HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 16 - What Do You Say?

Last Chapter:
"Okej som du vill" Skratta han. Jag skratta med. "Men ska jag gå då. Så kan du fixa med allt du ska fixa innan?" Undra han. "Du behöver inte alltså." Sa jag. "Det är lugnt. Vi kan träffas imorgon?" Frågade han. Det var söndag imorgon. "Det kan vi göra" Sa jag. "Bra. Jag hittar ut själv" Sa han och kysste mig. Jag besvarade kyssen. Men det som störde mig något enormt var att jag inte kände de där fjälirarna alls mycket mer. Kanske var det bara tillfälligt.
 
Jag började att gå dit jag skulle. Det var lite utanför centrum. Jag gick mot den stora lägenheten hoppade över stängslet för brandtrappan och tog mig upp för trappan. Hoppade återigen över stängslet så jag kom upp på taket. Det var rätt mörkt ute faktiskt. "Justin är du här?" Frågade jag och gick runt och kikade runt lite. Han var antagligen inte här än så jag bestämde mig för att vänta. Jag stod  och kollade på utsikten. Riktigt fint, speciellt så här på kvällen då det är lite mörkt och det lyser fint. Snart kände jag ett par armar runt min kropp som bärde upp mig och svingade runt mig. "Justin din idiot., du skrämde livet ur mig" Sa jag. Han skratta och släppte ner mig. "Förlåt" Sa han. Jag skakade på huvudet. "Det är lugnt" Sa jag. Han skratta. "Okej. Det var inte så kul" Sa jag. "Jo" Sa han. Jag himlade med ögonen.
 
 
"Du är dum." Sa jag och la armarna i kors. "Se så, nu ska vi inte sura" Sa han och jag fnös. Han skratta åt mig. "Brukar du komma upp hit ofta?" Frågade jag. "Ja. Jag kommer väldigt ofta hit, speciellt när jag vill tänka. Du då. När var du senast här?" Frågade han. "Jag har inte varit här själv någon gång. Senast var med dig, för ett halvår sedan kanske" Sa jag. Han nickade. "Justin" Sa jag. Han nickade. "Ja" Sa han. "Ehm. Nej det var inget" Sa jag. Jag visste inte igentligen varför jag började med att säga Justin. "Säg vad det var du skulle säga Ari" Sa han. Jag skakade på huvudet. "det var inget" Sa jag. "Kom igen säg" Sa han och tog ett steg närmare mig. Jag skakade på huvudet. "Jag lovar Justin. Det var inget" Sa jag. Han nickade. "Okej." Sa han.
Det blev tyst mellan oss och jag studerade honom. Han slickade om sin underläpp och kollade neråt. Han var sexig när han gjorde så. Jag bet mig i läppen.
 
Justins Perspektiv:
Jag kunde inte motstå henne. Jag vet inte varför det ända jag ville göra var att hoppa på henne. Kyssa henne och sedan slita av henne kläderna. Men det kunde jag inte göra. Jag vet inte vad hon gjorde med mig, men något gjorde hon och det gjorde mig galen. Helt galen för jag förstår inte vad det är hon gör med mig. Så fort hon öppnar munnen och ska säga något, ler med hennes fina läppar så hennes ur gulliga skrattgropar syns, eller när hon skrattar sitt väldigt ur gulliga flickskratt , det pirrar i hela kroppen på mig när hon gör så, jag vet inte vad det är men något är det för jag blir verkligen galen. Det är fel på så många sätt men ändå känns det så himla rätt. Jag kan inte sluta tänka på henne. Kan inte sluta tänka på hennes läppar mot mina. Det är så fel. Men jag kan inte sluta. Det var så perfekt. Jag var tvungen. Tvungen och ta reda på vad jag skulle göra, och det fanns bara ett sätt. Jag tog ett närmare steg henne i geno och hon kollade in i mina ögon. Jag drog bort en hårslinga från henne och la den bakom hennes öra.
 
flawlessbiebe-r:

We both know it’s a cruel world, but I will take my chances as long as you love me.
 
"Justin" Mumlade hon tyst. "Ssh" Sa jag bara. Hon sa inget.Jag drog min hand genom hennes hår och la sedan min hand på hennes nacke och min andra hand la jag på hennes svank. Jag tryckte henner mer åt mig och jag pressade mina läppar mot hennes. Hon besvarade min kyss inom ett tag och jag fick samma känsla igen. Det pirrade verkligen i hela kroppen. Jag vet att jag inte ska göra det här. Men att det pirrar och det känns som om det dunkar i magen för det pirrar så mycket så är det väl något som är fel?. Eller?. Jag slickade henne lätt på överläppen för att visa henne att jag ville möta hennes tunga. Hon förstod snabbt och öppnade sin mun lite så jag kunde slinka in med min tunga och möta hennes. Jag sänkte ner min hand mot hennes rumpa och klämde till vilket fick henna att stöna till. Jag kysste henne lätt på halsen och mötte sedan hennes otroligt goda läppar som smakade jordgubb. Vi båda avbröt kyssen. Hon vände om och satte händerna på sitt huvud. Hon såg frustrerad ut. Vilket jag med var. Jag gick åt andra hållet jag med. Vad höll jag på med?. Jag hånglade nyss en annan tjej som inte var min flickvän. Jag hånglade för fan med min flickväns syrra, och inte var det första gången heller.
 
Arianas Perspektiv:
 
Grejen av att jag ville bara ha mer skrämde mig. Det var Justin jag stog och hånglade med. Det var inte Kyle utan Justin. Min systers pojkvän. Jag la mig frustrerat på marken med händerna över mitt ansikte. Jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Jag hörde fot steg komma närmare och jag förstod ju självklart att det var Justin. Han böjde sig ner och la sig brevid mig. Han låg tätt intill mig och vi båda låg och kolla upp mot himlen. Jag kan inte säga att det var det skönaste, men det funkade. Plötsligt satte han sig upp lite och kollade på mig. "Du har något där" Sa han. Han tog försiktigt handen mot min hals och plockade bort ett litet löv. Jag log lite smått.
 
 
Jag bet mig själv i läppen ännu en gång. Hans ögon var så himla vackra. Han var vacker.  Han kollade på mig det var nästan lite läskigt, det såg ut som han ville äta upp mig. Bokstavligen. Han smekte mig lätt över armen och jag rös av välbehag. Så små lätta beröringar gav sådan stark styrka på mig, det var nästan sjukt.
Han gick över till att smeka mitt lår lite grann. Upp och ner och mina hårstrån ställde sig i givakt. Han andades tungt vilket jag med gjorde. "Snälla kyss mig" Mumlade han tyst. Jag lyfte på mig lite och han placerade en hand under min rygg och den andra fortsatte smeka mitt lår. Jag placerade min hand på hans kind och jag närmade hans läppar.
 
 
Till slut när jag satt mig upp tillräckligt tryckte jag mina läppar mot hans. Nu var det jag som kysste honom för första gången, det har alltid varit han som tagit steget, men nu var det jag som kysste honom, och han som besvarade den med passion. "Vad gör du med mig" Mumlade han mot mina läppar. Jag kysste honom igen och det pirrade i hela kroppen, det gjorde det verkligen. "Justin." Sa jag. "Ja" Sa han. "Vi kan i-" "Vi kan om vi vill. Jag vet inte vad du gör med mig. Jag kan inte sluta träffa dig så här. Om vi träffas lite i smyg, så kan vi få reda på mer. Vad du känner vad jag känner. Vad säger du?"
 
Tack för komenterarna jag får. Pussss på er som komenterar verkligen!.
Ojoj. Lite i Justins perspektiv fick ni också. Får se om jag hinner med ett imorgon. Hoppas på det!. I sånna fall kanske ni kan komentera lite? ;).
 


   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-09-17 Tid: 20:06:59 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

   Postat av: Anonym

SJukt bra!!! SNÄLLA MER !!!!


      Datum: 2012-09-17 Tid: 20:18:45

   Postat av: Emelie

OMG bästa kapitlet hittills!<3


      Datum: 2012-09-17 Tid: 20:56:07

   Postat av: Anna

Super bra!! :)


      Datum: 2012-09-17 Tid: 21:09:47

   Postat av: Evelina

Super bra! Super bra! Super bra!


      Datum: 2012-09-17 Tid: 21:30:29

   Postat av: elena

super bra


      Datum: 2012-09-17 Tid: 21:45:08

   Postat av: Lejla

Sååå braa, längtar tills nästa :)


      Datum: 2012-09-18 Tid: 17:14:31

   Postat av: Ewweh

Shiiit :O<3 Otrogna </3 Sjukt bra kapitel!


      Datum: 2012-09-18 Tid: 18:41:12 URL: http://justbiebzz.blogg.se

   Postat av: Anonym

Gud så bra


      Datum: 2012-09-18 Tid: 19:04:05

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback