HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 9 - That Jacob Stone??????????

Last Chapter:
"Tack för allt idag, jag menar det verkligen, det har varit helt fantastikt" "Tack för ett trevligt sällskap" Sa han och våra läppar möttes i ännu en kyss. Jag log som ett fån mot honom och gick sedan in genom dörren. Shit, jag kysste nyss Jacob Stone.


 

Lördag morgon, att vakna när solen lyser in för mycket i rummet är den bästa känslan. Inte som när det är skolan och man vaknar antingen av mamma eller väckarklockan... Jag steg upp ur sängen och gick dirrekt ner till köket där Melrose satt åt frukost. "Hej" Sa jag glatt. "Hej" Sa hon surt. "Och vad är det med dig?" Frågade jag. "Trött" Sa hon jag nickade och satte mig brevid henne. "Hur går det med Justin då?" Flinade jag. "Hemligt" Sa hon och bet i sin macka. Jag suckade för mig själv. Hon var så larvig. Hon visste säkert att Justin inte gillade henne men hon ville väl bara inte erkänna det. 

 
Justins Perspektiv:
Jag har varit i Atlanta i ungefär en vecka nu och jag har redan tröttnar det ända jag gör är att sitta och lyssna på en massa tråkiga möten som de vuxna har. Det ända roliga är ju när man går ut och får träffa fansen. Men jag längtar, längtar hem och nu får jag äntligen vara ledig ledig hela sommarn är inte helt fel. Destuom är det en grej, en person som jag inte slutat tänka på. Melissa, vad har hon gjort med mig?. Hon är den sista jag tänker på när jag ska sova och den första jag tänker på när jag vaknar. Den dagen i poolen det var nära att vi kysstes, om jag hade kysst hene hade hon besvarat den då?. Jag funderade på att ringa henne men bestämde mig i stället för att ringa Ryan.

Jag slog in Ryans nummer eftersom jag visste det i huvudet.

- Ryan
-Hej Ryan, det är jag Justin
- Hey bro, hur är det i Atlanta?
- Det är bra, men ganska tråkigt med alla möten
- Förstår det, men du kommer hem om en vecka right?
- Japp, men du jag måste fråga en sak..
- Prata på.
- Jo, Melissa du vet, jag sa ju till dig och Chaz att ja jag tyckte att hon var snygg och så innan jag åkte kysstes vi nästan och det ända jag tänker på är henne och ja tycker du jag ska prata med henne om mina känslor för henne?
- Oh
-Vad, har det hänt något? Frågade jag.
- Eh, jag vet inte om det är någon bra ide och prata med henne...
- Va varför inte?
- Hon är väl typ tillsamans eller i alla fall på G med en.
- Vem? Frågade jag besviket.
- Jakob Stone.
- DEN JACOB?
- Ja, den Jacob.
- Har ni sagt till honom allt han har gjort och att han är ett sånt AS?
- Nej det har vi inte, vi ville inte förstöra hon såg så lycklig ut..
- Men det blir hon ju inte länge till! Sa jag,
- Vi får höras sen Justin det ringer på dörren.. Sa han.
- Ses. Sa jag och la på.

Melissas Perspektiv:
Jacob var snart på väg hit för att hämta upp mig. Vi skulle åka och köpa en glass och bara sitta i parken och prata.
Jag drog igenom håret med en borste och gick sedan ner till botten våningen för att dra på mig mina svarta låga converse. "Vart drar du?" Frågade Melrose från vardagsrummet. "Jag ska träffa Jacob" "Have fun" Sa hon och blinkade med ögat. Jag himlade med ögonen åt henne och gick ut och stängde dörren efter mig. Jag gick ganska snabbt till parken där vi skulle ses. När jag kom dit stog han redan där. "Hej" Sa vi båda samtidigt och han kysste mig lätt. Jag rodnade som alltid när han rörde vid mig.

Vi gick mot den lilla kiosken vid slutet av parken. "Vad vill du ha för smak?" Frågade han. "Jordgubb och Choklad" Sa jag och log stort. "En strut med Jordgubb och Choklad och En med Lakrits och Choklad" Sa han. "Det ska bli, 4 dollar tack" Sa han. Jacob räckte fram pengarna och jag log tacksamt mot honom. "Choklad och lakrits vad är det för kombination?" Frågade jag och skrattade. "Världens bästa" Sa han och skrattade han med. Vi gick bort mot bänken och satte oss ner. "Du är väldigt fin i dag" Sa han. "tycker du det?" Frågade jag. "Självklart, finare får man leta efter" Sa han och kysste mig på kinden. "Du ser inte så dålig ut du heller föresten" Sa jag med ett lätt skratt i rösten.
Han log tacksamt och kysste mig ömt.

"Jag är så kär i dig" Sa han när vi gick hand i hand nere vid stranden. "Jag är så kär i dig med" Sa jag och vi möttes i ännu en kyss. Jag kunde inte få nog av dom. "Hur många har du varit tillsamans med innan?" Frågade jag. Jag såg att han blev lite nervös men svarade snabbt "två" "Du själv?" Frågade han sen. "En seriös" Svarade jag. Han nickade och tog ett hårdare grepp om min hand. "Är det något?" Frågade jag oroligt. "Nej absolut inte, jag är bara glad att det är dig jag går med just nu" Jag log och kysste honom ännu en gång.

Komentera :)))

Vad tror ni det är med Jacob som Justin reagerade så svårt över ? ;)


   Postat av: Becka

Tror han är en player eller nåt.



Grymt bra!


      Datum: 2012-03-19 Tid: 20:21:18 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Lisa

Jättebra :)

Tror också att han är en player.


      Datum: 2012-03-19 Tid: 20:45:01

   Postat av: A


      Datum: 2012-03-19 Tid: 20:56:12

   Postat av: Anna

Tror samma sak som Becka och Lisa!


      Datum: 2012-03-19 Tid: 20:56:53

   Postat av: Miss Awesome

Bra :)


      Datum: 2012-03-20 Tid: 17:06:55

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback