HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 36 - Kimberly - 18. PART 1.

Last Chapter:
"Justin, du vet väl att Kim fyller på fredag" Viskade Ryan. Det visste jag men helt glömt bort. De skrattade åt min min. "Helvete" Mumlade jag. "Tara har redan börjat fixa på värsta festen men du ska hjälpa till henne sen och så" Jag nickade lättat. Hur kunde jag glömma bort min egna flickväns födelsedag?.

 

Kimberlys Perspektiv:

Jamå hon leva, Jamå hon leva, Jamå hon leva ut i hundrade år...." Jag vaknade av de två jag älskar mest i hela världen sjöng för mig. Med ett leende på läpparna slog jag upp ögonen. "Gratttiiis mammmma" Alex hoppade upp i sängen och kramade om mig. "Grattis älskling" Justin kysste mig mjukt och satte sig brevid sängen. "Du ska få dina presenter sen, men du får frukost på sängen så länge" Sa han och jag fnittrade till och började äta på frukosten Justin gjort i ordning. Alex trippade snart i väg till sitt rum för att göra det hon brykar göra på sitt rum.

"du vet att jag redan har allt jag behöver, du behöver inte ge mig presenter" Sa jag. "Jag vet, det är inget stort jag har köpt till dig eftersom jag vet att du tycker det, men något ska du allt få dig." Sa han och jag skrattade till och kysste mig. "Du ska desutom göra dig i ordning tills i kväll, jag ska ta ut dig på middag." Sa han och jag log stort och kysste han mjukt. "Har du kollat med Maria?" Frågade jag. Han nickade och jag log glatt.


Justins Perspektiv:

Timmarna gick och det var nu dags att hämta Kimberly. Jag skulle naturligtvis inte ta ut henne på en middag, hon skulle ju få sin livs överasknings fest. Jag hade nyss kollat det sista, alla var på plats sedan hade jag lämnat av Alex hemma hos Maria. Det kändes inte bra att Alex skulle vara omringad av fulla människor osv.
Även fast jag ville ha Alex och Maria där men det gick inte. Jag satte mig i bilen och körde mot Kims hus.

  

Jag ringde på dörren och en vacker tjej öppnade dörren, Kimberly. "Herre gud var snygg du är" Sa jag och hon skrattade. "Du är inte heller så pjåkig du" Sa hon och jag skrattade till och kysste henne ömt.
"Vilken resturang?" Frågade hon. "hemligt" Sa jag och hon suckade. Hon var alltid så otålig.
"Sätt på dig den här" Sa jag och gav henne en ögon bindel. "Lita på mig" Sa jag eftersom hon såg rädd ut. Hon nickade och satte på sig den. Jag stannade bilen och gick runt bilen och öppnade hennes dörr.

"Vi är framme nu" Sa jag. "Får jag ta av mig den?" Frågade hon. "Nej, vi ska bara gå in först" Sa jag och gick bakom henne och höll om henne. Vi gick in i lokalen och det var helt knäpptyst. Jag steg till de andra. "Du kan ta bort den nu" Sa jag. Hon tog bort ögonbindeln och alla ropade: SUPRIIIIISE. Hon blev rätt rädd men sen bara väldigt glad. Det var en massa folk här. Min mamma, Mormor, Morfar. Pappa, Erin. Chaz Ryan, Nolan, Austin, Tara, och en massa mer från deras skola. Grannar var här. Det var helt fullt.

"Grattis på födelsedagen älskling" Sa jag och kysste henne mjukt. "Tack" Sa hon och besvarade kyssen.

Musiken spelades högt och vi dansade och drack lite lätt. Jag släppte knappt Kim ur blicken jag var tvungen att se att hon mådde bra. Jag vet inte varför men jag är alltid så nojjig runt henne. Jag dansade just nu med henne men musiken tystnades. Och bandet började att spela. "happy birthday to you" Alla sjöng och in kom jätte tårtan. Hon kollade chockat på den stora tårtan men tog sen en bit.

"Kom" Sa jag och drog med henne. "du ska få en av mina presenter nu" Sa jag och tog henne till ett hörn.


Förlåt för ganska sent kapitel, men har haft en skit dag. Vidrigaste mensvärken och huvudvärk. Om det inte blir bättre stannar jag hemma imorgon och då får ni ett kapitel tidigare :)

komenterad :)


   Postat av: ewrs

MER NU! :D


      Datum: 2012-05-03 Tid: 21:33:11

   Postat av: Anonym

MER NU! :D


      Datum: 2012-05-03 Tid: 21:33:35

   Postat av: cicci

du är jätte bra på att skriva! mer!:D


      Datum: 2012-05-03 Tid: 21:38:43

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-05-04 Tid: 14:32:08 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Emelie

Jättebra ;)


      Datum: 2012-05-04 Tid: 16:44:17

   Postat av: jfgjy

awesome!


      Datum: 2012-05-04 Tid: 19:52:34

   Postat av: rebecca

jättebra!!


      Datum: 2012-05-04 Tid: 22:32:36 URL: http://becove.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback