HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Tro mig jag vet..

 
Leeeeeeeeeeeeeedsen, men så många saker har hänt idag och mitt liv vändes till upp och ner idag nämligen. Hade inte orken efter det som hänt, jag hade tiden, men det ända jag gjort idag är att ligga i sängen och, ja gråta. Det låter fett deppigt osv, men hände som sagt lite grejer och sånt händer, så det är därför jag inte skrivit idag. Jag är ledsen guys mådde inte bra. Igår visste jag liksom inte att detta skulle hända.
 
Jag antar att det kommer ett kapitel imorgon. Hejsvejs.


   Postat av: Sandra

Hoppas du mår bättre så snart som möjligt, du själv går ju såklart före allt annat! Take care, vi läsare väntar och jag kommer absolut stanna kvar (:


      Datum: 2012-11-02 Tid: 01:07:02 URL: http://justinsmexybieber.blogg.se

   Postat av: Rebecca

Oj:o vad har hänt?
Men tänk positivt ta denna känslan till inspo. Tex kayle är ju nere, skriv av dig i hans perspektiv


      Datum: 2012-11-02 Tid: 08:45:14 URL: http://rrebeccasjosten.blogg.se

   Postat av: parya

Ta den tid du behöver:)


      Datum: 2012-11-02 Tid: 11:49:30

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback