HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 32 - sleeping over

Last Chapter:
"Får jag lov?" Frågade han. Jag nickade och tog tag i hans händer så han kunde hjälpa mig upp. Jag la mina armar runt hans nacke och han placerade hans vid min svank. Vi rörde oss tyst och lite till musiken och kollade bara in i varandras ögon. Han lutade sig frammåt och jag förstod vad som skulle hända men jag ville inget annat. Jag släckte genast mina ögon och jag kände hur han placerade en hand på min kind och nacke. Sedan pressade han sina läppar mot mina och oj vilken känsla.
 
Jag har aldrig varit med om någon sådan passion i hela mitt liv. Jag var helt tagen. Efter ett tag slickade han mig på överläppen och jag var med på noterna och lät hans tunga slinka in i min mun och möta min. Han drog mig intill sig själv så gott det gick, våra kroppar var verkligen pressade mot varandra. Jag drog mig undan för jag var verkligen tvungen att hämta andan. Justin log smått åt mig och hade fortfarande ögonkontakt till mig och strök med hans tumme över kinden. "Vill du gå ner till mig?" Frågade han. Jag nickade paralyzerat. Han tog min hand och jag kände en elstöt gå igenom hela kroppen. Jag har aldrig upplevt något liknande. Jag gick bakom honom men fortfarande med min hand i hans. Han stannade utanför en dörr och stoppade in kortet i kortläsaren. Det blippade till och lös grönt så att vi kunde öppna dörren.
 
Jag hann inte ens reagera förns Justin tryckte mig upp mot garderobsdörren och kysste mig. Det for stötar genom hela kroppen och det pirrade i hela magen. Justin satte ner en hand på min höft och tryckte sig närmare mig. Han öppnade sin mun lite lätt så jag kunde möta hans tunga. Vi började grovhångla och han tog tag i mig och förde mig till sängen. Han la sig över mig och besteg mig och jag bet mig i läppen. Han la sig försiktigt på mig men inte med hela hans tyngd och pressade återigen våra läppar samman. Jag plaserade min hand på hans nacke och tryckte honom närmare. Jag kunde inte låta bli att lämna ifrån mig ett litet stön mot hans läppar vilket han verkade gilla. Jag har inte sett Justin så här, han var inte sig själv, hans ögon var inte längre bruna, näst intill svarta, och hans blick var inte heller den vanliga. Men mig gjorde det inget då jag tyckte det var grymt upphetsande.
 
Justin började dra upp min klänning lite lätt och började dra min hand uppåt men jag stoppade honom. "Justin"Sa jag och ryckte mig ifrån honom. "Jag vill inte, jag vill inte gå så långt" Sa jag. Jag såg hur besviken han blev, men jag ville inte ha sex. Det kändes inte helt rätt. "Okej, men jag kan väl få känna på dig lite?" Viskade han vid mitt öra så alla mina hår jag hade på kroppen reste sig. Jag ryste till av hur han sa det. Han började kyssa och naffsa på min hals och jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Justin stack in handen under klänningen igen och han placerade sin hand på min trosa. Där hade han den och jag ville bara att han skulle göra något. Jag började bli otålig, vilket han förmodligen såg då han flinade åt mig. 
 
"Ska vi inte ta av dig klänningen?" Frågade han. Jag nickade löst och bet mig i läppen. Jag blev nervös. Nervös över att han inte skulle gilla min kropp. Jag hade så himla dåligt självförtroende. Jag satte mig upp på knä i sängen och Justin ställde sig tätt upp bakom mig. Han kysste min nacke med våta kyssar medans han drog ner min dragkedje. Klänningen fall ner och jag ställde mig upp på golvet så den kunde flala ner ordentligt. Justin kollade på mig. Det såg typ ut som han ville äta upp mig vilket gjorde mig generad. Jag kände hur jag började rodna och hur pinsamheten tog över. "Kom" Justin drog ner mig i sängen igen och la sig över mig. "Jag kommer inte göra något du inte vill, men något vi redan gjort skadar väll inte?" Viskade han sexigt. Jag skakade på huvudet. Kunde inte riktigt få ut något ord. Innan han gjorde något så tyckte jag det var alldeles orättvist då jag låg i underkläder och han fullt på klädd. Jag drog i kanten av hans tröja och hans t-shirt åkte av. Hans kropp var så himla sexig, hans tatueringar var sexiga, och det där halsbandet gjorde hans kropp bara ännu mer sexig.
 
Han kollade ner på mig, och hans blick stannade på mina bröst vilket gjorde mig generad igen. Jag tog tag om hans nacke och förde hans läppar mot mina så han kunde sluta stirra på mina bröst. "Du är så jävla fin" Mumlade han mot mina läppar. Jag smälte rent ut sagt av de orden.  Han började placera våta kyssar på min hals igen och jag stönade försiktigt. Han placerade sin hand på mina trosor igen men denna gången började han smeka försiktigt ovanpå. Jag var tvungen att få känna hans läppar men han lät mig inte. Jag släppte ut ett till stön vilket han verkade gilla. Han kysste mig neråt och stannade vid magen då han tittade upp på mina ögon och drog av mina trosor. Jag visade för andra gången mitt heliga för Justin vilket blev pinsamt. "Oroa dig inte. Jag kommer inte gå längre om du inte vill" Jag nickade försiktigt. "Du är så himla sexig när du ligger där, du skulle bara veta" Viskade han. Jag bet mig i läppen. Han la sin hand på mitt heliga och började röra lite försiktigt. Han kysste mig igen och det dröjde inte länge innan våra tungor möttes. Jag kände hur han stoppade in ett finger i min öppning och jag gnydde till. Han körde det försiktigt in och ut och han försökte kväva mina stön med mina kyssar vilket verkligen inte hjälpte. Jag kunde inte behärska mig själv. Han trängde yttligare in ett finger i mig och det dröjde inte länge innan en våg av njutning sjönk över mig. Justin log åt mig. Jag kände hur jag var generad. Justin drog ut fingrarna kysste mig och gick för att gå på toan. Jag drog på mig mina trosor och jag kollade efter Justins tröja som låg på golvet som jag tog på mig.
 
Jag hasade upp i Justins säng igen. Jag tror jag aldrig varit så här generad i hela mitt liv. Jag kände hur jag var röd i hela ansiktet. Dörren öppnades och Justin kom ut igen. Han log åt mig. "Varför är du så generad?" Frågade han och kröp upp mot mig. "Det är pinsamt" Sa jag och kunde inte kolla honom i ögonen. "Sluta, du är jätte fin. Det var väl inget fel med det vi gjorde eller hur?" Frågade han. "Jag antar det" Sa jag. Vi hade ju inte sex liksom. "Föresten den där tröjan klär dig, men jag måste säga att det klär dig ännu bättre när du inte har på dig någon" Sa han och blinka. "Bieber du har bara sätt mig i bh" Sa jag. "Än så länge" Sa han och kysste mig lätt. Jag log och kysste tillbaka. "Det är sent, vill du sova över?" Frågade han. Jag nickade. Han ställde sig upp ur sängen och tog av sig hans jeans och la sig sedan brevid mig. Han höll om mig precis som den gången jag sovit över hos honom.
 
*
 
På morgonen där på smög jag i väg från hans grepp, tog av mig hans tröja och klev i min klänning. Jag såg säkert ut som fan, men jag skyndade mig ner till mitt egna rum så ingen skulle se mig, jag tackar gud för att ingen gjorde det. Jag öppnade hotellrummet och jag skulle precis lägga mig i sängen när Jassie satte sig upp. "Kom du hem nu?" Frågade hon. Hanna gnuggade sig trött i ögonen, hon hörde väl säkert Jassie. "Ja" Sa jag. "Vad gjorde ni?. Hade ni s-" "Nej det hade vi inte" Sa jag allvarligt. "Men du sov över hos honom?" Frågade hon. "Jaaa" Sa jag och hon log stort. "Kysstes ni?" Frågade Hanna. Jag kollade oskyldigt upp i taket. "Oh my god" Sa Jassie glatt. Jag skrattade. "Sov nu bara så pratar vi senare" Sade jag och la mig ner i sängen och stängde mina ögon.
 
*
 
 
Vi hade varit nere och ätit frukost och Justin var på väg ner till vårat rum. Jag hoppades bara på att det inte skulle bli pinsamt. Jag hörde hur det knackade på dörren och jag vet inte varför men jag blev lite nervös. Hanna gick och öppna. "Men vem har vi här?. Mr. Romance, Bara så du vet Ari har berättat allt" Sa Hanna. Det hade jag ju dock inte. Justin stelnade till. "Allt?" Frågade han med ett skratt. Jag skakade på huvudet så bara han kunde se. "Tack för att du lämnade mig imorse föresten" Sa han och böjde sg ner och gav mig en lätt kyss. "Varsegod" Sa jag och skratta. "Awwww" Sa både Jassie och Hanna. "Vi måste verkligen skaffa oss en pojkvän" Sa Hanna till Jassie. "Du har ju Eric" Sa jag till Hanna som genast börja rodna. "Eric Hastings?" Frågade Justin. "Jag kan prata med honom åt dig om du vill" Sa Justin. Hanna stelnade till med blicken. Jag och Jassie börja skratta. "Det gör du inte" Sa hon allvarligt.
 
 
Lite dirtydirty ;). Haha awk. Aeeee men komentera så får ni ett nytt antingen senare ikväll eller imorgon ;). kyssssssssssss.


   Postat av: Ewweh

ÄLSKA!<3


      Datum: 2012-10-18 Tid: 21:16:35 URL: http://justbiebzz.blogg.se

   Postat av: Anonym

Super bra!


      Datum: 2012-10-18 Tid: 21:20:07

   Postat av: elena

super bra


      Datum: 2012-10-19 Tid: 00:05:12

   Postat av: Anonym

SJUKT BRA!


      Datum: 2012-10-19 Tid: 00:05:31

   Postat av: Anna

Super bra!! :)


      Datum: 2012-10-19 Tid: 15:28:52

   Postat av: Anonym

Jättebra


      Datum: 2012-10-19 Tid: 19:04:30

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback