu är nu, vi kanske hade något litet då, vad vet jag, men inte längre okej?. Jag känner inte ett piss för dig, och kommer aldrig göra det heller, bara för Justin för det är han jag älskar, okej?" "Du vet Alyssa, Jag kan se när folk ljuger, kan du det?"
 
 
"Jag vet inte," Svarade jag. "Nae men jag kan berätta att du just ljög, du känner visst för mig" Sa han och gick mot mig och pressade sina läppar mot mina. Det var inte en mysig kyss överhuvud taget, det kändes ingenting, inga fjälirar, ingenting. Jag drog mig i från jason. Jag hade inte ens besvarat kyssen. "Nej Jason, Jag gillar inte dig har jag sagt, du kan uppenbarligen inte se när jag ljuger i sådana fall, för jag ljög inte." Sa jag och gick förbi honom och ut ur rummet.
 
Jag såg Amanda och Issa stå en bit bort så jag gick fram till de. "Hur gick det?" Frågade de. Jag ryckte på axlarna. "Jag vet att min bror kan vara en idiot i bland, men jag tror helt ärligt han är kär i dig Ally" Sa Amanda. Jag fnös. "Varför mig?" Suckade jag. "Någon snygg kille på festen soom ni tycker om då?" Frågade jag. "Amanda har hittat någon" Sa Issa och blinkade med ögat. "Jasså vem?" Frågade jag nyfiket. Issa pekade på en kille som satt och kollade in Amanda. Jag skrattade roat. "Kom vi tar en bild" Issa drog upp sin telefon och vi tre ställde oss brevid varandra och Issa knäppte kortet.
 
 
"Kom vi drar ner till nedervåningen och tar luft" Sa jag och de andra hakade på. Men när jag tog ett steg föll jag mot marken. Jag kollade upp och där stod en blond bimbo. "Vad tror du du håller på med?" Frågade jag. "Du får väl se dig för" Flinade hon. "Du satte ju förihelvete krokben" Sa Amanda argt. "Ut från mitt hus, äckel" Sa hon till bimbon. "Visst, en sak till." Hon tog tag i mina axlar och puttade mig bakåt. "Lämna min Justin i fred okej, Hora" Sa hon och puttade mig ner från stentrappan och allt blev svart.
 
Försenat kapitel, förlåt för det! Var som sagt lite arger igår hehe!. Komentera!
 


   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-07-15 Tid: 17:45:15 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

   Postat av: Anna

OMG, vad kommer hända! Super bra! :)


      Datum: 2012-07-15 Tid: 17:47:16

   Postat av: Alina

Åh Gud, hoppas bara det inte blir värre!
Det är det jag hatar med oss beliebers, såfort Justin hänger med nån så blir dem vansinniga.
Lämna killen ifred va fan!!
Sorry.....


      Datum: 2012-07-15 Tid: 18:39:24 URL: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se/

   Postat av: Ewweh

Asbraaaaaaaaaaa meer!


      Datum: 2012-07-15 Tid: 23:04:24

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback