HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 43 - Well Sorry is not enough

Last Chapter:
"Om du inte ska spela din coola sida nu bro, var kännder du igentligen för henne?" Jag ryckte på axlarna. "Kom igen Justin" "Fine, jag är bara rädd okej" "Jag vet Justin, erkänn bara för dig själv att du är kär i Kelsey" Hennes ansikte kom upp i mina tankar om hur hon grät just nu. Det gjorde ont i mig. "Okej" Suckade jag. Jag är väl kär i henne då. Jag suckade. "Smsa henne" Carlos gav mig min telefon och jag himlade med ögonen med ett flin på mina läppar.
Till KelseyHastings
Får jag komma över?
Från KelseyHastings
Nej
"Hon vill inte ens ha mig där" "Klart hon inte vill, hon gråter ju över dig. Åk dit" Jag tog mina bilnycklar från byrån och öppnade dörren och skyndade mig till bilen. Jag var ju kär, jag var fan kär i Kelsey.
 
Kelseys Perspektiv:
"Är du säker?" Undrade hon. "Jag lovar Sammy." Hon kramade om mig. "Det kommer bli bra, usch nu har jag dåligt samvete" "Sammy åk, jag är okej jag lovar" Hon skrattade. "Okej Vi ses" Jag nickade och hon gick ut från dörren. Lucas klev ut från sitt rum. "Vart ska du?" Undrade jag. "Eh till Alex" Jag nickade och han skyndade sig ut ur huset och jag rynkade på pannan. Nu var jag själv hemma. Jag undrade var Brian och Alison var men de hade väl säkert åkt till deras kompisar eller något, för så här länge brukade de inte handla? Soffan lät lockande så jag kröp upp i den med en filt som täckte kroppen. När jag nästan fallit i sömn ringde det på dören. Jag blev lite rädd men gick för att öppna. Jag kikade i kikhålet men personen höll för. Jag svalde men öppnade till slut. När jag fann  Justin där så blev jag arg. "Vad gör du här?" Suckade jag. "Kelsey, släpp in mig" Jag suckade och gjorde som han sa. Justin tog av sig sina ytterkläder och jag gick in till vardagsrummet igen utan att vänta på honom. "Sa jag inte åt dig att inte komma?" "Jo, men jag lyssnade inte" Han började gå mot mig. "Jag vill inte ha dig här, gå" "Varför släppte du in mig då?" Jag himlade med ögonen. "Titta, jag är ledsen okej, jag borde inte sagt så, jag är ledsen" "Men ett förlåt är inte nog"
 
 
Han skakade på huvudet och innan jag hann reagera så pressade han sina läppar mot mina. Jag blev chockad men jag kunde inte låta bli att besvara den. När jag kom på vad jag höll på med så avbröt jag den och backade. "Sluta gör så där, det betyder ju ingenting ändå för dig" Röt jag mot honom. "Du har fel" Jag rynkade mina ögonbryn mot honom. "Jag ljög" "Om vadå?" "Att jag är-" Han avbröt sig själv. "Att du vad Justin?" "Att jag är kär i dig Kelsey, så jag erkände det. Jag är kär i dig" "Säger du det bara för att Sammy skickade Carlos och Fredo för att jag var ledsen?" "Kom igen Kelsey, lägg ner. Om du inte känner något så drar jag nu" Han vände sig om med snabba steg och var på väg mot dörren. "Justin" Sa jag och han vände sig om. Jag sprang upp mot honom och pressade mina läppar emot hans. Han kysste mig tillbaka och drog min kropp intill sin för att radera mellanrummet. Han slickade mig på underläppen och det tog ett tag att fatta att han ville möta min tunga med hans. Jag gav honom inträngelse till min mun och mina händer fann hans nacke. Efter ett tag var vi tvugna att sluta på grund av att vi var tvugna att andas. "Så du kan bli kär?" Viskade jag när våra pannor låg mot varandra. Han nickade och andades högt.
 
Han kysste mig igen och jag tror att jag aldrig kommer tröttna på dessa läppar. Han drog ner sina händer från min svank så de hamnade på min rumpa. Där med lyfte han upp mig så jag kunde lägga mina ben runt hans höft. "Gå ut på altanen" Viskade jag och han gjorde som jag sa. Det var varmt där då jag hade satt på värmen när jag och Sammy satt där förut. Han släppte ner mig och vi satte oss i en fotölj. Han först och jag sen, jag drog filten över oss. "Sover Soph?" Jag nickade. "Förlåt" Suckade han. "Det är okej" Log jag. "Förlåt för jag alltid gör dig ledsen" Jag skakade på huvudet åt honom. "Det gör du inte, bara ibland" Fnissade jag. "Jag är inte bra på det här" Sa han. "Inte jag heller" Svarade jag. "Vi gör det på ett eget sätt" Sa han och jag log och nickade. "Du" började jag. "Varför var du som du var?" Undrade jag. "Det började med att jag var tillsamans med Leah heter hon. Hon bor i Stratford. Vi blev tillsamans i typ mars 2010 och gjorde slut ett år efter alltså 2011. Men i alla fall, vi hade det jätte bra tyckte jag, och jag var kompis med Chaz och Ryan och allt gick jätte bra med låtar och så. Leah och jag hade varit kompisar innan och så när vi blev tillsamans så jag kände henne verkligen men tydligen inte tillräckligt. Hon hade en pojkvän "brevid mig" och hon lekte med mina pengar även fast hon och jag varit kompisar hur länge som helst. Det var där det gick utför för jag var ju kär i henne och mitt hjärta krossades så jag bestämde mig för att aldrig bli kär igen och det var då jag började festa. Jag gick på klubbar även fast jag bara var sjutton, jag kom in för jag var ju Justin Bieber. Rubriker bildades hela tiden, jag tog hem en ny tjej nästan varje natt och låg med henne. Jag var galen. Jag sa upp kontakten med Ryan och Chaz men det var inte riktigt meningen jag var full när jag sa det och jag ringde aldrig tillbaka för att säga att jag var det förutom två månader senare. Jag brydde mig inte om någonting förutom sex och alkohol"
 
Han stoppade för att andas. "Scooter försökte skaka vett i mig, jag förlorade massvis med fans. Min familj ville knappt veta av mig förutom min mamma som aldrig slutade kämpa för mig. Till slut så tvingade Scooter och mamma mig att börja skolan för att sköta mig. Då träffade jag dig" Jag log smått åt hur han avslutade det. "Tack för att du berättade" Log jag eftersom jag alltid gått och undrat. Jag vände mig om och kysste honom lätt. Ytterdörren öppnades men jag orkade inte bry mig. Jag kunde höra alla tres röster och det här bådade inte gott men jag flyttade inte på mig. Alison var den första som kom ut. "Åh hej Justin, är du fortfarande kvar?" Han nickade bakom mig. "Förlåt att det dröjde men vi var hos Isobel och Dan" "Okej" Log jag. Hon vände sig om och var påväg att stoppa Lucas som kom i världens fart. "Vad gör han här?" Frågan var riktad mot mig. "Han är här" "Det var du som grät på grund av honom för några timmar sedan" Jag ryckte på axlarna. "Kelsey, han ska ut nu" "Du bestämer inte" Svarade jag. Han började gå mot mig och jag reste på mig för att stoppa honom hoppa på Justin. "Sluta Lucas gå in, nu" "Du bestämer inte" Härmade han. Nu kom Brian ut på altanen också. "Vad är det här?" Undrade han. "När vi kom så satt Kelsey i hans knä, och han hade för några timmar sedan fått henne att gråta" "Kelsey, säg godnatt till honom nu" "NEJ. ni bestämer inte över mig. Jag är arton år. Lägg ner och gå in igen, sluta förstöra allt som ni alltid gör" Skrek jag på dom.
 
Brian kokade av ilska. "Brian lugna ner dig" Alison lugnade honom och till slut fick hon med sig båda in och stängde dörren efter dom. "Förlåt" Suckade jag. Justin log bara. "Dom är så överbeskyddande, jag ska säga till dom" "Det behövs inte" Jag nickade. Jag vände mig om och satte mig i gränsle över honom. "Vill du sova här?" Undrade jag. Han log. "Tror du det är en sån bra ide?" "Jag bryr mig inte, jag vill at du ska sova här, det är kallt och sova ensam" Han skrattade åt mig. "Om du sover hos mig imorgon?" Jag nickade och kysste honom. "Plus att vi ska på dejt" "Jasså ska vi?" Undrade jag. "Ja jag tänkte pröva den här romantiska stilen" Jag fnissade. "Vill du gå på dejt med mig imorgon" "Väldigt gärna Mr.Bieber" Han skrattade. "Kom jag är trött" Sa jag och ställde mig upp och räckte min hand så han kunde ta den. Vi gick in på rummet och ingen orkade göra någonting förutom att byta om och bara lägga sig i sängen. Istället för att skeda i natt så la jag mitt huvud på hans bara bröst och han höll om mig och våra ben var slingrade med varandra. "Tack för att du förlät mig" Sa han. Jag log. "Tack för du berätta allt" "Godnatt Kelsey" "Godnatt Justin" Han kysste mig på hjässan och jag somnade med ett leende på läpparna.
 
Kommentera!
Nu fick ni reda på ganska myckeeet! :)


   Postat av: Ebba

Aww va söta!! Jag tycker att Brian och Lucas kan släppa lite på Kelsey...


      Datum: 2013-04-28 Tid: 15:56:03

   Postat av: Evelina

Super bra!


      Datum: 2013-04-28 Tid: 16:41:02

   Postat av: Miranda

Jätte bra! You go girl


      Datum: 2013-04-28 Tid: 18:16:04

   Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeer


      Datum: 2013-04-28 Tid: 18:20:17

   Postat av: Emelie

Aww vad gulligt!! Har du någon aning om ungefär hur många kapitel denna novellen kommer att bli? <3


      Datum: 2013-04-28 Tid: 20:19:17 URL: http://lifeasemelieida.bogg.se

   Postat av: Anonym

Åhhh super bra!!


      Datum: 2013-04-28 Tid: 21:55:30

   Postat av: Anonym

YEEEEESSSSSS dom läste det!!! Jätte braaaa!


      Datum: 2013-04-28 Tid: 22:21:24

   Postat av: Anna

Super bra. :)


      Datum: 2013-04-28 Tid: 23:41:32

   Postat av: Celebnovell

Jättebra och hur gulligt som helst! ♥


      Datum: 2013-04-29 Tid: 15:46:33 URL: http://celebnovell.blogg.se

   Postat av: Amina

Länkbyte? =) Btw, du skriver as bra noveller =)<3


      Datum: 2013-04-30 Tid: 10:31:30 URL: http://jbieberfictions.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback