HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 26 - HOME!

Last Chapter:
Great. Nu skulle säkert Maria och de se det här också. Jag suckade. Jag funderade ett tag på de som stog i, var det så att Justin inte vill visa upp mig eller var det så som han sagt till mig, att han ville berätta det för alla först?. Jag gick ut från toaletten och Justin mötte mig utanför och stog med armarna i kors. Jag hade tidningen bakom ryggen. "Vad gjorde du?" Frågade han. "Inget" sa jag. "Snälla ljug inte för mig, visa mig"
 
Jag visade tidningen och han suckade. "Snälla läs inte, och vad som än står i det, tro inte på det. De hittar på en massa galna saker okej" Jag nickade. "Bra" Sa han. Han drog in mig i en kram och kysste mig lätt. Jag drog mig undan och han kollade oförstående på mig. "Vill du synas med mig ute?" Frågade jag. Han suckade högt. "Är det vad som står i tidningen, få se" Sa han och rykte åt sig den. "Jag sa ju att du inte ska lite på dem, jag har ju sagt till dig att vi ska säga det till dom där hemme först, lita på mig Allly" Sa han. "Okej, förlåt" Sa jag.
 
3 Dagar senare:
 
Vi var så grymt nära hemma som vi skulle kunna komma nu. Emma hade vi precis avsläppt, tillsamans med Alfredo faktiskt, just det han följde med. Ingen är tydligen hemma hos emma eftersom hennes föräldrar fortfarande är i London. "Vi är hemma" Sa Justin och log stort när bilen stannade. Jag log stort och hoppade praktiskt taget ut ur bilen. Maria öppnade dörren och kom ut. "Du är hemmaa" Sa hon och kramade om mig. Jag nickade stort och kramade om henne. Michael kom också ut så jag kramade honom också. Snart ser jag två killar komma på cykel.
 
 
"Ni är hemma" Chaz hoppade av sin cykel och omfamnade mig i en kram. "Hej Chazziie" Sa jag och kramade om honom länge. . Jag såg också att den andra ar Ryan.. Chaz hoppade nästan på Justin och de gjorde sittt handslag. "Hej Ally" Sa Ryan och gav mig en försiktigt kram. "Hej Ryan" Sa jag och log stort. . "Vem vann dealen???" Frågade Chaz. "Gissa?" Frågade Justin och log stort. "Oh nej Alllyyyyy" Suckade Chaz. "Javisste det!!!" Sa Ryan uppspelt, "Förlåt Chaz" Sa jag och skrattade. "Justin och Ryan stannar ni, vi grillar?" Maria kom ut på trappan. "Visst" Sa båda två i mun på varandra.  
 
Vi körde lite basket på gräsmattan vilket faktiskt var kul, jag var dock sämst av de alla tre, jag var med Justin, han var nog bäst det kanske var därför vi till slut vann. "STRAFF" Skrek Justin när han ramlade. Chaz skrattade åt att hur han tacklat Justin. "Okej straff fine" Sa Chaz. "Vill du skjuta den babe?" Frågade Justin. "Jag kommer missa" "Jag hjälper dig" Sa han och ställde sig bakom mig. "Fuuusk" Gnällde Chaz. "Äsch chillla" Sa Justin. Vi satte den i korgen och vi gjorde en highfive med varandra. Man hade tydligen två straffar i basket så Justin fick lägga den andra själv. "Maten är klar ungar" Ropade Michael. Vi gick upp på altanen och satte oss för att äta. Klockan var nästan tio och jag kände hur jag nästan somnade i maten. Sen mat med andra ord.
 
 
 Vi åt upp maten och ställde sedan undan disken. Ryan gick hem och jag satt fortfarande i Justins knä i soffan. "Vill du stanna Justin?" Frågade Maria. Han nickade. "Om det är okej för er, och för den här lilla saken" Han kittlade mig så jag hoppade till. "Heey" Sa jag och slog till honom. "Självklart Justin" Maria gick ut ur vardagsrummet och jag gosade ner mig i Justins famn igen. Jag kände att jag var på vippen på att somna. "Ska vi gå och lägga oss?" Frågade Justin. Det var som han läst mina tankar. Jag nickade och han bärde upp mig i hans famn. "Du vet jag kan gå själv" Sa jag. "Jag vet" Sa han och jag suckade. Det var ganska sjukt hur våran relation förbättrats så mycket på de här sista tre dagarna, det var liksom tomt så fort han inte var vid min sida.
 
Vi gick in på mitt rum och jag gick in i min garderob och drog av mig mina kläder. Jag knäppte också upp bhn och sen drog jag på mig min sovtröja. Jag kände mig inte obekväm att bara ligga i tröja och trosor med Justin. Jag la mig först i sängen och Justin kom snart efter mig. Min säng var ganska liten igemför med den på hotellet men det gick bra. "God natt babe" Sa han och kysste mig passionerat. "Godnatt Justin." Sa jag och la mig tillrätta. Jag suckade högt och ljudlit när min telefon plingade till. Säkert emma tänkte jag för mig själv. Men när jag såg namnet som lös på displayen blev jag en aning nervös. Jag låste upp mobilen och läste smset och flämtade till.
 
VEM SMSAR HENNE? :oooo


   Postat av: Anna

OMG! Vem? Kanske är det hennes ex? Åhh, mer!


      Datum: 2012-06-28 Tid: 23:34:27

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-06-29 Tid: 00:12:34 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

   Postat av: Alina

Jättebra! Förlåt för att jag inte kommenterade förra, läste den nyss :)
Kanske hennes ex eller ett fan som hotar?!


      Datum: 2012-06-29 Tid: 13:03:15 URL: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

   Postat av: Anonym

jättebra


      Datum: 2012-06-30 Tid: 00:47:25

   Postat av: Julia

för det första: din blogg är sjukt snygg! och det andra, gör du länkbyten? i inlägg eller i menyn? :)


      Datum: 2012-06-30 Tid: 15:53:14 URL: http://bieb.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback