HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 31 - At the roof, again.

Last Chapter:
Min mobil ringde. "Hej det är Ari" "Hej Ari" "Vad hade du på hjärtat då Justin?" Frågade jag med ett skratt."Tja, inte mycket. Har rätt tråkigt" Jag skratta. "Jasså. Så du tänkte att jag kunde muntra upp dig, vad sägs som att jag berättar att det är så himla skönt här, solen lyser, det är så skönt i vattnet, maten är fantastisk, och det är gratis glass." Han skratta åt mig. "Tja, vad trevligt att få uppleva" Sa han. "Oja, verkligen. Eller vänta va?" Frågade jag. "Vänd dig om" Jag vände mig chockat om och fick se Justin i egen hög person. "Justin?" Frågade jag chockat. "Jag tyckte inte att du skulle få behöva fira alla hjärtansdag ensam"
 
Jag var i någon sorts chock. Kunde inte riktigt förstå att han stod framför mig. Vad gjorde han här igentligen?. "jag firar inte ensam, Jag har Hanna och Jassie" Sa jag. "Jag menade inte så" Sa han. Jag flinade. "vi kom i alla fall överens om ingen kärlek eller inga killar denna dagen" Sa jag. "Jag tror det kan bli lite svårt." Sa han. Jag skratta. "Kom bara in till mitt rum,  snälla?" Frågade han. Jag nickade. Det blev tyst. Vi gick in i lobbyn och vi åkte upp i hissen. Han bodde högst upp, i lyx rummen så klart. Jag skratta för mig själv. "Vad?" Frågade han. "Nae, inget" Log jag. Han låste upp med kortet på rummet och jag gick in efter honom. "Du har det fint här" Sa jag imponerat. "Japp, jag har dock inte hunnit inspektera det så mycket, var här i kanske tre minuter förut" Jag skratta igen. "För det första, hur visste du att det var här jag just var, och vem sa det?" Frågade jag. "Hemligt" Sa han. Jag fnös.
 
"Så, varför är du här då?. Jag skulle ju iväg hit för att inte tänka på dig och allt annat" Sa jag. Han klia sig i nacken. "Jo, jag har inte riktigt kunnat sluta tänka på dig, jag kunde inte koncentrera mig med Katie heller. Allt som fanns i huvudet var du och det gjorde mig ett tag galen. Jag saknade dig, att inte höra ditt skratt, se ditt leende på läpparna, även fast det inte vart mycket sista tiden. Jag saknade din närhet, jag saknade hela dig och det gjorde mig helt galen. Jag kunde inte ens sova på kvällarna för du var den ända i mina tankar, det ända jag drömde om var dig. Det gjorde mig helt seriöst galen. Jag saknade dig" Jag log och kände hur jag blev så himla generad, visste inte riktigt vad jag skulle göra. Jag kollade ner i marken och kände hur kinderna brände på mig. Jag kollade upp på honom igen och han slickade sig om läpparna som han alltid gör, sen pressade han fram ett litet leende på läpparna.
 
 
"Justin" Sa jag. "Förstår du hur arga min pappa kommer bli, och vad gör du här, seriöst, Selena?. Pressen?. Alla tror att du är tillsamans med Selena fortfarande?" Sa jag. Han log lite åt mig. "Din pappa bryr jag mig inte om vad han tycker, ursäkta jag gör inte det för detta är min och din sak, det skrivs mycket att vi gjort slut, då vi inte synts i hop på flera veckor, och det var nästan en månad sedan jag gjorde slut med henne" Sa han. "Men ändå, ni har inte kommit ut med det, och sen kommer du synas här, med mig och då kommer jag få hat" Sa jag. "Jasså så du vill synas här med mig?" Frågade han. Jag suckade åt honom. Han små skratta. "Okej, men ingen vet att jag är här just nu. Alla i mitt team vet i alla fall att det är slut med Sel, men inte varför riktigt men sak samma, jag vill vara med dig Ari och ingen annan" Sa han. "Justin, vi har varit vänner så länge, så himla bra vänner och jag vill in-" "Ssh. Det kommer inte bli så" Sa han. Jag svalde. "Skippa den där dealen du, jassie och hanna hade kom med mig i kväll, vi äter mat på hotellet så ingen ser oss ute. Låter det bra?" Frågade han. "Okej, men jag måste säga till dom först." Sa jag. "Självklart" Sa han. "Jag ska gå då, fixa mig" sa jag och log. Han log åt mig med. "Vi ses sen" jag gav honom en kram. "Föresten, jag har saknat dig med" Sade jag och gick ut ur hans rum. Jag kände hur min mage pirrade av förväntan.
 
Jag knackade på vårat rum då jag varit dum nog att glömt min nyckel. Jassie öppnade. "Varför tog det så lång tid?" Frågade de chockat. "Okej, ni får inte börja skrika eller något, och verkligen inte tala om detta för era mammor, Justin är här" De spärrade chockat upp ögonen och deras hakor föll nästan ner till golvet. "VA?" Sa Hanna chockat. "Jag vet, jag var lika chockad. Men så jag kommer tyvärr inte följa med er i kväll" Sa jag och sa det så gulligt jag kunde. "Justin?" Frågade de. Jag nickade. "Jag är glad för din skull i alla fall, men ställ inte till det bara" Sa Hanna. "Jag lovar, vi ska bara vara på hotellet" Sa jag. "Bra" Sa de. Jag skratta. Jag gick dirrekt in i badrummet för att ta mig en dusch då jag inte kunde vara för lat längre. Jag tog dock en snabb dusch så jag skulle hinna med allt. Jag gick sedan ut torkade mig. Gick ut igen med handduken runt min kropp. Jag tog på mig mina trosor min bh och valde sedan klänning. "Ta den här av mig, den skulle passa dig" Hanna höll upp en jätte fin rosa klänning. "Den var jätte fin" Sa jag. "Ta den" Sa hon. "Säker?" Frågade jag. "Självklart" Sade hon. "Tack" Sa jag glatt. Jag fönade mitt hår, sminkade mig och drog på mig klänningen. Den satt som en smäck vilket var perfekt. Jag plattade sedan till mitt hår och sedan var jag klar.
 
 
Min mobil plingade till. Åk upp i hissen om fem minuter. Så långt upp du kan komma! :) Jag log för mig själv. Jag svarade med ett "okej" och jag gick och satte på mig mina skor. Jag vet inte varför men jag kände mig nervös. Jassie och Hanna hade redan gått och jag var själv i rummet nu. Jag tog mig samman och gick ut ur rummet och klickade så småning om på hiss knappen. Jag gick in i hissen och tryckte på högsta våningen. Jag kände hur det pirrade i hela magen, jag var verkligen nervös. Hissen stannade och den öppnades. Som lovat stod Justin där i snygga kläder. "Hej" Log han. "Hej" log jag tillbaka. Han höll ut sin arm och jag skratta till och tog den i min. Vi gick upp i en liten trappa och jag höll på och svimma när jag förstod att vi var på taket. "Oh my god Justin, jag gå inte ut på taket" Sa jag. "Det är lugnt, det är inglasat där vi ska va" Jag blev genast lugnare.
 
Vi gick in i en dörr och det var inglasat som han lovat. Det var ett bord med två stolar. Mat stod framme. Lite längre in var det en massa kuddar på golvet man kunde sitta i. Kuddarna var formade i hjärtan och allt var nästan rött. Typiskt alla hjärtans dag. "Det är jätte fint" Sa jag. "Bra" Sa han. "Hur hann du med allt detta?" Frågade jag chockat. "Mitt namn är Justin Bieber du vet" Sa han. Jag skratta till. Han ledde mig bort till stolen och drog ut den till mig. Han satte sig mitt emot och maten som serverades var spaghetti och köttfärsås, min favorit, och hans. Jag blev genast mycket hungrigare än vad jag var förut så jag högg in dirrekt. Jag kunde inte låta bli att titta på Justin. Han var så fin. Det pirrade i mig när jag kollade på honom.
 
Vi åt upp ganska snabbt då vi nog båda var ganska hungriga.Vi hade snart förflyttats oss till kuddarna. Han hade fixat jordgubbar som var doppade i smält choklad. Jag tog steget och flyttade mig närmare honom, han var med på noterna och la en arm om mig. Det pirrade i hela mig och jag kunde inte riktigt kontrollera mig själv kände jag. Det kändes så himla rätt. Jag ville vara i hans armar hela dagarna. Justin tog en Jordgubbe och matade mig med den och sen tog han den andra halvan. Jag fnittrade till. Begravde mitt ansikte i Justins bröst då jag tyckte det blev lite pinsamt. "Vad gör du, göm dig inte" Sa han vänligt. Jag log och kolla upp mot honom och möttes hans vackra ögon. De var verkligen vackra och man kunde bara sitta och kolla in i dom. Han log stort vilket jag med gjorde. Vi var bara några centimeter i från varandra och vi log bara åt varandra. Jag fnittrade åter igen till och la mitt huvud på hans bröst. Han smekte min arm med hans fingrar upp och ner. Vi hade inte sagt speciellt mycket men det behövdes inte då det var en behaglig tystnad. Justin ställde sig upp och tog i någon dosa och satte på musik. Jag skratta åt honom. "Får jag lov?" Frågade han. Jag nickade och tog tag i hans händer så han kunde hjälpa mig upp. Jag la mina armar runt hans nacke och han placerade hans vid min svank. Vi rörde oss tyst och lite till musiken och kollade bara in i varandras ögon. Han lutade sig frammåt och jag förstod vad som skulle hända men jag ville inget annat. Jag släckte genast mina ögon och jag kände hur han placerade en hand på min kind och nacke. Sedan pressade han sina läppar mot mina och oj vilken känsla.
 
image
 
Komentera för mer!! Lite snåla är ni allllt ;).
MASSOR MED JÄVLA LÄXOR!!!! USCH, snart höstlooov iaf. Than god for that.!


   Postat av: Anonym

Jättebra!!!


      Datum: 2012-10-16 Tid: 19:43:23

   Postat av: Parya

GUD VA BRA!!!:D


      Datum: 2012-10-16 Tid: 19:43:38

   Postat av: Parya

GUD VA BRA!!!:D


      Datum: 2012-10-16 Tid: 19:49:28

   Postat av: Anonym

OMG!!! SJUKT GRYMMMMMMT! DETTTTTA ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR VI!!!


      Datum: 2012-10-16 Tid: 20:00:21

   Postat av: Evelina

Super bra! Du skriver så himla bra!


      Datum: 2012-10-16 Tid: 21:02:45

   Postat av: Ewweh

Jäääätte bra :D<333


      Datum: 2012-10-16 Tid: 23:01:46 URL: http://justbiebzz.blogg.se

   Postat av: Sara Mähler

ÅH VAD BRA!!!!!!! GAAASH :'))) VILKEN GENTLEMAN :D


      Datum: 2012-10-17 Tid: 09:42:00

   Postat av: Blondiee

Jättebra :)


      Datum: 2012-10-17 Tid: 16:12:26

   Postat av: Anna

Super bra!! :)


      Datum: 2012-10-18 Tid: 23:00:20

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback