HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 5 - Prom night - my worst mistake, ever

Last Chapter:
"Du är väldigt fin i kväll" Började jag. Hon fnittrade till. "Du med" Pep hon. "Du vet jag gillar verkligen dig, jag gör sällan det i tjejer" ljög jag ihop. "Jag har svårt att falla för någon" ljög jag igen. Hon pep till och placerade en hårslinga bakom örat. "Jag gil-" Hon stannade. Jag skratta till. "Tänkte du säga detsamma?" Frågade jag. Hon nickade. "Vad bra" Svarade jag. "Är det okej om jag kysser dig Kelsey?" Frågade jag väldigt cheesy. "Jag vet inte om jag vet hur man gör, jag kanske är dålig på det" prata hon snabbt. Jag skratta till. "Alla kan kyssas" Sa jag och böjde mig fram och mötte hennes läppar i en kyss. "Se?" Frågade jag. Hon fnittrade till. "Det börjar bli lite tråkigt här, eller vad säger du?" Frågade jag. Hon ryckte på axlarna. "Vill du följa med hem?" Frågade jag ihopp om ett Ja till svar.
 
Kelseys PErspektiv:
Han gillade mig, jag ville skrika rakt ut. Han hade kysst mig, Justin Bieber hade freaking kysst mig och jag dansade på moln. "Det börjar bli lite tråkigt här, eller vad säger du?, Vill du följa med hem?" Frågade han och mitt hjärta stannade för en sekund. Jag bet mig i läppen och visste inte riktigt vad jag skulle svara. "Jag vet inte" Svarade jag ärligt. "Vill du inte?" Frågade han och såg ledsen ut. "Men min bror kommer bli jätte arg" Sa jag. "Nej då, jag kan köra dig hem eller vad som helst" Sa han och tog min hand. "Oh okej då" Fnittrade jag. Vi gick ut och Justin öppnade min dörr för mig och jag fnittrade återigen till. Han gick in på sin sida och han log ett leende innan han startade igån sin bil. När Justin inte behövde använda sin högerhand så höll han den i min och jag log stort. Justin Bieber och jag, vem kunde tänka sig?. Efter några minuter stannade han och vi gick ut. "Wow, du bor stort" Svarade jag imponerat. "Äh" Sa han bara och tog min hand och promenerade in till huset. Jag hängde av mig min jacka och tog av mig mina skor. "Kom" Sa Justin och sträckte ut sin hand. Jag tog den glatt. Vi slog oss ner i hans soffa och tittade på tvn. "Kom" Sa han och böjde sitt huvud närmare och mötte mina läppar i en till kyss. Det här var början, till ett stort misstag.
 
*
"Jag går in i duschen" Sa Justin och reste på sig. Jag kände för att gråta. Var det så här folk hade sex?. Det gjorde jätte ont, och det var inte alls skönt, jag var inte redo, men jag hade ju gått med på det?. Det var inte skönt alls och jag hade bara velat sluta men jag vågade inte säga till. Jag ville göra det för honom och sen kanske det hade blivit skönare men icke. När Justin gick in i sitt badrum tog jag på mig de sista kläderna och sprang ner till undervåningen tog på mig min jacka och sprang ut på vägen. Jag grävde upp min telefon och fick se 14 missade samtal, 6 från Julia och 8 från Lucas. Jag ringde upp Julia i tårar. "Kelsey var fan är du?" Frågade hon oroligt. "Julia" Grät jag. "Vad har hänt, var är du?" Skrek hon. Jag sa gatuadressen och hon skulle komma så snabbt som möjligt. Jag såg hur en bil kom i blixt fart och jag sprang mot bilen och hon kom ur springandes ur bilen och jag kastade mig i hennes famn och mina tårar rann ner från mina kinder. "Vad har hänt Kelsey?" Frågade hon. Vi satte oss i hennes bil och jag började berätta allt. "Kelsey" Suckade hon. "Varför har du inte sagt något från början, OCH JUSTIN BIEBER?. Seriöst Kelsey" Suckade hon.
 
"Vad är det för fel på honom, han gillar faktiskt mig" Sa jag. "Nej Kelsey, han tycker inte om någon, tro mig, han gjorde det för att göra det ni just gjorde, Justin bieber har inga känslor, han utnyttjade dig" Jag skakade på huvudet. "Kelsey jag är din bästa vän och jag är ledsen att behöva säga det men jag har rätt, Justin blir inte kär i någon, han är inte kär i dig Kelsey" Sa hon och jag ville inte tro på det hon sa. Vi satt tysta påvägen hem. "Säg inget till mina bröder" Sa jag och hon nickade och följde med mig. "Kelsey var fan har du varit?" Lucas för först. "Ingenstans" Suckade jag. "Kelsey varför svarar du inte i din telefon, var fan har du varit?" Nu Brian. "Kan ni snälla bara låta mig va" Jag sprang upp för trappan och jag hörde Julia komma efter. Jag satte mig på sängen och lät mina tårar falla. Jag torkade bort de. "Kelsey" Sa Julia ledset.
 
 
"Jag trodde han gillade mig" Grät jag. Som aldrig förr. Jag la mig i sängen mot kudden. "Jag är ledsen" Sa hon och la sig bakom mig. Jag trodde han gillade mig. Jag trodde verkligen han gillade mig, han sa ju det?. Hur kunde man vara ett sånt svin. Hur kunde man ens komma på tanken. "Mitt liv är förstört" Grät jag. "Det är det inte Kelsey, det är det inte, du har bara haft sex, eller bara och bara. Men det kommer bli bra, jag lovar" tröstade hon men för att vara ärlig var det inte till någon jätte stort hjälp. "Jag vill döda Justin Bieber just nu" suckade hon. Jag flinade lite. "Jag med". Jag kunde fortfarande inte fatta det. Jag kunde inte, jag visste inte ens vilken sida jag var på. Just nu kändes det som Julias att han inte gilalde mig, men han sa ju det?. Han sa att han gillade mig, varför skulle han "kämpa" så mycket för att göra det vi gjorde?. Han kunde ju få jätte många tjejer, varför mig i sånna fall, han måste ju gilla mig, eller?.
 
Kortis kapitel! :)
Har kompledigt från min skola både torsdag och fredag, how niceeee? ;;). Blir väl lite skrivning dåraaa!
Stackars kelseeeey :////// uschusch!
Komentera angels!
 
 
 
 
 


   Postat av: Anonym

MEEEEEER


      Datum: 2013-01-23 Tid: 20:52:16

   Postat av: Annie

Stackare..... :(

mmen bra skrivet!! :)


      Datum: 2013-01-23 Tid: 20:52:23

   Postat av: Ari

Stackars kel :(
Men awesome kap :* xx


      Datum: 2013-01-23 Tid: 23:12:29

   Postat av: Anonym

Jätte bra!


      Datum: 2013-01-23 Tid: 23:34:14

   Postat av: Anonym

awwww :(


      Datum: 2013-01-24 Tid: 11:58:27

   Postat av: Linn

hahahahahhahahaha, herreguuuuuuuuuud!

Jag lästa din blogg för aaaaaaaas länge sen alltså verkligen svin längesen typ ett år sen, sen slutade jag sen tappade jag bort din blogg och visste inte vad den hette o nu hittade jag den igen hahahahah.

jätte bra btw


      Datum: 2013-01-24 Tid: 15:21:36

   Postat av: Anna

Jätte bra. :)


      Datum: 2013-01-24 Tid: 17:11:14

   Postat av: Lejla

Jag tycker att du går väldigt fort fram i novellen. Men den är la ok. Men jag tycker att du skulle kunna beskriva lite mera detaljerat annars är det inte så kul att läsa när det går så snabbt fram. Jag menar inget illa med det jag skrev :)

Svar: det är meningen att det ska gå fort i början, du kommer fatta snart :)))
justajbnovel.blogg.se


      Datum: 2013-01-24 Tid: 17:57:11

   Postat av: Evelina

Super bra!


      Datum: 2013-01-24 Tid: 18:56:03

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback