HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 38 - Really?

Last Chapter:
-Emma prata med mig, vad har hänt?
- Du får lova och inte säga till Justin.
-Jag lovar, kan du berätta vad som har hänt nu?


  

-Okej, Alli, du är den första som får reda på det här nu.
- Okej, Emma jag blir orolig kan du snälla säga..
-
Jag tror jag är gravid.
- Va Emma, är du säker?
-
Nej, Min mens är fyra dagar sen och jag har ett minne av en gång vi inte använde, ja skydd.
- Oh Emma, har du tagigt ett test?
-
Ne, jag vågar inte, vill att du ska vara med mig.
- Jag kommer ju på söndag, men du har antagligen redan fått reda på om du är det då eller inte.
- Jag vet inte vad jag ska göra Alli, jag vågar inte prata med Ryan, han kommer flippa.
- Jag lovar Emma han kommer inte göra det, jag känner honom han är inte sån, prata med honom, han kommer förstå så åker ni imorgon och köper ett test, kan du lova mig det?
-
Okej jag lovar, Tack Alli.
- Smsa eller ring mig så fort du vet något okej?
-
Säjälvklart, hej då.
. Hej då.

"Vem ringde?" Frågade Justin när jag kom in till "Vardagsrummet/Köket". "Emma bara" Sa jag. "Vad ville hon då?" Frågade han. "Ehh.. inget" Sa jag osäkert. "Säkert?" Frågade han. "Säkert" Svarade jag. "Bara så du vet ser jag när du ljuger, men om du inte vill säga såå.." "Justin jag skulle säga om jag fick" Sa jag. "Jag förstår tjej problem" Sa Àlfredo och jag himlade med ögonen och skrattade åt honom.

Dagarna gick och gick, och vi satt nu i bilen från flygplatsen hem. Man blir alltid glad när man varit borta och ser "Stratford" skylten. Då vet man att man är nära sitt hem, och självklart sin underbara säng. Jag och Justin satt tillsamans i en taxi på väg hem. Han skulle sova hos mig i natt. Selena och Alfredo var ju självklart inte i Stratford. Pattie skulle åka en sväng till Atlanta men skule komma igen om någon dag. Emma var som tur inte gravid. Hennes mens var bara otroligt sen, men så kan det gå i bland.
"Är du trött?" frågade Justin. "Skojar du, känns som jag somna när som helst." "Jag förstår det, men det har inte varit allt för tråkigt den här veckan va?" Frågade han. "Nepp, jätte kul, till och med skolan var ju kul där eller ja lektionerna eller vad man säger" "Haha, ja, jag är glad att du var stygg så du fick vara med mig" "Ja, jag vet sämsta straffet" Skojade jag. "Passa dig" "Ouff, vad händer annars bieber?" "Det vill du inte ens veta Jones" Jag skrattade. Jag älskade hur vi är som bästa vänner i bland och att vi är som världens kärlekspar ibland.

"Vi är hemma" Ropade jag när vi gick in genom hallen. "Ohhh har du din lilla prins med dig, han som tagigt dig med storm, han som-" "Käften Jonah" Skrek jag åt honom. Ibland kan han vara en stor idiot. "Välkomna hem Ungar, och för dig Alli så börjar du i hemskola på Tisdag" "Ingen Ashley?" Frågade jag glatt. "Ingen Ashley" sa han glatt tillbaka. Fy vad skönt och slippa den där äckliga... Jag och Justin gick upp på mitt rum och kastade oss i sängen. Jag la mig till rätta med mitt huvud på hans bröstkorg. "Jasså så jag tog dig med sotm asså?" Frågade han flirtigt. "Han hittar bara på" Skrattade jag.

"Jasså, och jag ser verkligen inte din rodnat på kinderna" Jag lyfte på huvudet och borrade ner det i täcket. "Sluta, det är bara gulligt när du gör så" "Aah för det är så himla gulligt och se ut som en tomat i ansiktet" "Du är gullig hur du en ser ut" Sa han och kysste mig i nacken så mitt hår reste sig. "Du har verkligen en sån stor påverkan på mig, det är helt sjukt" Sa jag. "Jag vet, im the master, men du har också en stor påverkan på mig med, fast jag klarar mig utan att göra något, jag kan vara helt iskall." Sa han stolt. "Jasså?" Frågade jag intressant. Jag skulle allt visa att han inte var iskall när det gällde mig.

Jag drog av mig mina byxor så jag hade bara mina trosor på nederdelen, men jag behållde de andra på. Jag satte mig gränsle över Justin och började kyssa honom intensivt, han hade redan börjat att ge ifrån sig lite av varje. Jag började kyssa honom på halsen och det kom ett litet stön ut från hans mun. "Iskall huh?" Sa jag och ställde mig upp. "Jaja, mer i skall än dig då" "Det kanske du är" Sa jag och gick in i min WIC för att fixa mig för kvällen. Jag drog av mig min tröja och min bh och drog på mig en stor tröja och gick ut till Justin som också hade dragit av sig sin tröja som satt under täcket men magen syndes. Den där magen han har. Den blir man inte trött på i första taget. "Ska du verkligen sova med kepsen?" Frågade jag. "Ja något problem?" Frågade han. "Nae nae, verkligen inte" Skrattade jag, "Jag skoja bara, glömde den bara". Jag himlade till lite med ögonen och kröp ner under täcket med Justin.

Jag la mig i hans famn. Han kysste mig på kinden innan han la sig till rätta han med. "Godnatt Allison." "God natt Justin"

har världens bästa ide till novellen iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip
sen vet jag hur nästa novell med ska se ut iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip igen...

Komentera, mer komentarer kan ni..


   Postat av: Emelie

Jättebra vill veta dina ideer nuuuu!!!


      Datum: 2012-03-07 Tid: 15:59:57

   Postat av: Ebba

Meeer jättebra!!


      Datum: 2012-03-07 Tid: 16:42:21 URL: http://belibersmile.blogg.se/

   Postat av: Anna

Jätte bra! :)


      Datum: 2012-03-07 Tid: 18:18:48

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback