HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 44 - How long?

Last Chapter:
 "Du följer med på middagen i kväll va?" Frågade han. "Jag vet inte jag har ju skola imorgon" Svarade jag ledsamt. "Jasså så min flickvän är så duktig att hon går i skolan på lördagar" Svarade han. "Oj, är det fredag idag?" Frågade jag. "Ja det är det dummer" Svarade han. "Aaaha" Svarade jag och skratta. "Stannar du över natten också?" Frågade han. "Okej" Svarade jag och kysste honom. "Men du Justin, hur länge är du borta sen?"
 
Justins Perspektiv:
 
Jag stelnade till. Det var av en anledning jag inte riktigt berättat det. Jag bor ju inte här i Stratford, det är bara över somrarna. Nu måste jag tillbaka till kändis livet på riktigt. Jag hatade att ljuga för Ally men jag var tvungen. "Jag vet inte, Jag måste snacka med Scooter det är inte riktigt klart än" Svarade jag. "Oh okey" Svarade hon tyst. "Men ska du till Atlanta igen?. För då är det ju lätt att hälsa på" Sa hon glatt. "Jag är ledsen, men jag ska till La" Sa jag och log snett. "Oh" sa hon igen. "Hey, vi kan hälsa på varandra ändå okej?. Jag har ett eget hus där också. Vi fixar det" Sa jag även fast det kändes lite osäkert.
 
"Ungar, vi ska vara på resturangen om en och en halv timme så ni vet." Erin kom ut på altanen. "Vill du hem och byta om?" Frågade jag Ally. "Ja, om du orkar" Svarade hon. "Självklart. Jag går upp först och byter också om" Svarade jag. "Okej gör det" Svarade hon. Vi båda försökte ta oss ut hängmattan vilket inte resulterade i något bra resultat då vi båda föll till marken. Vi båda brast ut i skratt. Vi gick i alla fall in och jag sprang upp på övervåningen och drog på mig nya kläder. "Justin" Hördes en svag röst. Jag kollade in hos Jaxon och han var vaken. "Vad gör du vaken, sov inte du?" skrattade jag. Han skakade på huvudet. Jag skrattade och bärde upp han i min famn. "Titta vem som var vaken" Sa jag när jag kom ner på undervåningen.
 
"Nemen" Erin kom fram och tog honom i sin famn. Jag drog på mig skorna. "Ska vi ta med oss Jaxon, så ses vi på resturangen?" Frågade jag. "ja visst det kan ni få göra." Sa Erin glatt. Vi satte på Jaxon yttekläder och gick ut till bilen. Ally satte sig i baksätet så hon satt brevid Jaxon. "Jaxon, vi ska hem till Alyssa nu" "Aah" Svarade han. Det är typ så han bara svarar. "Ska det bli kul." "Aah" Jag och Alyssa skrattade. Snart var vi framme vid Alyssa och jag gick till baksätet och tog ur Jaxon ur hans bilstol. Vi gick rakt in i huset. "Nemen vem har vi här" Maria kom in till hallen. "Jaaaxoon" Sa Jaxon glatt. "Jag vet, kommer du ihåg mig?" Skrattade Maria. Då blev Jaxon tyst. Jag skrattade. Jag gick upp bakom Ally i trappan. "Jag går in till Chaz så länge" Ally nickade. "Chaz" Sa jag och knacka. "Kom in" Sa han.
 
Jag gick in med Jaxon i handen. "Chazzzz" Sa Jaxon. Jaxon och Jazzy var alltid överlyckliga när de träffade både Chaz och Ryan. "Var har du tjejen?" Frågade Chaz. "Byter om, vi ska på middag med farsan sen" Svarade jag. "Jaha" svarade han.
 
*
 
 
 
Alyssas Perspektiv:
 
Justin stannade bilen och vi hoppade ur den. Justin gick och tog Jaxon ur baksätet och vi började gå mot resturangen som låg precis vid parkeringen. Det var paparazzis över hela parkeringen. Jaxon var glad i alla fall. "Babe ta min keps, jag tappar den hela tiden." Sa justin. "visst" sa jag och tog den i handen. "Justin Justin, kolla hit kolla hit," Papzen var som galna men vi tog oss i alla fall oss in i resturangen. Jermey och de andra var redan till bords så det var bara för oss att gå in. De hade ställt fram en särkild stol som Jaxon fick sätta sig i.
 
Det var en väldigt trevlig resturang, och sällskapet var också väldigt trevligt. Maten var riktigt god och vi hade kul hela tiden. Dock höll både Jaxon och Jazzy på att somna så vi bestämde oss för att lämna resturangen. Vi hoppade in i bilen igen och den här gången var bara jag och Justin själva i bilen. Vi körde under tystnad. Jag bestämde mig då för att klicka in på telefonen lite. Jag kollade in på en skvaller sida och en rubrik fastnade jag för. Justin Biebers flickvän träffar familjen.
 
 
 Justin Bieber och hans flickvän Alyssa Somers sågs idag ute först på stranden med Justin urgulliga små syskon. Alla sågs ut att ha väldig roligt. Jaxon och Jazmyn Bieber sågs verkligen ut att trivas i Alyssas sällskap. För Cirka två timmar sedan anlände de också till en resturang och åt där med Jstins familj.  Alyssa och Justin verkar otroligt kära i varandra och vi måste erkänna att de är det snyggaste paret just nu. Vi är ledsna Beliebers vi tror detta kommer att hålla länge framöver.
 
Ovan ser ni två bilder på när paret och Biebers små syskon besökte stranden.
 
 Och här är en bild på när paret anländer till en resturang.
 
 
Ibland kunde de stå så dryga saker så man nästan var på väg att börja gråta. Justin säger till mig hela tiden att jag inte ska läsa skvaller. Men man kan inte riktigt låta bli och se vads som skriver om en. Dock var inte detta något farligt utan det här är bara roligt att läsa. Man blir glad liksom. Oh gud vad jag skulle sakna Justin när han åker bort, vet heller inte hur länge han kommer vara borta.
 
 


   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-07-27 Tid: 19:42:41 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

   Postat av: Alina

Hon kommer säkert bli ledsen när han säger hur länge han kommer vara borta :(


      Datum: 2012-07-27 Tid: 23:04:17 URL: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

   Postat av: Anna

Jätte bra! :)


      Datum: 2012-07-28 Tid: 11:31:59

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback