HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 42 - Doesn´t Love Me.

Last Chapter:
"Jag älskar dig, och du vet att jag har väldigt mycket jobb här i Atlanta oså. Och jag bodde ju väldigt många nätter hos dig i Stratford, och jaa, jag undrar om du vill flytta in med mig här, här i Atlanta?"

Justins Perpsketiv:

Jag såg osäkerheten växa i hennes ögon. Fan. Hon ville inte. Helvete. "Du vill inte" Mumlade jag och hon suckade. "Jus-" "Nej" Sa jag och gick ut ur rummet. "Justin snälllla" Skrek hon efter mig. "Vad?, ska du säga att du vill göra slut nu också, du älskar inte mig, är det de du tänker säga?. Men visst Kimberly, packa dina jävla väskor och stick, åk till Stratford." röt jag kanske för högt. Jag såg hennes ögon tåras. Jag hade rätt hon älskade inte mig. Hade hon någonsin älskat mig?. 
Jag fnös och gick in på toalleten och stängde dörren med en hård smäll. Jag var tvungen att rensa mina tankar så jag hoppade in i duschen. Jag vet inte hur länge jag stog där, men det kändes som en evighet. Jag ångrade att jag sa så där till Kimberly. Jag klev ut ur duschen, torkade mig och drog på mig min one piece. Jag sneglade på den stora klockan på väggen och den visade att klockan var kvart över nio, jag hade alltså varit i duschen i hela fyrtio fem minuter. 

Jag gick in i sovrummet igen, men hon var inte kvar. Jag kollade i garderoben där hon haft sina kläder. Inget kvar. Jag sprang ner och kollade i Alex rum. Ingen Alex kvar. Inga av Alex kläder är kvar. "HELVETE" skrek jag och slog till väggen med min hand. Hade hon gjort som jag sa?. Åkt hem till Stratford?. Ville hon det?. Hade jag rätt?. Tankarna bubblade i mitt huvud och jag orkade snart inte tänka mer. Jag ringde mamma för att se om hon visste något. 

"Hej Justin" Svarade mamma glatt. "Har Kimberly hört av sig till dig?" Frågade jag. "Nej, varför skulle hon gjort det?" Frågade hon. "Vi bråkade" Sa jag. "Oh Justin" Sa hon. "Hon stack" Mumlade jag. "Justin, jag vet att du vill gå efter henne, åka efter henne, men låt henne tänka, hon kommer komma tillbaka, vi ska till stratford om en vecka, och du måste fokusera nu på ditt jobb, låt det vara så länge, okej?" "Okej" Mumlade jag. 


Kimberlys Perspektiv: (dagen efter)

Igår efter Justin sagt alla de där sakerna och han gick in på badrummet hade jag gjort exakt vad han hade sagt. Jag packade mina väskor, och tog ett tåg till Stratford, jag kom hem mitt i natten och Tara vaknade. Hon såg att något var fel och hjälpte mig bära in Alex i hennes rum. Hon hade bara omfamnat mig i en kram och sen sovit med mig i sängen. Jag hade inte fått en blund i natt. Hur kunde han säga något så dumt?. Klart jag älskar honom. Jag älskar honom över hela mitt hjärta. Visst, jag vill inte bo med honom i Atlanta, det var det jag skulle säga, jag kan bo med honom i Stratford, för det är där jag känner alla andra. Jag ka inte bara flytta till någon random stad där jag bott i en vecka och en stad som jag inte känner igen.

Jag satt nu vid köksbordet och väntade på att Tara skulle komma hem med Pizza. Vi skulle ha en tjej dag med Alex. Tjocka oss med godis och kolla på film. Jag kände inte för att bli sams med Justin. Man säger inte såna ord till sin flickvän. Man gör faktiskt inte det. Han får komma på något jävla bra för att jag över huvud taget skra prata med honom igen.



Jag gick in till Alex rum och där satt hon och måla. "Vad ritar du?" Frågade jag. "Mamma, kolla inte, det är en överaskning" Sa hon och jag skrattade och gick ut ur rummet igen.

Tara kom in i huset. "Gick det bra?" frågade jag och hon nickade. "Vad köpte du?" Frågade jag. "En pizza, läsk, chips och ben and jerrys" "Oh gud, jag kommer gå upp i vikt" Skrattade jag lite löst vilket hon med gjorde. Jag gick och hämtade alex och vi satte oss i vardagsrummet med Pizza kartongen. Jag skärde lite bitar till alex sen satte vi på en barn film som Alex valt. "Mamma vart är pappa, kommer inte han med hem?" Frågade Alex under filmen. "Jag vet inte när" Svarade jag och hon nickade och vi fortsatte kolla på filmen. Så liten som inte förstår.

KOMENTERA Guys. Drama kommmmeeer.


Glöm inte besöka min Onedirection novell -----> www.directionslife.blogg.se




   Postat av: Alexandra

Skit bra! meerraa! :D


      Datum: 2012-05-09 Tid: 18:43:43

   Postat av: Anonym

jättebra:) lite synd om båda, men men..


      Datum: 2012-05-09 Tid: 19:08:17

   Postat av: Felicia

Nu bara måååste jag ju läsa nästa!! (ja, när den kmr dvs)


      Datum: 2012-05-09 Tid: 19:08:42 URL: http://justindbnoveller.bloggplatsen.se

   Postat av: Emelie

Jättebra meeeeeer!!!! :D


      Datum: 2012-05-09 Tid: 19:12:37

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-05-09 Tid: 19:18:49 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Anna

Jätte bra! :)


      Datum: 2012-05-09 Tid: 19:41:46

   Postat av: linda

Superbra! Undra hur det här kommer att lösa sig?


      Datum: 2012-05-09 Tid: 20:14:45

   Postat av: Anonym

Grymt bra!


      Datum: 2012-05-09 Tid: 22:34:45

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback