HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 36 - Are you going home?

Last Chapter:
Jag satt och snackade med James och Twist en stund när jag märkte Kelsey gå förbi oss utan att säga något. Hon var fortfarande arg. Jag suckade och ställde mig upp för att se vad hon skulle  göra. Hon mötte Alfredo?. De började gå. "Kan vi gå ut och sätta oss?" De skrattade åt mig men gjorde som jag sa. Jag lyssnade inte särskilt mycket på vad de sa. "Vad pratar de om?" Suckade jag och önskade lite för en stund att jag var en vampyr så jag kunde höra. "Vad tror du douchebag" "Fuck you" Sa jag argt. Jag inspekterade hur Kelsey knuffade till Alfredo på axeln, och sedan gjorde han lika dant och de sprang och jagade varandra. What the fuck?. Jag såg hur fredo lyfte upp Kelsey och man kunde höra hennes skratt här i från. "Nu får det fan vara nog" Dom skrattade åt mig och jag gick med raska steg bort mog dom. "Kelsey, kan vi prata?"
 
 
Kelseys Perspektiv:
Jag tror både jag och Alfredo märkte hur Justin kom gåendes mot oss. "Kelsey kan vi prata?" Jag nickade smått och gick i väg med Justin. "Vad pratade ni om?" ville han veta. "Dig" Jag var rakt på sak. "Tycker du om honom eller?" "Lägg ner Justin" Jag ställde mig upp och puttade till han löst i axeln medans jag gick förbi honom. Han tog tag om min hand. "Fine, jag bara" "Du bara vad?" "Jag är ledsen okej, jag menar det verkligen, kom igen" "Varför blir du så där då?" Undrade jag. "Jag vet inte" "Vadå vet inte, du måste veta hur du kan bete dig som en idiot" "Sluta" Suckade han. "Jag är ledsen okej, snälla förlåt" Jag stog och kollade ner på mina fötter. "Kom igen" Suckade han. "Okej" Sa jag. "Så du förlåter mig?" Jag log smått och nickade. "Tack" Jag nickade åt honom. "Får jag en kram?" Undrade han. Jag skrattade till och omfamnade mig i en kram. "Jag tycker om den snälla Justin" Sa jag. Han log. "Kom igen, vi ska fira fredo nu" Jag bet mig i läppen och kände hur jag blev osäker. "Ska du dricka?" Undrade jag och han vände på sig och suckade lite. "Nej, för dig ska jag inte" Viskade han i mitt öra och jag log. "Tack" Viskade jag tillbaka. Vi gick upp på deras veranda och vi möttes bara av leende. "Kelsey" Ropade Francia.
 
Jag gick in och hon höll upp en klänning. "Åh va fin" Sa jag. Hon nickade. "Du kommer klä den jätte bra" Jag log stort. Jag blev fixad i håret, och sminkad. "Såå" Sa Ashley när sminket var klart. "Åh du är super fin, Justin kom-"  Jag gav henne en konstig blick och hon tystnade. Jag himlade med ögonen. Alla hade klätt upp sig av tjejerna så det var jätte roligt. Vi hörde hur musiken sattes igång och jag log stort. Vi gick ut till killarna och deras munnar var formade som O:n. Vi skrattade och började dansa. Justin kom fram till mig. "Vad fin du är" Viskade han i mitt öra. Jag log åt honom. "Du med" Han log stort. Folket började dricka och jag var stolt för Justin gjorde det faktiskt inte. Jag slog mig ner i soffan vilket många andra gjorde och Justin drog mig dirrekt till hans knä. Nu skulle verkligen alla inte tro på oss om "bara vänner". Jag sneglade upp mot Justin som satt med armarna runt min kropp. Jag såg vart hans blick var satt och jag slog till han på handen. "Justin sluta" Han hade stirrat på mina bröst. Igen. "Förlåt, jag kan inte låta bli" Jag suckade åt honom. "Aw ni är så söta" Sa Francia som kanske druckit lite för mycket på för kort tid. Jag skrattade åt henne. "Sluta" "Visst är vi" Hör jag Justin säga. Jag förstod inte vad han höll på med just nu.  "Vi sjunger för Fredo nu" Sa Ashley(t). "Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, Happy Birthday dear Alfredo Happy Birthday to you." Vi tjoade i slutet och vi satte oss ner igen.
 
 
 
"Dags för lite sanning och konsekvens" James kom in i rummet med en flaska. Ohboy. "Så turtdruvor sära på er" Klagade Francia till mig, Justin och Sammy som satt i Carlos knä. Jag himlade med ögonen och slog mig ner brevid Justin i stället. Jag var verkligen inte trygg med det här spelet. Laura började snurra och den hamnade på Ashley(t). "Ge Fredo en riktig födelsedags kyss" Hon skrattade och överfallde honom med hennes läppar. Jag kollade äcklat på dem. Spelet gick vidare och det var kyssar, hångel och shots som utspelade sig för den mesta, men varken jag eller Justin hade fått flaskan pekad mot oss vilket jag verkligen var glad över. Francia snurrade på flaskan och det jag fruktade hände precis, den pekade på mig. "Okej du ska-" "Jag tar sanning" "Nae, vad tråkig du är" Jag skrattade. Hon hade defenitivt hittat på något dumt om jag valt Konsekvens. "Hmm" Sa hon och tänkte efter. "Är Justin den snyggaste av killarna här inne?" "Oh god" Mumlade jag. Jag kollade på Justin och han vickade på sina ögonbryn. "Bara säg" Suckade Francia samt skratta. "Okey, fine" Suckade jag och ville verkligen inte kolla åt Justins håll när mina kínder hettades upp. "Let's move on" Sa jag och snurrade flaskan så den pekade på, oh great Justin. Jag skakade på huvudet samt skrattade för mig själv och hade ingen aning om vad jag skulle göra. "Konsekvens" "Kyss den snyggaste tjejen" Sa Ashley. Innan jag hann säga emot att det var jag som skulle välja så kände jag Justins läppar mot min kind. "Ugh, bara bli tillsamans already" Suckade Ashley(b) åt oss.
 
Flera timmar hade gått och jag var hur trött som helst. Jag låg mot Justins bröst och kände hur mina ögonlock snart stängdes för sömn. "Ska du stanna här så du ska åka hem?" Undrade han. Jag ryckte på axlarna. "Snälla gör det inte?" Jag ryckte på axlarna igen. "Jag har konsert imorgon, snälla du har inte sätt någon än, jag är ju förlåten?" Jag log. "Okej" Svarade jag innan mina ögonlock sakta stängdes och jag föll i sömn.
  Jag vaknade av en rörelse och jag öppnade mina ögon och mötte Justins ögon som försökte få in mig i bilen. "Förlåt" Sa han. Jag skakade på huvudet och somnade dirrekt när jag hamnade i passargerarsätet.
  Jag vaknade till när han stannade bilen och han bärde in mig i bussen. "Sover du med mig?" Undrade han och jag nickade smått och log. Inte en chans att jag sov ensam där ute, nu var inte ens Alfredo här. "Kan du dra ner dragkedjan?" Undrade jag trött.. Justin gjorde det och jag kunde känna hur han andades tungt. Jag höll upp klänningen så den inte skulle åka ner så jag drog på mig min sovtröja och hasade sedan ner klänningen under. Jag knäppte upp min bh under och kröp sedan upp i sängen.
 
 JAG VET ATT DET ÄR JÄTTE MEGA SUPER KORT.
Men jag kände att jag måste publicera något, och jag har inte tid att skriva imorgon så ni hade fått vänta längre! Puss och förlåt!


   Postat av: Anonym

Jätte bra!! Jag hoppas att dom kommer bli tillsammabns snart! Och justin var bara för gullig i det här kapitlet!


      Datum: 2013-04-10 Tid: 18:17:37

   Postat av: Anonym

A M A Z Y N G ! ! !


      Datum: 2013-04-10 Tid: 19:05:19

   Postat av: Emma

Meeeer


      Datum: 2013-04-10 Tid: 19:18:37

   Postat av: Anna

Super bra. :)


      Datum: 2013-04-10 Tid: 22:44:29

   Postat av: Celebnovell

Det gör inget! Jättebra! :)


      Datum: 2013-04-11 Tid: 17:02:38 URL: http://celebnovell.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback