HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 19 - No one.

(Varnar för lite... ja, "snusk")
 
Last Chapter:
"Jag vill inte såra Kyle det är det som är grejen. Men det kommer inte funka mellan han och mig om jag har känslor för Justin med. Det är det jag måste få reda på." Sa jag. "Det förstår vi, det är bra om du gör det, så du vet vad du känner. Sen om ni skulle berätta det. Det är en annan sak för det skulle verkligen bli kaos Ari" Sa Jassie. "Jag vet. Kyle-" "Inte bara Kyle. Selena. Det kanske skulle skapa trubbel mellan Brian och Mandy" Sa Hanna. Det hade jag inte tänkt på. Jag svalde. Var jag verkligen på väg och förstöra det för alla?. "Och. Jag drömde en dröm i natt..." Började jag.
 
"Vad?" Frågade Jassie. "Jag gifte mig med Justin" Sa jag förvånat. "VA?" Sa Hanna. "Ja. Det kändes så verkligt. Och gissa vem som var Justins Best man" Sa jag. "Kyle?" Chansade Jassie. Jag nickade. "Det kändes så verkligt." Sa jag. "Ni var där. Mandy och Pappa var där. Alla var där. Det var så sjukt." Sa jag. Jassie och Hanna skakade på huvudet. Jag suckade. Jag kände i fickan hur min mobil började vibrera, jag suckade tyst för mig själv och drog upp telefonen. "Ariana" Sa jag. "Hej Ariana" Jag kände hur jag blev nervös när jag hörde Justins röst. "Öhm hej Justin" Sa jag så Hanna och Jassie skulle förstå att det var han. De spärrade upp ögonen, jag visade att de skulle vara tysta. "Har du tid för mig idag?" Frågade han. "Jag vet inte. Jassie och Hanna är här. Jag kanske skulle träffa Kyle idag med." Sa jag. "Okej. Men vi behöver inte ses, vi har hela dagen imorgon på oss. Glöm inte att det är skola imorgon, så var inte uppe för länge och tänk på mig. Vi ses Ari" Sen la han på.
 
Nästa dag. Måndag.
 
 
Jag vaknade av mitt alarm. Jag var inte så trött så man brukar vara på måndagar. Jag hade väl sovit ut ordentligt då jag faktiskt somna runt halv tio. Jassie och Hanna hade dragit hem efter sig. Kyle hade kommit när Hanna var kvar men Hanna hade dragit efter en liten stund. Jag och Kyle hade inte gjort alls mycket. Satt typ i soffan och pratade med pappa. Alltså gjorde vi ingenting. Han gick han med efter en stund och jag gick inprincip och la mig. Jag satte mig upp i sängen och ställde mig upp. Jag gick in till min garderob och drog fram ett par varta skinny jeans. Nya underkläder och en svart magtröja. Jag drog på mig kläderna och satte igång plattången. Jag sminkade mig lätt och plattade sedan håret. Tog fram mina svarta skor och gick ner till hallen. Jag gick in i köket och tog mig en macka. Selena skulle komma hem vid lunch idag också.
 
Jag tog på mig min skinjacka och mina skor och låste dörren efter mig och promenerade till Justins hus. Jag knackade på dören och Justin öppnade med ett flirtigt leende på läpparna. Han tog snabbt tag om min höft och drog in mig och tryckte mig fort upp mot garderobs dörren. "Hej" Sa han mot mina läppar. "Hej" Svarade jag. Han flinade mot mig och tryckte hans läppar mot mina. Även fast detta låter sjukt så hade jag saknat hans läppar mot mina. Jag avbröt kyssen. "Katie kan komma närsom" Sa jag till honom. Han nickade mot mina läppar. "Selena kommer hem idag" Sa jag när vi var påväg  in till köket. "Jag vet. Jag ska till er efter skolan" Sa han. Jag nickade. "Kyle kommer med" Sa jag. Han nickade. "Då kan vi ju stanna lite längre hemma hos mig" Svarade han. Jag fnös. "Vi får se om det Bieber" Sa jag. Han skratta. Det ringde på dörren vilket betydde att det var dags för att Katie att komma.
 
 
Justin gick för att öppna och jag satte mig ner i matsalen där vi skulle sitta. "Hej Ariana, mår du bra idag?" Frågade hon. "Ja det gör jag" Sa jag och log. Jag såg hur Justin flinade men jag ignorerade det bara. "Nu är det så här att min mormor i Boston har gått bort, och jag måste åka dit. Därför kommer jag vara borta tisdag till söndag. Så ni kommer få ett litet uppdrag av mig. Ett grupparbete ni ska jobba med som jag kommer visa er sen. Sen kommer ni få ett antal sidor att jobba med i matten. En diagnos i Naturkunskapen också som ni ska göra hemma, så en liten hem diagnos." Sa hon. Jag nickade. "Så ni får se till att träffas, kanske hemma hos Justin som vanligt när det är skola fast inte jag är här, så ska ni jobba med arbetet för det är ganska stort." Sa hon. Justin och jag nickade. "Så se det inte som ett lov" Sa Katie. "Lovar" Sa jag och Justin samtidigt.
 
*
 
Dagen rullade på och vi var klara. Katie packade ihop alla saker och lämnade huset. "Så. Lediga." Sa Justin. "Du hörde vad hon sa, vi skulle inte se detta som ledighet Justin" Sa jag allvarligt. "Jaja." Sa han. Jag himlade med ögonen. "Nu är vi själva" Sa han och bet sig i läppen. Jag log mot honom. Han ställde sig upp och tog mig i handen. "Vart ska vi Bieber?" Frågade jag. Han kollade flirtigt på mig. Vi gick upp för hans trappa och han ledde oss in till hans sovrum. Han flirtade med hans ögonbryn. Han ställde sig framför mig och la sina händer på min rumpa och bärde upp mig. Han kollade in i mina ögon och bärde mig mot hans säng. Han la sig ner på rygg så jag hamna över honom. Jag kunde inte motstå, så jag kysste hans läppar. Han besvarade min kyss med hunger, och nu uppstod det där pirret igen som jag alltid kände.Jag satte mig över honom och bet mig i läppen när jag kollade ner på honom. Han var så sexig. När jag satt där tog han sina händer på mina byxor och knäppte upp knappen. Jag bet mig i läppen men gick med på det och ställde mig upp och drog ner de själv. Jag la mig på han igen och tryckte mina läppar återigen mot hans. Han rullade runt oss så han kom överst.
 
 
 
Han kysste mig mellan mina bröst och drog ett finger längs min kropp. Han stannade vid min troskrant och han drog hans finger i sidled. Hela jag rös till. Jag ville bara ha mer och det var länge sen jag var så här upphetsad. Jag ville bara slita av honom kläderna, så han kunde ta mig här och nu. Jag struntade helt och hållet i konsekvenserna jag ville bara ha honom. Han greppade taget om mina trosor och var på väg att dra ner de och jag drog efter andan. "Ssh. Du kommer älska detta" Sa han. Jag svalde. Han drog av mig mina trosor och jag kände hur jag skämdes. Jag visade mitt allra helaste för Justin och han hade fortfarande kläder på sig. Han la sin hand på mitt heliga och han vandrade uppåt till mina läppar igen. Han kysste mig och jag kysste honom tillbaka. Han började att smeka mig försiktigt och jag andades tungt. Han kysste mig på halsen och började slicka och suga. Han trängde in ett finger i mig och började köra det in och ut. Jag andades tungt, ville bara ha mer. "Oh my god Justin" Sa jag andfått. Han slickade lite på mitt käkben påvägen upp till mina läppar igen, sedan möttes våra läppar och våra tungor snart dom med. Han trängde in ytterligare ett finger och jag visste knappt vart jag skulle ta vägen. "Justiiin" Kved jag. Jag kände hur jag på väg att komma, men då drar han ut hans fingrar, ställer sig upp. Ger mig mina trosor och mina byxor. "Klä på dig Ariana. Vi ska hem till dig remember. Och glöm aldrig. Ingen skojar med Justin Bieber"
 
 
Lite awkward kapitel så där... hahaha. dör lite.
Aja komentera folllkss!. Vill ni ha mer ikväll?? :D:D


   Postat av: Tilda

Snälla skriv ett till idag?:)jätte bra


      Datum: 2012-09-23 Tid: 19:58:21

   Postat av: Parya

Grymt bra!!! Meeeer:)


      Datum: 2012-09-23 Tid: 20:39:00

   Postat av: Tiff

Jätte bra!! Ja mera!


      Datum: 2012-09-23 Tid: 20:44:01

   Postat av: Anna

Super bra!! :) Mer! :)


      Datum: 2012-09-23 Tid: 21:15:37

   Postat av: Evelina

Haha! Super bra! Meer ikväll snälla!


      Datum: 2012-09-23 Tid: 21:25:26

   Postat av: Emmie

Omg meeer ikväll snälla!!


      Datum: 2012-09-23 Tid: 21:25:47

   Postat av: Anonym

Haha bra men lite konstig slut? Verkade nästan som ha utnyttja henne? Hmm eller så tolka jag fel :P

Svar: Haha. Om du kommer ihåg när de var på taket. Så "lekte" Ju Ari lite med Justin med, och då sa han ju att han skulle ge igen :).
justajbnovel.blogg.se


      Datum: 2012-09-23 Tid: 21:32:25

   Postat av: Anonym

Jaa en till ikväll, det var grymt!


      Datum: 2012-09-23 Tid: 21:45:50

   Postat av: elena

super bra


      Datum: 2012-09-23 Tid: 22:56:07

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback