HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 51 - Who do you think you are? Part 1.

Last Chapter:

Jag vände mig om och tog min kajal penna och tog hans arm. Han kollade på mig och log. Jag drog med pennan och försökte i alla fall skriva hyffsat snyggt. Jag skrev i alla fall, I love you too. Han log stort och kysste mig passionerat. "Säg det" Sade han. "Vad?" Frågade jag dumt. "Säg vad du skrev, jag vill höra dig säga det." Jag log stort. "Jag älskar dig också, Justin" Sade jag. "Det skulle jag nog aldrig tröttna på att höra dig säga" sade han.
 
Det hade varit så grymt i New York så det var inte sant!. Ännu bättre blev det att jag inte behövde åka tillbaka hem för att göra läxor eller prov för jag hade sommarlov. Selena hade åkt tillbaks för att filma så jag kände att jag lika gärna kunde bo hos Justin ett tag. I alla fall för natten. "Baby" Jag satt på köksbänken för vi hade precis kommit hem och Justin hade varit tvungen att göra toalettbesök. "Si" Svarade jag. Han flina. "Vad vill du göra?" Frågade han. Jag ryckte på axlarna. "Säg" Sade han. "Men jag vet inte" Sa jag. Han skrattade. Jag hoppade ner från diskbänken och la mina armar runt hans nacke. "Jag vill vara med dig och inget annat" Sa jag och han log och kysste mig mjukt på mina läppar. 
 
"Juste" Sade han. Jag kollade på honom. "Jag ska till Stratford i morgon på kvällen, förlåt att jag glömt säga det, men det blev liksom bestämt idag" Sade han. Jag kollade besviket på honom. Jag som ville spendera tid med honom. "Men du ska ju självklart följa med, om du vill självklart" Sade han. Jag log stort och nickade. "Är det säkert att jag inte är ivägen då?" Frågade jag. "Du är aldrig i vägen" Sade han. Jag log. "Okej då" Sade jag och log stort. "Vad bra" Sa han. Jag nickade och log. "Jag skulle behöva handla, du följer med va?" Frågade han. Jag nickade. "Självklart" Sade jag och log. "Kom då" Sade han och tog min hand.
 
Jag tog på mig mina boots och gick sedan ut till Justins bil med honom. Jag satte mig i passargerar sätet och han började köra. Jag hatade verkligen att åka bil, det fanns inget tråkigare. Att åka på en tråkig väg och bara stirra ut på det man redan ser dygnet runt. Jag suckade. Men kom sedan på något roligt, bara för att jävlas lite med Justin. Jag placerade min hand på hans lår och han log smått. Jag började min väg uppåt och jag såg hur han stelnade till. Jag flinade för mig själv. "Vad gör du?" frågade han. "Vad?" frågade jag finurligt och smekte lite lätt under hans "sak" med mina fingrar. "Lägg av Ariana" Sa han och jag skrattade roat. Jag såg hur han knappt kunde kontrollera sig själv och hur han börjat växa. "Ariana jag är seriöst du måste sluta" Jag skrattade och tog sen steget och greppade hans utanför byxorna och han hoppade nästan till. "Ariana, seriöst" Sade han. Jag log finurligt men slutade, han hade en tillräckligt stor bula i hans byxor, det var kanske inte jätte schysst av mig, men roligt var det i alla fall. Han stannade på parkeringen vid affären. "Tack" Sa han ironiskt och kollade ner på hans byxor. Jag skrattade.
 
"Jag kan inte gå in såhär" Sade han. "Jo, kom nu babe" Sa jag. "ha.ha Jätte roligt, ska jag visa mig för hela världen så här och jag kan inte täcka det med min tröja väldigt roligt" Sade han. "Det är faktiskt ganska roligt" Sade jag och skratta. Han suckade. "Antingen så gör du något åt detta, eller så får du gå in och handla själv" Utan att ens tänka på det knäppte jag låss mitt bält och hoppa ut genom bilen. Jag såg hur Justin suckade, hade väl hoppats på det andra alternativet. "Du vet ju inte ens vad jag behöver" Justin hade vevat ner rutan. "Jag väljer, eller så kan du ju följa med" Han borrade blicken i mig. Jag skrattade och gick in i affären. Jag tog en korg och la i lite bröd, pasta, köttfärs, grönsaker, mjölk, läsk, en massa godis och chips. Jag gick sedan till kassan och la upp sakerna på rullbandet. Jag betalade och gick sedan ut ur den trånga affären med alldeles för mycket människor. Någon bumsade in i mig och jag suckade. "Ursäkta Ariana, men vem tror du att du är?" 


   Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer


      Datum: 2012-11-23 Tid: 18:39:10

   Postat av: Sara Mähler

ÅH SÅ BRA!! hahaha så roligt mot Justin ;)


      Datum: 2012-11-23 Tid: 18:51:10

   Postat av: Anonym

Jättebra! Längtar efter fortsättningen


      Datum: 2012-11-23 Tid: 18:51:48

   Postat av: Anna

Jätte bra. :)


      Datum: 2012-11-23 Tid: 20:27:43

   Postat av: Smileee

Meeer <3 jättebra


      Datum: 2012-11-23 Tid: 20:51:28

   Postat av: Evelina

Super bra! Meer!


      Datum: 2012-11-23 Tid: 21:45:44

   Postat av: Anonym

omg vet e det :)


      Datum: 2012-11-23 Tid: 21:53:19

   Postat av: Jenny ッ

Hej, vill du göra ett länkbyte? :)


      Datum: 2012-11-25 Tid: 12:08:09 URL: http://anotherdirection.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback