HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 38 -

Last Chapter:
Jag hade hört allt. Allt folk hade sagt. Justin förklarade hans kärlek för mig varje dag. Jag ville bara vakna upp och kyssa honom, men något gav mig motsånd till att inte göra det. Emma hade också varit här, Alfredo. Alla hade varit här, Jason också. Justin hade åkt i väg på sin inspelning en dag senare, det hade han fått också. Det kändes som man slog upp ögonen men det vita ljuset jag såg, var inte något vanligt vitt ljus det var något helt annat.
 
 
 "Gumman" "Alyssa" Jag förstod inte. Det lät som, mamma. "Mamma?" Frågade jag. Vad händer?. Jag såg henne långt borta, det var vitt överallt men hon stod långt där borta. "Gumman du är stark" "Mamma vad är det som händer?" Frågade jag. "Du blir svagare och svagare. Men lyssna på mig nu. Du är stark, du klarar av det här, kämpa. Du har inte ens börjat leva ditt liv på riktigt än. Du har en fantastisk pojkvän som älskar dig över allt annat. Vi väntar på dig. Men gumman din tid är inte inne än." Hon försvann mer och mer. "MAMMA" Skrek jag. "MAMMA VÄNTA" Skrek jag. "Jag älskar dig gumman" Sen försvann hon. "MAMMMAAAAAAA" Skrek jag. Konstig nog, kände jag mig jag vet inte. Jag blev rädd. Jag kände något. Jag känner något. Vad känner jag?. Snart förstod jag att det var lakanet, jag känner det. Sen med vänster handen också. Jag kände bara mer och mer, jag testade att röra på mina fingrar och det gick. Jag hörde en flämting. Det var Justin. "Alyssa" hörde jag honom. "Gör om det"
 
Justins Perspektiv:
 
Jag satt bara och kollade på henne, hon var så vacker. Jag såg hennes vänsterhand röra sig, hade jag blivit dum. Men det hade jag inte. Den rörde isg igen. "Alyssa, gör om det" Sa jag. Hennes fot rörde sig. Snart slog hennes ögon upp och hon började hosta. Jag tryckte på knappen och doktorer kom in i rummet. "Alyssa, mår du bra?" Frågade ena doktorn. Alyssa ryckte på axlarna. "Justin du måste lämna rummet" Jag nickade. Jag var chockad. Jag gick ut till väntrummet. "Hon öppnade sina ögon" Sa jag chockat. Maria spärrade upp sina ögon och började snart gråta av lycka. "Hon rörde sig." Sa jag. Jag kunde knappt fatta att det var sant. Alyssa hade rört sig. Hon levde. Hon var min igen.
 
"Doktor O.Neil kom in i rummet." "Alyssa är okej. Hon har fått vatten så hon kan prata för hon var väldigt torr. Hon har ont i magen, och i benet vilket är förståligt. Men Justin, det är någon som vill träffa dig där inne" Sa han och jag sken upp i ett leende. Jag nästan sprang in i hennes rum. "Ally" Sa jag. "Jusin" Svarade hon med ett leende. "Du lever" Sa jag. "Du trodde väl inte att jag skulle lämna dig?" Flinade hon. Jag skrattade åt henne och jag skyndade mig för att pressa mina läppar mot hennes. Hon besvarade kyssen. "Jag älskar dig" Sa jag. "Jag älskar dig också Justin, men du hade inte behövt vara här varje dag du vet" Svarade hon. "Men jag ville. Snälla Alyssa lova mig att aldrig göra mig så orolig igen" "Jag lovar" "Jag går och hämtar Maria och dom, de har varit helt förstörda" Jag kysste hennes panna innan jag gick ut för att hämta de.
 
Jag satte mig vid Emma och Alfredo, Emma grät högt av lycka. Jag lät Maria, Michael och Chaz prata med henne i fred. "Hon lever Emma" Emma nickade glatt och kramade om mig. Min älskling lever. Vi alla gick snart in till henne och hennes rum var verkligen fullt med balonger, korgar och allt möjligt. Efter mycket prat och allt så hade klockan slagit nio på kvällen och Ally konstigt nog såg väldigt utslagen ut. "Vi rör oss hemmåt, vi kommer imorgon okej gumman?" Sa Maria. "Japp, Det är lugnt" Sa hon. Alla gick förutom jag. "Vill du sova med mig i natt?" Frågade hon. Jag nickade. Hon makade lite på sig så jag skulle få plats i sjukhussängen. Hon gjorde lite grimaser, det gjorde nog ont nör hon flyttade på sig. Hon hade två brutna revben, en spricka i benet som faktiskt snart var läkt, och en stukad hand. "Tack Justin, för att du varit här, det har betytt så obeskrivligt mycket. Jag älskar dig." Sa hon. Det värmdes alltid till i hjärtat när hon sa det. "Självklart, Jag älskar dig med älskling." Jag kysste henne godnatt. Äntligen, som jag längtat fick jag somna brevid henne igen.
 
 
 
Hjälp vad snäll jag är då. 2 kapitel? :o.
Novellen är inte slut än ganska långt kvar. Men vill att ni tänker på en sak. Efter den här. Vill ni ha en fortsättning på YHTKTMH, eller vill ni ha en ny?. Ni väljer!. Om ni väljer en ny kan jag tänka mig att bara skriva ett bonus kapitel på YHTKTMH. :) Så komentera era åsiktet är ni gulliga! Loveu guys!


   Postat av: Alina

jag har inte riktigt läst de andra novellerna, så jag vet inte. Men skulle nog säga att du skriver en ny


      Datum: 2012-07-18 Tid: 21:06:38 URL: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

   Postat av: Anonym

Sjukt bra!


      Datum: 2012-07-18 Tid: 21:52:37

   Postat av: Emelie

Fortsätt på den gamla den är sjukt bra :)


      Datum: 2012-07-18 Tid: 22:50:52

   Postat av: Ewweh

Sjukt braa! Meeer :DDD


      Datum: 2012-07-19 Tid: 00:04:47 URL: http://justbiebzz.blogg.se

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-07-19 Tid: 14:03:40 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

   Postat av: Anna

Jätte bra! :)


      Datum: 2012-07-19 Tid: 14:48:25

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback