HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 12 - Guilt

Last Chapter:
Han cirklade med armarna att jag skulle hoppa in i hans famn. Jag litade på honom så jag gjorde det. Det blev perfekt till musiken när den slutades att spela. Han snurrade runt mig i famnen och släppte snart ner mig. Den sista stunden av musiken spelades och vi kollade varandra i ögonen. Han närmade sig mina läppar och de var bara centimeter i från hans.
 
love
Jag visste inte riktigt vad som försigick. "Justin" Mumladet jag tyst. "Ssh" Sa han. Mina ögon gick mot hans läppar. De såg så fylliga ut. De gick upp mot hans vackra ögon igen. Vad fan höll vi på med?. Utan att jag hann reagera tryckte han sina läppar mot mina. Med en sådan passion tryckte han de mot mina läppar, det var nästan sjukt. Men jag kunde inte. Jag kunde inte mer, även fast det kändes underbart kunde jag inte. Jag avbröt fort kyssen och Justin kollade förvånat på mig. "Jag kan inte" Jag vände mig fort om och sprang i väg. "Vänta. ARI" Ropade han efter mig men jag vägrade, vägrade stanna. Jag sprang. Sprang hem till Jassie för hennes hus låg närmast här i från.
 
Jag ringde fort på och jag kände hur mina tårar brände i ögonen. Jag hade just varit otrogen mot Kyle med Justin. Justin hade just varit otrogen mot Selena, min syster. Detta var bara kaous. Som tur var, så var det Jassie som öppnade. "Ari?" Frågade hon. "Kan jag få komma in?" Frågade jag. Hon nickade. Jag sprang upp för hennes trappa och in på hennes rum. Där satt Hanna också. "Vad har hänt Ari?" Frågade hon dirrekt hon såg nog att det var något fel. "Ja-Jag" Där brast det för mig. Det rann några tårar från mina kinder. Hur kunde jag vara så dum att besvara kyssen?. "Ari berätta vad som hänt" Sa Jassie.Jag drog in ett djupt andetag. "Har det hänt något med Kyle, ni hade ju två månader idag?" Frågade hon. Det hade vi också. Två månader, och på den dagen hade jag kysst Justin, ännu bättre.
 
"Nej det var bra. Jag bara. Jag åkte hem till Justin efter. Jag sa till mandy att jag skulle till dig. Justin skulle lära mig att dansa. Sen började han sjunga på den låten han och jag har skrivit och jag skulle sjunga till, sen dansade vi till den." "Occhhh?" Frågade Hanna. "Han." Jag tog ett djupt andetag. "Han kysste mig" Sa jag tyst. "VA?" Sa de båda rakt ut. Jag nickade. "Vad fan ska jag göra?" Frågade jag. "Vänta lite. Besvarade du den?" Frågade Hanna. Jag nickade skamset. De kollade chockat på mig. Jag skakade på mitt huvud och begravde det i mina händer. "Jag är så körd" Sa jag. Min mobil vibrerade och jag tog upp den. Jag visade den för Jassie och Hanna. "Svara inte" Sa Jassie. "Jag ska inte" Sa jag. Det var Justin som ringde.
 
 
"Åååhhhh vad ska jag göra" Jag la mitt huvud på Jassie och hon höll om mig. "Jag vet inte" Började Jassie. "Ska du berätta för Kyle?" Frågade Hanna. "Jag veet inte. Jag tror inte det. Jag ångrar mig ju inte sant?" Sa jag. "Plus det kommer bara bli mer drama. Då kommer Kyle bli skit sur på Justin eftersom de är typ bästa vänner och sen kommer Justin vara tvungen att berätta för Selena, och då är mitt liv slut" Sa jag. "Vad har du ställt till med Ari?" Frågade Hanna med ett kling i rösten. "Jag vet inte. Om jag berättar för Kyle, han kommer ju göra slut med mig" Sa jag. "Kyle är en bra människa. Han kanske inte gör det. Han kommer nog bli sur eftersom det är Justin. Jag tror om han får reda på det senare blir han nog mer ledsen." Sa Jassie. Det var nog sant. "Men om han inte får reda på det över huvud taget, om inte ni säger något. Jag säger inget och inte Justin" Sa jag. "Vi säger inget det lovar vi" Sa Jassie och Hanna instämde.
 
"Jag tänker inte gå till Justin imorgon" Sa jag allvarligt. "Det är ju fredag imorgon, så stanna hemma imorgon och gå på måndag i alla fall" Sa Hanna. Jag nickade. Det var sant. Det var helg sen då kunde jag faktiskt stanna hemma imorgon.  "ååh kan man inte få spola tillbaka tiden" Suckade jag. Även fast jag på något sätt tyckte om kyssen. Så var det fel. Jag är tillsamans med Kyle. "Tyvärr kan jag inte säga att det kommer bli bra, för det vet jag inte" Sa Jassie. Jag suckade. "Seriöst. Justin ger inte upp. Du har 8 missade samtal i från honom" Sa hanna som satt med min telefon. Jag suckade. "Jag tänker i alla fall inte prata med honom" Sa jag. "Men jag kanske måste gå hem. Ni har ju skola imorgon och klockan är faktiskt snart tolv och jag sa att det inte skulle bli för sent" Sa jag. "Jo jag måste också hem. Går vi hem tillsamans?" Frågade Hanna. Jag nickade. "Lycka till" Sa Jassie och kramade om mig. "Tack" Sa jag. "Hej då" Sa hon och kramade om Hanna med. Vi gick ner och tog på oss våra skor och vandrade hem.
 
Komentera för mer idag! :)


   Postat av: Evelina

Shit! Super bra!


      Datum: 2012-09-12 Tid: 13:33:04

   Postat av: Anna

Säger Samna sak som Evelina!! SHIT!! Super, mega bra! Mer!! :)


      Datum: 2012-09-12 Tid: 15:36:58

   Postat av: Anonym

Jättebra! snälla mer idag??? :D


      Datum: 2012-09-12 Tid: 16:46:28

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-09-12 Tid: 17:04:18 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

   Postat av: Emelie

Meeeeeer!!


      Datum: 2012-09-12 Tid: 17:09:07

   Postat av: Anonym

skitbra mera


      Datum: 2012-09-12 Tid: 17:52:07

   Postat av: Anonym

OMG Awesome! :D


      Datum: 2012-09-12 Tid: 18:41:42

   Postat av: elena

super bra


      Datum: 2012-09-12 Tid: 21:16:29

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback