HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 45 - Instagram

Last Chapter:
Vi hade sätt på tre filmer idag och klockan hade redan slagit fem och vi hade verkligen inte gjort något. "Seriöst det är irriterande att du är så finklädd, vi är bara hemma" Sa jag. Han skratta. "Jag sa ju att jag vill vara fin inför min flickvän" Jag blev helt chockad. Jag fick inte fram något utan jag stannade bara och han vände sig bakåt. "Vad?. Vill du inte vara min flickvän?"
 
Han blev irriterad och skakade på huvudet och började gå snabbt in till köket. "Justin" Sa Jag. "Vad?" Frågade han och vände sig om. Jag gick snabbt upp mot honom och slängde mina armar runt honom och kysste honom mjukt. "Betyder det ja?" frågade han. "Om det gör" Sa jag och kysste honom igen.  "Så, Flickvän. Vad vill du göra?" Frågade han. Jag flinade. "Jag tycker vi ska klä på oss eller jag då. Sätta på våra telefoner och umgås med dom som kom hit till din födelsedag i går, pojkvän." Sade jag. "Okej, visst" Sade ha. Det gjorde vi.
 
*
 
Vi stannade dock i Justins hus för alla var påväg hit. Jermey med familj kom först och Justin tog upp Jazzy i hans famn dirrekt. Chaz och Ryan kom tillsamans med Jassie, Hanna, Eric och faktiskt Kyle. Jag log stort för mig själv. Justin kramade om alla och det var faktiskt inte stelt mellan honom och Kyle. Sel och Ashley kom med Alfredo och Scooter. Pattie kom med Kenny. Sen kom Brian och Mandy med. Bruce och Diane. Och så vidare. Jag satt och snacka med Hanna och jag hade berättat för Hanna och Jassie om "Pojkvän och Flickvän". De blev jätte glada och båda hade slängt sig i mina armar, bokstavligen.
 
*
 
1 Månad Senare:
 
Den här månaden hade gått så himla fort. Även fast jag varit tvungen att nästan plugga hela tiden så hade den ändå gått fort. Jag hade knappt haft någon fritid förutom på helger och då hade jag ändå inte kunnat träffa Justin då han jobbat stenhårt på sitt album. En helg hade han även varit i New York. Han hade i alla fall kommit hem med en present till mig. Ett urgulligt armband. Men det var i alla fall lite mer en än månad kvar tills det var sommarlov och det skulle bli underbart skönt, även fast Justin knappt skulle ha någon tid för mig så har han sagt att vart han än åker ska jag följa med. Eftersom Justin och jag inte hunnit träffa varandra så hade "rykten" som att vi var tillsamans avtagit lite men de var fortfarande på gång. Jag längtade till den dagen då Justin inte behövde jobba lika mycket och vi kunde gå ut när vi ville.
 
Det var torsdag kväll och jag låg i min säng. Det hade också blivit mycket varmare ute, även fast det är varmt året runt i La så hade det blivit mycket varmare. Det knackade på dörren och jag satte mig upp. "Kom in" Sa jag. Justin steg in i rummet med ett flin på läpparna. "Hej snygging" Sade han. Jag log. "Hej främling" Han log och kröp upp i sängen till mig. "Sover du inte?" Frågade han. Jag skakade på huvudet. "Du sa ju att jag skulle vara vaken." Han log och kysste min panna. "Jag ska gå igen, jag ville bara säga hej och att jag hoppas vi ses hemma hos mi imorgon i skolan?" Frågade han. Jag nickade. "Justin hade återigen varit borta. Denna gången i Atlanta. "Men stanna. Sov hos mig" Sa jag. "Okej" Svarade han. Han ställde sig upp och drog av sig hans kläder tills han hade sina kalsonger på sig.
 
*
 
Jag vaknade av mitt alarm och jag suckade djupt.  Jag satte mig up och la mig över Justin som öppnade sina ögon. "Ge mig din telefon" Sade han. Jag gjorde som han sa. Jag förstod att han skulle ta kort så jag placerade min högerhand på hans panna och min andra hand på hans kind. "Ett två tre" Sade han och tog kortet. Jag putade med läpparna medans han tog kortet. "Aw. det vart jätte gulligt." Sa jag. "Lägg ut det" Sa han. "Va?" Frågade jag dumt. Jag förstod ju vad han sa. "Gör det." Sade han. Jag nickade. Gick in på instagram och laddade upp och skrev. Good Morning! :) till bilden. Justin log och kysste mig mjukt. "Jag ska prata med Scooter, jag ska ta med dig på middag till helgen, jag lovar" Sa han. Jag log smått och kysste honom.
 
 
HEEEJ!. Komenteeera! :). Och jag spolade lite i detta kapitel annars skulle det bara kommit en massa tråkiga kapitel och det vill ni väl inte? ;). Föresten vad tror ni om Jelena rykterna?


   Postat av: Evelina

Super bra!
Det verkar som ryktena är sanna men jag hoppas att de inte är... Vad tror du själv och vad hoppas du?

Svar: Jag tror tyvärr att det är sant, det låter sant men jag väntar på att Sel och Justin ska erkänna det själva, men efter allt som man har läst så känns det inte som att det finns så mycket hopp kvar. Jag hoppas att det inte är sant dock!
justajbnovel.blogg.se


      Datum: 2012-11-10 Tid: 16:35:16

   Postat av: Anonym

MEEER!
Tror inte på det fören justin säger det!


      Datum: 2012-11-10 Tid: 17:55:23

   Postat av: Anonym

Va kul att det äntligen går Public!! :D Jättebra kapitel också!


      Datum: 2012-11-10 Tid: 18:19:06

   Postat av: Anna

Jätte bra! :)


      Datum: 2012-11-10 Tid: 18:34:50

   Postat av: Ewweh

De är nog rätt uppenbart att justin och selena har gjort slut, Efter allt Skit selenas crew skrivit typ, De får justin att likna en idiot typ? :o Fast gillar inte tanken av att justin kanske gå till en annan tjej, Jag hade typ precis vant mig vid han&selena, Jag tyckte om jelena.<3


      Datum: 2012-11-10 Tid: 19:21:28 URL: http://justbiebzz.blogg.se

   Postat av: Ewweh

Oh grymt kapitel ! :D<3


      Datum: 2012-11-10 Tid: 19:21:48 URL: http://justbiebzz.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback