HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 35 - It´s her birthday soon.

Last Chapter:
Jag älskar diiiiiiiiiiiig" sa han och drog ut på "i:et" "Jag älskar diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig med" Skrattade jag.
Han släppte mig så jag åkte under vattnet. Han skrattade när jag kom upp men jag låstades spela sur.
Han la sina händer om min rygg och gick med mig till kanten. Det var ganska läskigt och stå där faktiskt.

"Rädd?" Frågade han. "Nja, du är ju här" Log jag och han log ännu större. Och till slut möttes vårra läppar i en kyss.

Efter 2 veckor var hans lilla mini turne slut. Det hade inte hänt så jätte mycket. Jag hade stått och kollat på honom på varje konsert. Haft romantiska dejter på kvällen. Umgåtts i hotellrummet med Alex osv. Men en sak som fakitkst var ganska stor och som jag faktiskt ser fram emot. Jag skrev på ett kontrakt. Ett kontrakt där det var jag som skulle sjunga den nya duetten som hölls på att skriva när han ska ut på sin stora världs turne. Jag hoppas det kommer att funka med Alex och allt då men det tror jag. Man får göra det bästa av det bästa helt enkelt. Vi var nu minuter i från Stratford. Aldrig varit så här glad för att komma hem till min säng. Hem till Tara, Chaz och Ryan,förstås Austin också.

Vi parkerade bilen på uppfarten och Justin gick och öppnade dörren åt Alex. Vi gick in och möts av Chaz, Tara och Ryan. "Heeeeyyyy" Skrek de och Alex hoppade till. "HEEEEJ" Ropade jag och sprang in i Taras famn. Jag kramade även Chaz och Ryan hårt. Klockan var sent och det var verkligen dags för Alex att gå och lägga sig.

Justins Perspektiv:

Medans Tara gick in med Kimberly för att bädda ner Alex så satte jag mig ner och pratade med killarna. "Så hur har ni haft det?" Frågade de. "Bara bra. Hon skrev till slut på kontraktet" Sa jag glatt. "Det är ju bra, då slipper ni oroa er för att ni inte ska träffas" Sa han och jag nickade instämmande. "Hur har ni haft det då?" Frågade jag. "Bara bra, eller jo, det var väl ganska konstigt och få reda på vad Hayle igentligen hade gjort" Sa Ryan. Jag nickade medlidande. Tänk att få reda på att tjejen man gillade utnyttjade en. "Vi får ha någon grabbkväll någon gång, riktigt länge sedan" Sa jag och de båda instämde.
"Justin, du vet väl att Kim fyller på fredag" Viskade Ryan. Det visste jag men helt glömt bort. De skrattade åt min min. "Helvete" Mumlade jag. "Tara har redan börjat fixa på värsta festen men du ska hjälpa till henne sen och så" Jag nickade lättat. Hur kunde jag glömma bort min egna flickväns födelsedag?.

Kort inläggg!!!! Seriöst fan vad jag hatar skolan nu, den tar seriöst död på mig. Har 5 inlämmningar i olika ämnen, två prov nästa vecka... asssåååå, varför sätter de in allt nu i slutet????. Får dampppp.

Desutom hade jag nationella i matte idag.... Dock var det lätt MEN ÄNDÅ. Vill ha sommarlov!!!!!

Ursäkta dampet, var inte på jätte bra skrivhumör, hatar skolan.... Lite komentarer kanske får mig på bättre humör? ;)


   Postat av: SARA

jättebraaaa!!!!


      Datum: 2012-05-02 Tid: 21:06:02

   Postat av: Alictin

Skojar du eller? MVG-frågorna handlade om medelvärde och median -.-


      Datum: 2012-05-02 Tid: 21:06:53 URL: http://alictin.blogg.se/

   Postat av: EpicGuy

awesome! give meehh more!


      Datum: 2012-05-02 Tid: 21:19:45

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-05-02 Tid: 21:23:29 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Felicia

seg är jag.. Menmen.. Grymma inlägg har dem alla senaste vart i alla fall!! Och ja.. Jag hatar också skolan, vill bara därifrån just nu -.-'


      Datum: 2012-05-03 Tid: 13:51:11 URL: http://justindbnoveller.bloggplatsen.se

   Postat av: johanna

awesome!!

guud vad jobbigt,lycka till med proven o det!:)


      Datum: 2012-05-03 Tid: 16:27:55

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback