HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 13 - Dont hurt him.

Last Chapter:
"Justin sluta, förlåt, men jag kan inte" Sa jag och gick ut från hans rum. Jag såg att han var grymt besviken. Jag gick in till mitt rum och satte mig i sängen med huvudet i händerna. Jag kunde höra bankar från rummet brevid. Det gjorde ont i hjärtat att veta att jag också sårat Justins hjärta. Jacob hade fått mig också. Men jag kunde inte, jag kan inte styra mina känslor.

 

Jacob var på väg hit. Jag var tvungen att få det sagt. Jag hade sagt att Justin skulle dra ut men han vägrade. Jag var rädd att 3 världskriget skulle bryta ut. Det ringde på dörren och mitt hjärta började att slå hårdare. Jag gick ner för trappan och öppnade dörren. "Hej" Sa jag tyst. "Vad var det du ville prata om?" Frågade han. "Vi tar det här ute" Sa jag. Han nickade och vi gick ut på framsidan. "Justin sa att han var kär i mig" Sa jag tyst. "Förvånar mig inte han är alltid kär i de jag är kär i" Sa han och fnös. "Han kysste mig, men jag avslutade det för det är dig jag vill vara med snälla bli inte arg" Sa jag. Jag såg att hans ansikte började bli hårdare. "Jag är inte arg på dig, men på han" Sa han och knuffade undan mig och rusade in huset. "JACOB SLUTA" skrek jag efter honom.

"BIEBER, DU OCH JAG NU" ropade han. Justin gick ut ur hans rum och stog i trappan och kollade på honom. "NÅ ÄR BIEVER FEG?, VÅGAR HAN INTE SLÅSS, KOM NER DIN JÄVLA IDIOT" skrek Jacob på han. "DU HAR KYSS MIN FLICKVÄN, VÅGAR DU INTE STÅ UPP FÖR DET?" Skrek han. "JA OCH HON FÖRTJÄNAR INTE EN JÄVLA IDIOT SOM DU ÄR" Ropade Justin tillbaka. "SLUTA NU, DET ÄR INTE VÄRT DET" Skrek jag till dem. Men de lyssnade inte. Justin gick ner och knuffade Jacob med axeln. Båda gick ut och ställde sig mitt emot varandra. "Nå, kan Biever slåss?" Frågade Jacob. "SLUTA ni kommer göra illa varandra" Skrek jag. "LÄGG DIG INTE I MELISSA" Skrek nästan Jacob på mig. "Justin snälla" Sa jag och kollade vädjande på honom. "Melissa gå åt sidan" Sa han tyst. 

"Kom då" Sa Jacob och gjorde någon gest. Justin gav honom en smäll på näsan. Jag vågade inte kolla men det började inte att blöda i alla fall. Jacob slog till Justin riktigt hårt så det började blöda i ansiktet. 



"Snälla gör inte illa honom" Sa jag till Jacob. "GÅ IN MELISSA" Skrek Jacob på mig. Justin ramlade till marken efter ännu ett slag och jag skrek till. Justin reste sig upp och drog en riktigt smäll på Jacobs mun och han började blöda. "SERIÖST NU FÅR NI SLUTA, OM NI VILL HA MIG I ERAT LIV SÅ SLUTA" skrek jag och jag kände att tårarna började rinna. Två killar som jag brydde mig mycket om blödde och de var de själva som orsakat de på sig själva. "Jag går hem"

S03E16 

Sa jacob med blod som ran ut ur hans mun. Jag nickade försiktigt och hjälpte Justin in så gott jag kunde. "Förlåt" Sa han tyst. "Mmh" Sa jag och sprang sedan upp på mitt rum. Varför bråka om någon sådan löjlig sakl?.
Jag la mig i sängen med huvudet i kudden. Varför skulle det alltid vara så mycket drama??. Var det slut mellan mig och Jacob nu? Eller vad är det som händer?. Jag suckade och satte mig sedan upp.

"MEN GUD VAD ÄR DET SOM HAR HÄNT?" Mammas röst hördes ända upp. Jag gick ner och såg mamma i badrummet med Justin. Jermey var också snabbt efter. "Jazzy och Jaxon gå in och lek på era rum" Hörde jag mamma säga. De nickade och gick till sitt rum. "Melissa kan du tala om vad som har hänt?" Hon kollade på mig i trappan. "Eeeh" Stammade jag fram. Var det igentligen bra att säga sanningen jag kanske inte skulle få se Jacob något mer då. "Det var någon hater bara" Sa Justin. "Nej det var det inte, Det var Jacob och Justin som bråkade" Sa jag tyst. "Vad bråkade ni om?" Frågade Jermey och riktade frågan mot Justin. "Om Melissa" Sa han tyst. Mamma  suckade och gjorde rent Justins sår.



Det ringde på dörren. Jag kände klumpen i min mage som bildades. Jag kände på mig att det var Jacob. Jag kollade i kik hålet och visst hade jag rätt. Jag gick ut på trappan och kollade försiktigt på honom. "Hej" sa jag tyst. "Hej" Sa han lika tyst. "Förlåt, men jag visste inte vart jag skulle ta vägen. jag var arg så jäkla arg så det bara hände, jag är inte sån igentligen, snälla?" Han räckte fram mig blommor. Jag log och vi möttes i en kyss. Men det här var banne mig hans sista chans.



komentea


   Postat av: Anonym

Såå bra!! älskar din novell


      Datum: 2012-03-23 Tid: 17:10:12

   Postat av: Sara

RIKTIGT BRAAA :D underbaaaart <3


      Datum: 2012-03-23 Tid: 18:34:25

   Postat av: Lisa

Aaaa jättebra :)


      Datum: 2012-03-23 Tid: 20:12:46

   Postat av: Emelie

Jättebra ;)


      Datum: 2012-03-23 Tid: 20:44:09

   Postat av: Anonym

Sjukt mycket stavfel! Så irriterande. Du stavade till om med fel till kommentera -.-


      Datum: 2012-03-23 Tid: 20:52:15

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-03-24 Tid: 11:10:09 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: cicci

jätte bra !!! men kan inte Justin och Melissa bli tms snart? kan inte vänta längre på det! ;)<3


      Datum: 2012-03-24 Tid: 21:13:52

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback