HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 38 - Atlanta.

Last Chapter:
"Jag bor ju i Atlanta också, och jag måste verkligen dit i kanske två veckor" Sa jag och jag såg att hon blev lite besviken. "Men vill du följa med, Alex också förstås, du får se mitt hus där, och så kan vi bo där i de där två veckorna och sen åka tillbaka?" Frågade jag nervöst. "Självklart" Log hon och jag blev lättad. Jag tycker inte dirrekt om att vara i från henne.

Vi var nu någon minut i från Justins hus. Det hade gått bra att resa med Alex. Hon hade inte varit så otålig som jag trodde hon skulle vara, men nu hade hon verkligen myror i brallan. Hon hoppade upp och ner i bilen och det började faktiskt bli lite irriterande. Men jag stog ut. "Vi är framme" Sa Justin och jag gick ut ur bilen och var helt mållös. "Bor du här?" Frågade jag chockat. "är det fint?" frågade Justin medans han öppnade Alex dörr. "Eh fint är typ förnamnet" Sa jag chockat. "Bra att du gillar det" Sa han och kysste min kind.

Vi gick in i huset och det var så himla öppet och fint. "Jag gissar på att det inte är du som inrett det" Skrattade jag. "Hey" Sa han och la sina armar runt min mage. Han kysste mig på halsen sen gick vi och kollade mer på huset och i alla rum. "Det här är mitt rum" vi gick in och kom in i ett riktigt stort sov rum. "Wow" Sa jag.
"Pappa vart ska jag sova?" Frågade Alex. "I mitt gästrum, Kenny har varit snäll och kommit med en resesäng och lite leksaker så du har något att roa dig med." Sa Justin och hon sken upp. Jag visste att hon hade med sig lite leksaker men mer skulle väl tydligen inte skada.

"Kom jag ska visa er trädgården" Vi gick ut och gick ut på framsidan igen. Vi gick och Alex sprang dirrekt fram till en häck. "Mamma varför är de här löven annorlunda än de hemma?" Jag skrattade komiskt åt henne.



"För att de är en annan sort gumman" "Aha" Sa hon och slängde löver på marken igen och vi fortsatte till baksidan. "Börja inte skrika nu" Skrattade Justin. Jag kollade konstigt på honom men vi gick till baksidan och jag kunde inte tro mina ögon. Seriöst?. "Behövdes verkligen den?" Frågade jag. "Såååå coooolt" Skrek nästan Alex. "Jag tyckte den var tuff" Sa han och jag himlade med ögonen. Han kan allt vara för rolig. En pool som ser ut som en gitarr...?



"Gillar du den då?" Frågade han. "Jadå, den är fin" Skrattade jag. "Bra för då kan vi ta ett dopp sen, när hon sover" Sa han och blinkade. Jag skrattade och himlade med ögonen åt honom. "Tror du det blir bra att vara här i två veckor?" Frågade jag Alex. "Kanske" Svarade hon. "Hey din lille filur" Justin sprang och fånga upp henne och hängde henne upp och ner och kittlade henne. Hon gapskrattade. "Säg att det blir bra" Sa Justin. "Okej det blir bra pappa" Skrattade hon. "Bra" Log han .

"Är ni hungriga?" Frågade Justin och jag nickade. "Bra" Log han. "Vi ska grilla hade jag tänkt" Sa han. "Kan inte jag få bada?" Frågade Alex. "Okej, men bara en liten stund innan maten då" Sa Justin. "Mamma vill du bada med mig?" Frågade hon. "Visst varför inte" Sa jag och Justin log och det gjorde jag med.

Jag kysste Justin mjukt innan jag gick in med Alex för att hjälpa henne med badkläder. Jag drog först på mig mina och sen gick jag in till henne för att hjälpa henne med hennes badräkt. "Så" Sa jag och gick in till henne. "Kan jag få ha den blåa?" Frågade hon och jag nickade. "Tack" Log hon.
Jag hjälåte henne med badräkten och satte sen upp hennes hår i en sne toffs. Hon tog med sig ett parasoll och jag kollade konstigt på henne. "Varförs ka du ha det där?" "Det är fint" sa hon och skrattade. 
 


Jag kom ut och Justin blinkade åt mig när jag gick ut på altanen. "Vilken sexig flickvän jag har" Sa han och kysste mig ömt. "Och jag har en sexig pojkvän" Sa jag och besvarade kyssen. "Kommer du då mamma?" Jag skrattade och drog bort mina läppar från Justin. "En till" sa han och kysste mig en gång till innan jag gick ner i poolen med Alex.


Komentera :)

Novellen är inte slut, och det kommmmer DRAMA... Snart.


   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-05-06 Tid: 22:13:53 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Sara

looooooove it! :D


      Datum: 2012-05-07 Tid: 16:05:31

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback