HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 21 -

Last Chapter:
 
Vi fick våra kort och vi åkte upp till sviten. "Var är den så kallade överaskningen då?" Frågade Jag justin i hissen. "I sviten" sa han och jag ville bara veta var det var för något. Vi gick ut ur hissen och Justin öppnade våran svit. Jag såg först Alfredo men sen när jag såg den personen blev jag helt paff.
 
"EMMMMA???" näst intill skrek jag. "Ssh det bor fler folk här" Sa Alfredo. "vad gör du här, är inte du i Loondon?" Frågade jag. "Var" Skrattade hon. Jag sprang in i hennes famn och vi kramades. "Jag har saknat dig Em" "Har saknat dig med Ally." "men hur, jag förstår inte?" Frågade jag alla tre. "Du vet, jag sa att jag hittat en kille" Hon pekade på Alfredo och fortsatte. "På något sett så kom Justin och Alfredo fram till något att du och jag kände varandra eller något" Sa hon. "Aha okej" Svarade jag. "Det här är ganska sjukt" Skrattade jag. "Om det är, när jag fick reda på att det var den Emma som Alfredo dejtade så ja, då blev jag rätt förvånad" Sa Justin och jag skrattade lite.
 
"Så vad ska vi göra?" Frågade Justin. "Vi kan väl dra till stranden?" Frågade Emma. "Eller juste vi skulle ju gå och äta" Sa Emma till Alfredo. "Aah, men vi kan väl komma dit efter sen?" Frågade Alfredo. "Jo, det blir bra" Sa jag och Justin instämde. Vi började byta om och jag tog på mig min blåa bikini och ett par jeansshorts. "Ska kenny med eller?" Frågade jag. "Han orkar inte han hade ont i huvudet, men eftersom det inte är någon som vet att vi är här så gör det inte så mycket, men imorgon lär vi behöva honom" Sa Justin. "Aha okej". "Är du klar?" Frågade Justin. Jag nickade och vi gick ut från sviten. Jag kände så dörren var stängd och det var den eftersom Emma och Alfredo redan gått var jag tvungen att kolla.
 
"Gud vad varmt det är" Suckade jag. "Vatten?" Frågade Justin och räckte mig en vatten flaska. Jag tog emot den och tog några klunkar. "Kom vi sätter oss här" Sa Justin och gick mot fyra solstolar. Vi paxade de andra två och satte oss sedan på de två andra. Jag tog av mig shortsen och la mig på stolen. Justin tog av sig sin tröja men behöll hans shorts på, jag kunde inte låta bli att min blick for till hans mage. Den var grymt sexig och det kunde jag inte säga något emot.
 
 
Vi solade och det var skönt eftersom solen stekte perfekt. ´"Justin kan jag få min mobil?" Frågade jag. "Du får ta den själv" Flina han. "Den är ju precis brevid dig" Suckade jag. "Ta den då" Sa han och jag suckade. Snart förstog jag varför jag skulle ta den själv för jag var tvungen att böja mig över honom för att räcka den och jag kunde känna hans intensiva blick mot min kropp.
 
"Vill du bada?" Frågade han. "Jag vet inte, inte bada helt men vi kan gå ner och känna på vattnet oså"  Sa jag och ställde mig upp och drog  på mig mina jeansshorts. Vi gick ner till vattnet och vattnet var faktiskt inte jätte kallt. Som det brukar vara på varma ställen var det även väldigt varmt i sanden, så där ont att man knappt kan gå på den.
 
 
Justin skvätte vatten på mig. "Heeey" Sa jag. Han skrattade och skvätte ännu en gång. "Nu du" Sa jag och skvätte på honom. Han började springa i väg Jag sprang efter honom.
 
Justins Perpsketiv:
För att skoja med henne skvätte jag vatten på henne. Jag gjorde om det. "Heeey" Skrattade hon. Jag skrattade åt henne och sen började hon skvätta på mig. Jag sprang i väg med henne efter mig. Jag skrattade och hon med. Hennes skratt var som ett vackert kling i mina öron och det bästa var när jag fick henne att skratta. "Ajj" gav hon i från sig. Jag vände mig om och fick se henne ligga på marken.
 
Ojj, vad hände med Allyssa? ;o, Och Emma och Alfreeedo?;) Komentera, förlåt för inget kapitel i förrgår och igår men var hos min pojkväns mormors sommarstuga från i torsdags till idag så därför :)


   Postat av: Anna

Jätte bra, men OMG vad har hänt Allyssa?! Mer, måste veta vad som hände!!!


      Datum: 2012-06-23 Tid: 17:00:03

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-06-23 Tid: 17:25:02 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

   Postat av: Alina

Tror hon fejkar bara ;)


      Datum: 2012-06-23 Tid: 17:31:50 URL: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

   Postat av: Anonym

Jättebra!!


      Datum: 2012-06-23 Tid: 19:08:40

   Postat av: Linda

jag hoppas nästan att hon blev "allvarligt" skadad. Gillar den sortens drama med huvudpersonen!


      Datum: 2012-06-24 Tid: 01:35:53

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback