HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 24 - One Day At The Time.

Last Chapter:
"Jo det borde vi nog" Sa jag. "Kom då" Sa han och kysste mig. "Ska vi berätta för dom?" Frågade han. "De får klura ut det själva, men jag antar att Emma vet för vi hade en liten konversation förut" Sa jag och han skrattade. "Föresten, kan vi inte ta det här lite mer privat i nuläget, våran familj vet inte ens om det här, och det känns lite konstigt att de ska få reda på det från en tidning" "Jag håller med" Sa jag.
 
Vi var tillbaka i sviten för att göra oss iordning för kvällen och Emma hade redan listat ut det. Emma hade alltså då sagt allt till Alfredo osv osv, därför visste de allt. De visste tydligen att det skulle hända ändå så de var inte jätte förvånade. Jag hade precis satt på mig min guldiga klänning och stog nu på en av toaletterna med Emma och vi sminkade oss för fulla muggar. "Kan du ta på mig ögonskugga?" Frågade hon och jag nickade. Hon satte sig ner på toalett locket och jag började fixa det. Det blev ett bra resultat och hon blev nöjd. Jag var klar med sminkningen och Emma började locka mitt hår. Jag lockade även hennes sen. "Är ni klaaaaaara snart?" Ropade Alfredo. "Japp nu" Sa Jag och vi gick ut från toaletten.
 
 
"Vad fin du är" Justin kom fram till mig. "Tack, du med" Sa jag och log. Vi gick ut ur sviten och Kenny mötte oss nere i lobbyn. Han hjälpte oss till bilen för nu hade faktiskt paparazzis landat och vissa fans. De visste nu var Justin var alltså. Vi klev in i bilen och åkte mot resturangen. Jag satt brevid Justin och Emma satt i Alfredos knä för vi fick inte plats i bilen. Kenny och Chauffören satt där fram så det fick alltså inte plats, det gjorde inte mycket eftersom vi skulle åka i runt två minuter, men det var lättare att ta sig dit med bil på grund av papzen och fansen.
 
Vi gick in i Resturangen och det var Alfredo som bokat bord för fyra. Kenny skulle inte ha mat utan stod en bit bort och höll ett öga på oss eller vad man nu ska kalla det. Snart kom en servitris och vi beställde våran mat. Jag tog någon kyckling spets, medans både Alfredo och Justin tog Spaghetti och köttfärsås, båda hade de som favorit rätt. Emma tog en gregisk sallad. Vi satt och prata om allt vi missat i varandras liv och snart så kom också maten in, och den var verkligen helt utsökt. Jag lutade mig tillbaka och tog mig för magen och stönade. "Oh hjälp vad jag blev mätt" Suckade jag. "Du har inte ens ätit upp ju" Sa Justin och skratta. "Men jag fick ju massor mat" Suckade jag. Han skrattade och drack en klunk av hans cola.
 
Vi satt och prata och bara njöt av varandras närvaro, men bestämde oss sen för att dra tillbaka. Justin betalade för min och hans mat och Alfredo för hans och Emmas. Tro mig jag ville inte att Justin skulle betala, jag nästan slet ifrån honom hans plånbok men han gav sig inte så jag respekterade det till slut. Vi gick och jag kände att kamerona nästan var uppe i mitt ansikte. Jag och Justin tog en egen bil så det skulle gå snabbar att komma in i bilen. Justin hoppade in först och när jag hoppa in hamna jag i hans knä. "Du kunde flyttat bort vet du" Skrattade jag. "Ge mig en kyss först" Sa han och jag kollade finurligt på honom. "Okej då" Skrattade jag och kysste honom. Jag satte mig sen till slut själv på ett säte men han gav sig inte utan kom närmare mot mig och jag log stort och la en hand runt hans nacke och kysste honom återigen. "Tack för ikväll" Sa han. "Tack kväll" Sa jag. "Du var verkligen den finaste på den resturangen." "Tack Justin, verkligen" Sa jag och han log stort och kysste mig på kinden.
 
Vi möttes av Emma och Alfredo i sviten för de kom då antagligen först. "Hur sover vi då?" Frågade Alfredo. "Jag vill sova med dig hallåå" Sa emma och kolla på Alfredo. "Ja jag vill sova med dig med, men är det okej för er, eftersom ni just ja-" "Det är okej för mig, är det okej för dig?" Frågade Justin. Jag nickade och han log ett brett leende. "Okej vi tar det här rummet" Sa de och gick mot det längst bort. Vi fick det finaste enligt mig men det var det minsta men det gjorde inte så mycket vi hade en grym utsikt i alla fall. "Är du trött?" Frågade Justin. "Faktiskt så ja" Sa jag. "Då går vi och lägger oss" Sa han. Jag nickade. "Jag paxar toan först" Sa jag och tog med mig de jag skulle sova i alltså en tröja och ett par shorts. Jag gick in i toaletten och böt om och tog också bort mitt smink och borstade även tänderna. När jag kom ut stog Justin i kalsonger. "Är det okej om jag sover så här?" Frågade han. "Jadå" Sa jag och känder hur jag blev en aning generad. Jag la mig i sängen och Justin kom snart också efter han varit på toaletten. Han lyfte på vårat gemensamma täcke och kröp upp bakom mig. "Justin en dag i taget okej?" Sa jag och vände mig om så jag kunde se honom. "Jag lovar, vi tar det i en sakta takt" Sa han. "Tack" Sa jag. Jag bet mig i läppen för jag blev helt facinerad av hans helt fantastiska bruna ögon. Han kysste mig väldigt lätt på munnen och jag blev ännu en gång generad. Jag vände mig om igen och slöt ögonen. "God natt Ally" "Godnatt Justin". Snart kände jag Justins hand vid min tröja, och snart stack han in handen under tröjan. "Händerna på täcket, Bieber" Skrattade jag. "En dag i taget, förlåt" Sa han. "Lugnt" Sa jag och slöt snart ögonen igen och somnade, tryggt.
 
 
Fortfarande rätt dåligt med komentarer :/, Är inte novellen bra?


   Postat av: Sandra

JOOO!! NOVELLEN ÄR AAAS BRA :D:D


      Datum: 2012-06-26 Tid: 21:08:06

   Postat av: Anna

Sjukt bra! :)


      Datum: 2012-06-26 Tid: 21:31:20

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-06-26 Tid: 21:37:33 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

   Postat av: Sara

den är riktigt bra!!! keeep it up :D


      Datum: 2012-06-26 Tid: 22:09:44

   Postat av: Anonym

Nej novellen är jättebra!


      Datum: 2012-06-26 Tid: 22:10:57

   Postat av: elena

super bra <3


      Datum: 2012-06-26 Tid: 23:01:14

   Postat av: Emma

Novellen är bra, tycker bara att de gick för fort mellan dem. Men Annars är du jätte duktig på att skriva och aa du är grym


      Datum: 2012-06-26 Tid: 23:11:25

   Postat av: Maya

Va?!? Tror du glömt ett kapittel emellan?
För ja fatta inte ett skit?
I förra står de inget om nån kyss?;o

Svar: Vilken kyss menar du, förstår inte?. Om du läste i "last chapter" så kysstes de visst då i kapitel 23.... Om du inte hittade de kapitlet så har jag fixat det nu i alla fall för det var problem med det innan, kan vara därför :)
justajbnovel.blogg.se


      Datum: 2012-06-27 Tid: 08:27:49

   Postat av: thuva9

novellen är jätte bra


      Datum: 2012-06-27 Tid: 09:55:33

   Postat av: Anonym

Sjukt bra <3


      Datum: 2012-06-27 Tid: 10:37:52

   Postat av: Anonym

Vart e episoderna 21 22 23 ?:o


      Datum: 2012-06-27 Tid: 11:35:55

   Postat av: Alina

Jodå, novellen är jättebra :) Jag kommenterar alltid ju ;)

Slutet var faktiskt lite rolig :P
"Händerna på täcket Bieber" :P

Svar: Har faktiskt lagt märke till att du gör det, tack! :)
justajbnovel.blogg.se


      Datum: 2012-06-27 Tid: 17:57:58 URL: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback