HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 42 - Meeting the Bieber Family.

Last Chapter:
 
Jag knäppte upp hans bälte och sen hans knappar på byxorna. Vi hjälptes åt att få av honom byxorna och återigen snurrade vi runt så jag låg underst. Han kysste mig vid troskanten och jag ryste till. Han drog försiktigt av mig trosorna och började försiktigt smeka mig. Han kysste mig och snart möttes våra tungor igen. "Jag måste ha dig nu" Mumlade han mot mina läppar. "Ta mig då" Sa jag flirtigt tillbaka. Han drog av sig sina kalsonger och jag hann knappt reagera förns han trängde sig in i mig.
 
Skoldagen gick väldigt seg men snar var den klar i alla fall. Det var riktigt härligt väder ute så jag bar bara en gul klänning. Lektionen gick väldig segt och det var väldigt nära på att jag skulle somna. Man kunde se på Emma att hon inte var jätte långt i från heller. "Det här är trååkigt" Viskade jag tyst till Emma. "Det säger du inte" Flinade hon.
Läraren började babbla på om något nytt och jag suckade djupt och skakade på huvudet och begravde mitt ansikte i min hand.
 
 
Snart ringde det i alla fall ut och jag tror jag aldrig varit så snabb vid skåpet som jag var i dag. Jag kollade på min mobil och Justin hade skrivit att han hade sin svarta Range Rover och den stod i mitten vid skolans parkering. Jag förstod att han inte ville gå ut ur bilen. "Emma jag måste gå, Hej då" Sa jag fort och kramade om henne. Jag gick med forta steg ut ur skolan. Man kan säga att det var väldigt lätt att hitta hans bil för den stack faktiskt ut i mängden. Jag hoppade in i passerarsätet. "Hey babe" Sa jag och kysste honom. "Hej, haft en bra dag i skolan?" Frågade han. "Skojar du med mig, den tråkigaste på länge" Suckade jag. "Då får jag hoppas på att du får ha lite kul nu" Flinade han. "Sluta jag är jätte nervös" Sukade jag djupt. "Äsch, de kommer älska dig precis som jag älskar dig" Sa han och jag rodnade lätt.
 
Han lämnade skolans parkering och körde mot våran destination. Han stannade snart bilen utanför ett väldigt gulligt men ändå ganska stort hus. "Oh herre" Mumlade jag. Justin skrattade åt mig. "Ta det lugnt, det kommer gå bra" Flinade han. "Om du säger det så" Sa jag. Han skrattade och tog min hand. "Hemma igen" Ropade Justin när vi gick in i huset. Det luktade ny bakta bullar när jag klev in i huset. "Oh hej, du måste vara Alyssa. Jag är Erin, Justins pappas fru" Sa en ung kvinna. "Japp det är jag" Sa jag glatt. "Kom in, De andra är på baksidan, fikat är klart så vi kan gå ut på altanen" Sa hon. Hon var verkligen trevlig. Jag kramade Justins hand hårdare och vi gick igenom ett vardagsrum för att komma till altanen. "Kolla vilka jag har med mig" Sa Erin när vi gick ut på altanen. "Juuustin" Skrek en liten tjej glatt. Jag förstod att det var Jazzy hon var verkligen lik Justin.
 
"Du såg ju nyss mig" Skrattade Justin men tog ändå emot henne. Vad jag förstod som var Justins pappa kom emot oss. "Hej, trevligt att äntligen träffa dig Alyssa. Jag är Jermey." Sa han och skaka min hand. "Detsamma Jermey" Sa jag glatt. En liten blygare kille stod vid Erin och kollade lite försiktigt på mig. Jag förstod så klart också att det var Jaxon. "Jazzy, det här är min flickvän som jag berättat om" Justin satte ner henne på marken. "Hon ser verkligen ut som en prinsessa, som du sagt" Sa Jazzy glatt. "aww" Sa jag och rodnade lite. "Vill du leka med mig?" Frågade hon. "Inte nu Jazzy Fika först" Sa Erin. "Okej då" Sa hon. "Jaxon, hälsa på Alyssa" Sa Jermey. Han gick blygt fram till mig. Jag satte mig på huk. "Hej Jaxon, vad trevligt att äntligen få träffa dig" Sa jag glatt. Han nickade. "Så hur gammal är du?" Frågade jag. Han sträckte fram sina fingrar och log glatt och visade fram tre fingrar. Jag skrattade. Vi satte oss till bords, jag satte mig med Justin på min högra sida och Jazzy tog snabbt plats brevid mig på den vänstra.
 
Det var verkligen gått med nybakta bullar och saft efter en dag i skolan. "Så, går det bra i skolan då alyssa?" Frågade Erin. "Jadå, det går bra, det är inte det roligaste bara" Skrattade jag. "Nae, det förstås" Skrattade hon. "Går du i samma skola som Justin?" Frågade Jazzy. Jag skrattade. "Du vet ju om att en egen lärare hjälper honom" Sa Jermey. "Just det." Skrattade hon. "Men jag gick faktiskt i samma innan Justin blev känd" Sa jag. "Jaha, så ni kände varandra då?" Frågade Jazzy. Hon var verkligen klok. "Ja, eller jag vet inte lite kanske eller, det är lite komplicerat" Skrattade jag. De andra skrattade också. Vi plockade undan de vi ätit och gick inomhus.
"Jazzy Jaxon ställ upp er där" Pekade Justin. "Smiiile" Sa han och knäppte ett kort. Kortet blev väldigt gulligt och dom var så himla lik Jusin.
 
 
 
"Gå dit du med" Sa Jusin. Jag skakade på huvudet. "Gå, jag vill ha kort på er tillsamans" Flinade Justin. "Ja prinsessan kom" Sa Jazzy. "Okej då" Skrattade jag. Det var så gulligt att hon kallade mig prinsessa. Både Jermey och Erin ställde sig också och knäppte kort med sina mobiler så jag började smått rodna. Efter de knäppt korten gick jag fram till Justin och han öppnade sin famn så jag gick in i den. Vi kramades och bara stod där ett tag. "Ska ni inte göra något?" Frågade Jermey. "Vad ska vi göra då?" Frågade Justin. "Ta med ungarna till Stranden vettja"
 
 
 
Åker till London imoorgon :/. Men har några tidinställda på gång så det fixar sig nog ska ni se. Kommer hem veckan där på så jag vet inte riktigt än hur det blir med uppdateringen. Och sen när jag kommer hem dagen efter på torsdagen drar jag med pojkvännen till Öland. Men kommer ha datorn med mig på båda resorna så de ska nog gå fint fint. Komentera! :)


   Postat av: Anna

Jätte bra! :)


      Datum: 2012-07-24 Tid: 23:01:29

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-07-24 Tid: 23:08:22 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback