HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Prolog - Youre Mine

Melissa Smith, 17 år bor i La, California. En helt vanlig tonåring, tycker jag i alla fall. Eller, vanlig och vanlig? Alla är något annorlunda, på något sätt i alla fall. Jag bor i ett lyx hus med min ett år yngre syster Melrose. Melrose är populär, väldigt populär. Visst jag är inte opopulär men ni vet i alla filmer så finns det en "bitch" som ligger runt med alla killar?, ja ni kan sätta Melrose Smith på den platsen. Jag är inte sån, visst jag har många vänner, riktigt många, jag är inte ful, många killar suktar efter mig, men jag bryr mig inte för att för en månad sen dog min pappa. Han dog i en bil krash, ingen riktigt bil krash, han var race körare, Bilen framför pappa spårade ur och pappa körde därför in i den bilen det blev sån smäll så att pappa och bilen flög i väg. Det var katastrof i tvn. Michael Smith var död. Vm mästaren var död.

 Men nu är det annorlunda, jag ska flytta med min syster. Vi ska flytta till min mamma. Jag har träffat min mamma 5-6 gånger senaste 4 åren. Jag träffade henne hela tiden innan hon och pappa gjorde slut och hon packade sina väskor och flyttade till Toronto i Canada. Hon hittade en man, skaffade två nya barn, hon glömde helt bort oss. Men tog tag i det senare, först hatade jag henne, men gav upp det, det var trots allt min mamma. Juste, min mamma heter Erin. Vet ni vem det är? Nae okej men jag kan ge er en ledtråd.

 Hon gifte sig med en som heter Jermey.. Okej nu då, de skaffade två barn vid namn, Jazmyn och Jaxon. Aah, nu ringer det till, men för att klargöra allt. Jermey hade en son innan mamma och han träffades. Just det. Justin Bieber.
 Jag har aldrig träffat Justin. Men jag har träffat Jermey, Jazzy och Jaxon tre gånger. Jazzy blev helt förälskad i mig vilket var riktigt kul.
Justin och jag är inte SYSKON, vi delar samma halv syskon, men vi är inte syskon, vi har inte samma kött och blod, vi skulle kunna vara gifta liksom, men som det skulle hända. Gillar inte den killen. Kändast i världen, uppblåst kändis. Till gillnad från Melrose som är helt såld på killen, hon är helt överlycklig att vi ska flytta dit.


Den här novellen kommer att handla om Melissa Smith. Vill du följa hennes resa? Flyttar till ett nytt småstads liv, delar halvsyskon med Justin Bieber. Vad händer när Justin flyttar hem till sommaren? Den här novellen kommer handla om, romans, lite komedi, DRAMA och svek.

Enjoy.

Komentera om ni vill att jag ska fortsätta.


Melissa Smith.


Melrose Smith.

Uptade: ändrade så den inte blev så ihoptryckt, någon sa det så ändrade det :)



   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-03-09 Tid: 20:05:00 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Anonym

Jag orkar inte läsa den för att den var så ihoptryckt...


      Datum: 2012-03-09 Tid: 21:18:54

   Postat av: ADarkStory

Jätte bra ser verkligen fram emot att läsa den men jag har en novellidé till min nästa som kommer bli lite lik denna så jag undrar om jag får använda den ändå? Jag fick idén igår och läste denna idag så jag har absolut inte snott idén från dig men vill ändå kolla att det är ok, jag kan mejla dig prologen senare om det är så. Hoppas det är okej :)


      Datum: 2012-03-09 Tid: 22:17:21 URL: http://adarkstory.blogg.se/

   Postat av: Ebba

Fett bra!!!!! Meeeeeeeer!! :) <3333


      Datum: 2012-03-09 Tid: 22:31:40 URL: http://belibersmile.blogg.se/

   Postat av: Jossan

Jättebra ser fram emot att läsa den


      Datum: 2012-03-09 Tid: 23:05:44

   Postat av: Ida

Åh denna verkar bra och anorlunda !!


      Datum: 2012-03-09 Tid: 23:12:58

   Postat av: Lisa

Jättebra :)


      Datum: 2012-03-09 Tid: 23:23:19

   Postat av: KaptenGurka

du bara MÅSTE lägga upp första kapitlet , NUUUUU!!! :D <33333


      Datum: 2012-03-10 Tid: 10:10:50

   Postat av: Sara

Meeeeeer!


      Datum: 2012-03-10 Tid: 10:41:19 URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/

   Postat av: Emelie

Den låter sjukt bra!! :D


      Datum: 2012-03-10 Tid: 15:18:08

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback