HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 42 - Happy Birthday Justin Bieber Part 1

Last Chapter:
 Jag smekte min hand lätt på hans kind. Han log stort. Jag kysste honom mjukt på läpparna. "Du är fin" Sa jag. Jag kunde se hur han rodnade, Jag hade aldrig fått en kille att rodna förut. "Du rodnar" Sa jag och skratta. "Gör jag inte alls" Sa han och satte sig i gränsle över mig. "Jo Bieber jag såg det" sa jag. "Okej, till skillnad från dig så erkänner jag det" Sa han. Jag skratta. "Men nu måste jag gå så kyss mig så jag klarar mig till imorgon" Sa jag. "Tveksamt att jag klarar mig tills imorgon, håll fönstret öppet" Sa han. "Aldrig" Sa jag. Han skratta och kysste mig mjukt
 
Vad köper man i födelsedags present till en kille som redan har allt? Den frågan hade jag ställt mig i cirka en vecka. Jag ville ge honom något speciellt men det var svårt. Jag gjorde klart pannkakorna och gick sedan upp med födelsedagsbrickan på övervåningen och in till Justins rum. Jag öppnade försiktigt dörren och gick tyst in, placerade brickan på sängbordet. "GRATTIS" Skrek jag och hoppade på honom. Han skrattade till och öppnade sina ögon. "Tack Ari" Sa han. Jag log och kysste honom på läpparna. "Du behövde inte" Sa han. Jag fnös. "Men jag villee" Sa jag. Han skratta till igen. Han hasade sig upp i sängen och jag satte mig bredvid honom. Han la brickan i knät på honom. "Vill du dela?" Frågade han. "Okej" Sa jag. Vi tog en varsin pannkaka och åt och slabbade. "Så Arton år?" Sa jag till honom. Han skratta. "Två år äldre en dig nu lillskit" Sa han. Jag fnös. "Du är fortfarande ett år äldre, bara att jag inte fyllt än" Sa jag. Han log. "Ja, men du fyller ju om flera månader så" Sa han. Jag himlade med ögonen.
 
Vi åt upp och gick ner på undervåningen. Justins telefon ringde och han tog upp den or jogging byxorna. "Justin" Sade han. "Tack så mycket mannen, ja visst, ja det är hon, okej visst, klockan 1?, okej vi kommer då, hejdå". "Vem var det?" Frågade jag. "Scooter, vi ska vara på Sant Pierse resturang klockan ett" Sa han. Jag nickade, som om jag inte visste om det liksom. "Scooter och mamma var där" Sa han. Och liiiite fler kanske. "Jaha okej" Sade jag, låtsades som ingenting. "Vet du om någon har planerat något för i kväll?" Frågade han. "Naaae" Sa jag och Justin flina. "Jaja, säg du inget" Sa han. Jag flina och gick in i hans armar som han sträckte ut för mig att krama. Sanningen var att jag hade fixat ihop en jätte stor fest tillsamans med, Hanna,Jassie, Selena och Alfredo. Det var många som var bjudna, men självklart bara de som kände Justin. Så det var en privat fest.
 
"Klockan är elva, vill du göra något så länge?" Frågade han. Jag skratta. "Det är din födelsedag, vad vill du göra?" Frågade jag. "Jag vill bära upp dig, till min säng, slita av dig klä-" "Okej Justin, jag fattar" Skrattade jag vilket han med gjorde. "Men nej, inte nu" Sa jag. Han suckade. Jag skrattade åt honom, så frustrerad blev han när jag alltid tackade nej, men han ska få, snart. "Du kanske vill byta om innan du ska äta med Scooter och din mamma?" Frågade jag. "Och du, du ska med" Sa han. "Verkligen?" Frågade jag. Även fast jag visste att jag skulle med. "Ja" Sa han. "Okej" Svarade jag. "Men jag åker hem till mig och byter om, sen ses vi på resturangen?" Frågade jag. "Ska du lämna mig på min födelsedag?" Frågade han. "För två timmar" Sa jag och kysste honom. Han drog min kropp närmare hans och stack in hans händer under min tröja som smekte min mage och rygg. Jag förstod vad han ville, jag har förstått det i två veckor nu då han knappt kan ta i mig utan att han ska bli helt vild. Jag bestämde mig för att retas lite med honom. Jag låtsades vara med på noterna. Jag drog av honom hans tröja och han flinade. "Jag visste det" Sa han. Nae, det gjorde han inte.
 
Han placerade sina händer på min rumpa och bärde in mig till soffan. Jag kysste hans hals och han släppte ut några stön. Jag tyckte synd om honom, jag skulle snart lämna honom, alldeles upphetsad men jag kunde inte låta bli att skoja lite med honom. Han drog av mig min tröja och placerade sina händer  på min bh. Han gick sedan ner mot mina mjukisbyxor, eller det var hans men jag hade på mig dom. Han stack in en hand och började massera lite grann, fast över trosorna. Jag var verkligen tvungen att fokusera så jag inte skulle fortsätta och vi skulle komma sent. Jag släppte ut ett lite stön, kunde inte låta bli. Jag ställde mig upp och Justin trodde väl att jag skulle ta av mig byxorna eller något men jag satte på mig min tröja igen. "Vad gör du?" Frågade han chockat. "Förlåt, men vi hinner inte" Sa jag. "Och förlåt till dig också, Jerry" Sa jag och nuddade lite grann. "Snälla Ari" Sa Justin allvarligt. Jag skratta lite löst. "Gör dig i ordning så ses vi snart" Sa jag. Han suckade högt och ljudligt. Jag kunde inte låta bli att skratta. "Det här är inte kul, och på min födelsedag" Sa han. Jag skratta och kysste honom lätt på läpparna, tur för mig kysste han mig tillbaka.
 
"Vi ses Justin" Sa jag. Han himlade med ögonen. Jag skratta och gick ut ur hans hus och gick mot mitt. Jag gick upp för min trappa och in genom huset och där stod Selena, Hanna och Jassie. "Varför tog det så långt tid?" Frågade Hanna. "Justin" Sa jag och himlade med ögonen. "Är alla där?" frågade jag. "Nästan, så skynda dig" Sa hon. Jag nickade. "Justin får inte komma före du vet" Sa hon. Jag nickade och sprang upp för trappan och in i duschen. Jag duschade fort och gick in på mitt rum med handduken virad runt min kropp. Jag drog på mig underkläder och sedan min lila klänning. Sel kom in i rummet. "Ska jag föna ditt hår?" Frågade hon. Jag nickade. En aning stressad. "Kommer Dylan då?" Frågade jag. "Ja" Sa hon och blev generad. På min och Selenas tjejkväll hade hon berättat att hon träffat Dylan o'brien på en gala för en och en halv vecka sedan. Dylan hade kommit fram till Sel och snackat sedan hade snackat på sms hela dagarna. Jag var glad för hennes skull. "Aw" Sa jag. "Enligt Ashley har han tydligen sagt i massa inervjuver att jag är hans kändiscrush" Sa Sel. "Verkligen?" Frågade jag. "Japp" Sa hon och log en aning stolt. "Det kommer nog bli bra, han verkar ju så gullig, speciellt i Teen Wolf då rå" Sa jag. Hon skratta. "Det kallas skådespeleri då vet du, men han är det i verkligheten också så" Sa hon. "Dåså" Svarade jag. "Fast han kommer bara till festen" Sa hon. "Ja, men det förstår jag" sa jag. Hon log. Hon plattade ner mitt hår som blivit lockigt eftersom jag duschat. Jag sminkade mig ganska mycket och gick sedan ner till undervåningen. Mandy och Brian stod redo att gå. "Ari, om jag inte hinner prata med dig sedan, så snälla ta det lugnt på festen, och ta inte emot någon dricka om någon ger dig" Sa pappa. "Jag lovar pappa" Sa jag och skratta. "Vi tar hand om henne" Sa Jassie och krama om mig. "Det är bra" Sa Pappa och Mandy och han gick ut.
 
 
"Okej, alla är nästan där, det är bara Jermey, Erin och barnen som saknas, och vi så vi måste dra oss nu innan Justin anländer" Sa Sel. Jag nickade. Jag var glad att Selena och Justin var sams. Annars hade det varit väldigt awkward. Vi åkte i Selenas bil och var tio minuter senare framme vid resturangen. Vi gick in och jag såg att Jermey och de hade kommit. Jag hade träffat han två gånger innan, då Selena och Justin var ett par så det var lite pinsammare nu. Förvånats värt kom Pattie och kramade om mig. "Hej Ariana" Sa hon. "Hej" Sa jag och log och kramade om henne. Hon kramade också om Selena och hälsade på Jassie och Hanna. Jag kramade om många, så som Alfredo som jag inte träffat på länge. Chaz och Ryan var här från Stratford och de hade jag inte träffat på ett år så de kramade jag också om. Det var så mycket folk så jag hälsade bara på de andra och ställde mig sedan vid Eric, hanna och Jassie. Jag skickade i väg ett sms till Justin. Jag är inne i resturangen och väntar, kom lite tidigt. puss. Jag klickade på skicka och inväntade ett svar. Okej, jag är där om två minuter! Puss. "Han är här om TVÅ minuter" Ropade jag. Pattie släckte ner och alla satte sig ner på golvet och inväntade Justin.
 
"Nu" Viskade någon. Dörren öppnades och alla ställde sig upp och Pattie tände lampan. "GRATTIIIIIIS" Justin blev livrädd och slängde sig bakåt. Jag skrattade. Han såg chockad ut. "Grattis på födelsedagen gubben" Pattie var den första som gick fram och gratulerade honom. Justin kramade om sin mamma. "Men du sa ju bara att det skulle vara Mamma, du, jag och Ari" Sa Scooter. Han skratta. "Whoops" Sa han. Justin log stort. "Tack så himla mycket." Han fick syn på Chaz och Ryan. De hade väl inte träffat varandra på länge så han sprang fram till de och gav de en kram. Han hälsade på alla och slängde upp Jazzy och Jaxon i deras famnar. "Tack så mycket allihoppa" Sade han. Jag log. Han gick fram till mig och la en arm över mina rygg och kysste min hjässa. "Tack" Sa han. Jag log smått. Alla här inne visste väl ändå att det var jag och Justin, jag kunde nog inte komma på någon som inte visste, men ögonen var fortfarande på mig och Justin vilket var en aning pinsamt. Jag tog mig loss i från hans grepp och satte mig brevid Selena. Det tog inte lång tid från när Justin satte sig bredvid mig. "Vad gör du?" Viskade han. "Det känns som folk dömmer" Viskade jag tillbaka. Han suckade. "Sluta, alla vet, det är väl bara lite konstigt antagligen" Sa han. Jag nickade. Kände mig ändå obekväm. "Du kan väl sätta dig vid Chaz och Ryan, eller typ Jermey eller något?" Frågade jag. "Nej, jag kommer ha tid för dom, jag vill sitta bredvid dig på min födelsedag okej?" Jag nickade.
 
Bara Part 1 av hans födelse dag! :) Komentera!


   Postat av: Anonym

jättebra!


      Datum: 2012-11-04 Tid: 16:55:26

   Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER


      Datum: 2012-11-04 Tid: 17:19:41

   Postat av: Evelina

Sjukt bra :D<3 Hihi älskar hur desperat justin är :3<3 Lol, perv jag är ;oo


      Datum: 2012-11-04 Tid: 18:13:49 URL: http://justbiebzz.blogg.se

   Postat av: Anna

Super bra!! :)


      Datum: 2012-11-04 Tid: 18:37:04

   Postat av: Evelina

Super bra!! Meer!


      Datum: 2012-11-04 Tid: 18:59:23

   Postat av: Mia

BRA!!!


      Datum: 2012-11-04 Tid: 19:08:37

   Postat av: Smileee

Jättebra :)


      Datum: 2012-11-05 Tid: 06:49:48

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback