HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Pluggaaarrrrr!!!!

Pluuggar röööven av mig. Oh gud aldrig pluggat så här mycket i mitt liv, its killing me!
Btw, har np i mattematiiik imorgon. C-delen. Mitt näst sista nationella har kvar mitt muntliga i engelska sen är jag done!. Riktigt skönt. Jag ska i alla fall plugga på matten så jag kanske kan få mitt jävla mvg i matte, njaaa okej lycka till Elin!. Nu låter jag säkert som fetaste nörden men whateverrrr. Matte är det enklaste ämnet tycker jag då. Men jääävlar vad jag babblar på. Vet inte riktigt hur många kapitel det är kvar. Men runt femtio-sextio kapitel gissar jag på att novellen slutar på. Oh jävlar vad jag babblar på här. Så det jag skulle komma fram till igentligen var att jag vet inte om jag hinner med ett kapitel idag, vi får se!. Bjuder iaf på en liten sneak peak. På två gifs som antingen är med i nästa eller de efter det... hmmm? ;).





hmmmm vad händer där?.... Just wait and see!

Btw tack för alla era urgulliga komentearer, värmer.

Ae nu måste jag avsluta, chingeling.



True story bro!


   Postat av: Alictin

Fast nationella ska man inte plugga till ;)

Muntlig engelska är aslätt! En sa typ ingenting men fick ändå G (:


      Datum: 2012-05-14 Tid: 20:42:44 URL: http://alictin.blogg.se/

   Postat av: Frida

Har du tänkt på att du kan skaffa en till person som också skriver på berättelsen?

Jag fick den idén från en läsare, men ibland vill man ju ha skrivit berättelsen helt själv. :)

Bara ett tips :)


      Datum: 2012-05-14 Tid: 20:48:40 URL: http://oneddreamworld.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback