HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 69 - Not this way - new years

Last Chapter:
Det var första gången jag grät framför någon på väldigt länge, första gången jag grät framför Ariana. Jag tittade upp på henne och hon satt med tårar i ögonen, jag förstod inte varför hon gjorde det. Det rann ner tårar från mina kinder, ingen kan någonsin förstå hur mycket jag älskar henne. "Det här var världens bästa julklapp, tack, jag älskar  dig så otroligt mycket min ängel" Sa jag och böjde mig fram och kysste henne mjukt på läpparna.
Hon ställde sig upp och gränslade mig och kysste mig igen. Våra tungor fann snabbt varandra och jag kunde ana vad detta skulle sluta med. "Jag vill ha dig" Mumlade hon tungt mot mina läppar.
 
 
 
Arianas Perspektiv:
 
Idag var det nyårsafton och Justin hade kommit hem igår. Vi hade varit vakna till klockan fyra på natten tills hans flyg skulle gå, men det kanske inte var så konstigt med tanke på vad vi gjorde. Jag rodnade lite åt tanken. "Babe" Sa Justin och kom ut från badrummet. "Kan jag ha detta?" Frågade han. Han hade en riktigt snygg skjorta på sig och ett par jeans. "Ja, du är jätte snygg" Sa jag. Han flina. "Inte som dig baby girl" "Säg inte så, det får mig att låta som typ fyra år" Skrockade jag. Han flina. "Förlåt sexy" Sa han. "Bättre" Blinkade jag åt honom. "Så är min flickvän klar?" Frågade han. "Det kan du ge dig på" Sa jag.  Vi skulle till Hannas hus för hon hade ordnat en nyårsfest. Jag tror den skulle vara rätt stor, jag hade inte riktigt koll på vilka som skulle komma förutom, Jag Justin, hon, Jassie, Ashton, Kyle och Eric. Sedan hade jag ingen aning, men jag antog folk från min förra skola och så vidare. "Ser du fram emot i kväll?" Frågade han. "Ja, så kom nu" Sa jag och vi gick ner för trappan och tog på oss skorna. Jag satte på mig en jacka och vi klev ut ur huset. Justin bor inte långt i från Hanna, bara en gata bort så vi gick. Jag höll hårt i Justin då jag hade väldigt höga klackar på mig och det var inte lätt att gå i de med så mycket grus på vägen.
 
Vi gick upp på Hannas uppfart och gick rakt in. Man hörde musiken utanför och festen var igång när vi kom. Det var mycket folk och jag kunde se Hanna stå och prata med Kyle. "Hanna" Ropade jag. Både hon och Kyle rykte till och kom mot oss. Jag och Justin hängde av oss grejerna och kramade sedan om de. "Heeej" Sa Hanna. "Heej" Sa jag. "Hade du det bra i Kanada?" Frågade Kyle Justin och sedan fortsatte de prata på. Jag gick in med Hanna i köket och hon gav mig en cider. Mina föräldrar vill inte att jag dricker och det kan jag förstå, men cider görs inte särskilt mycket. Dock hoppades jag på att Justin inte skulle bli för full för det orkade jag verkligen inte med. "Hääär står ni" Eric kom fram och la sina armar om både mig och Hanna. Jag skrattade. "Jaaa det gör vi" Sa jag. "De bra, har du killen med dig eller?" Frågade han. "Hallen" Svarade jag och han försvann sedan dirrekt. "Har Jassie kommit?" Frågade jag. Hon skakade på huvudet. "Hon är nog här snart" Sa hon. Jag nickade. Det hade ju också varit jul med min familj, jag hade fått pengar och det var det ända som jag önskat mig så jag blev glad, jag satt mest och deppade med Justin på telefonen för jag saknade honom.
 
"Arianaaa" Jag vände mig om och fick syn på en tjej som heter Ellen. "Hej" Log jag. Hon sprang fram till mig och gav mig en kram. Hon gick i min pararell klass och jag tror vi hade spanska ihop. "Hur har du det?" Frågade hon. "Bara bra, du själv?" Frågade jag. "Jätte bra, hur är det med din pojkvän?" Frågade hon och fnittra. Jag himlade med ögonen. "Bra, men du kan fråga honom själv, han är här" Sa jag spydigt. Jag tyckte inte om när folk kom nära mig på grund av Justin. "Åh, är han, var?" Frågade hon. Jag rykte trött på axlarna. "Hej då då" Sa hon och trallade iväg. Jag himlade med ögonen. Hanna skratta. "Irriterande" Sa hanna. "Mhm" Svarade jag. "Hello beautiful" Jag hörde att det dirrekt var Justin. Han la armarna om min midja och kysste lätt min hals. "hej du" Sa jag och fnittra till. Jassie kom in med Ashton efter sig och jag log glatt. "Heeeej" Sa jag och kramade henne och samt Ashton sen. Det strömmade in folk och alla dansade över allt. Jag såg också hur Justin fick ta kort med vissa men han såg inte obekväm ut vilket var bra.
 
Kyle Eric och han satt och drack i sofforna och jag hoppades verkligen Justin skulle sköta drickandet och inte bli för full. "Kom vi dansar" Sa Hanna glatt och tog min hand. Jag skratta och vi trängde oss in i högen av människor och dansade. Till slut bildades en dansring och en kille som jag tror heter Troy dansade riktigt bra. Han gick ut ur ringen och någon annan Kille gjorde någon rolig dans och jag skratta. Jag blev inknuffad av något och jag tog snabbt tag i Hanna och vi dansade mot varandra. Vi dansade neråt och dansade sexigt bara för skojsskull. Jag kollade upp och fick se Justin, Eric och Kyle stå i ringen och Justin och Eric tjoade och höll på, Jag skrattade. Vi gick ut ur ringen sen gick Kyle, Justin och Eric in och det bögade sig för skojs skull och jag skrattade. Ringen uteslöts och alla började dansa igen. Jag kände ett par i gen kännande händer på mina höfter. "Nu får jag hålla ännu hårdare i dig ikväll, du får sluta vara så snygg" Viskade Justin. Jag skratta och himlade med ögonen. "Följer du med och kollar sminket, nödsitutaion" Sa Hanna. Jag nickade. "Sorry babe" Sa jag och kysste snabbt Justin.
 
Vi gick in på toan och Hanna kollade sig i spegeln. "Vad hände?" Frågade jag. "Någon slog mig, men inte med flit, men det gjorde jävligt ont" Sa hon. "Aouch" Sa jag. "Men det syns inte i alla fall" Sa hon. Jag nickade. "Har du kul?" Frågade hon. Jag nickade glatt. "Eric börjar bli så full" Sa hon och skratta. "Justin med" Sa jag och skratta lite lågt. "Bara han inte blir för full, jag tycker inte om när han är det" Sa jag och log snett. "Nae, vet du har sagt det" Sa hon och log snett. Jag nickade. "Men nu går vi ut och har kul" Sa hon. Jag nickade glatt. När vi kom ut stod det folk och dansade på borden och jag skrattade. Jag såg Justin, Kyle och Eric stod och dansa och sedan såg jag en blond tjej gå fram till Justin och ställde sig med ryggen och började dansa och gnida sig mot honom. Jag såg hur han dansade bort henne och jag log smått. Han gick tillbaka och dansade vanligt och jag gick ut till honom. "Heeej" Sa han glatt. Jag skratta åt honom.
 
Kvällen gick fort men det gör det ju när man har kul. Det var några minuter kvar till tolvslaget och alla stod nu på gatan. Jag väntade med Hanna på Justin och Eric som var någonstans. Jag kollade på klockan och såg att det var två minuter kvar. Jag visade klockan för Hanna. "Seriöst" Sa jag. "De kommer där" Sa hon. Jag såg hur de vinglade på varandra och jag suckade lite lätt även fast det såg rätt roligt ut. Justin stannade bredvid mig och jag var på väg att krama honom men han backade undan. "Vad gör du?" Frågade jag. "Frågan är vad du gör?" Frågade han. "Va, vad snackar du om?" Frågade han. Jag såg hur Hanna och Eric hade gått i väg en bit. "När hade du tänkt att berätta att du inte ska med på min tour längre huh?" Frågade han. Nu var fan sur, och full. "Justin" Började jag. Klockan tickade och snart var det tolvslaget. "Jag ska med men jag tänkte komma lite senare b-" "Och när hade du tänkt berätta detta för mig, du berättar alltid för alla andra först än mig Ariana" Sa han argt. "Justin sluta" Sa jag. Jag hörde hur folk började räkna ner från 20. "Justin kom igen" Sa jag. "Nej Ariana. Varför har du inte sagt något till mig, jag blir trött på hur du alltid säger saker till alla andra förutom mig, och det här handlar mellan dig och mig." Sa han argt. De började räkna ner från tio. Jag kollade bara på honom. "Ha ett bra tolvslag" Sa han och fnös och gick sedan i från mig. Han började gå mot Eric och dem och de försökte stoppa honom men han drog sig undan och bara gick på gatan, antagligen hem eller något. "JUSTIN" Ropade jag och sprang efter. Det blev nytt år. 2013 var här. Alla tjoade runt om kring men jag såg Justin på långt håll. "Juuuuuustin" Ropade jag. Vad hände?
 
 
 
Vet inte riktigt hur detta kapitlet blev, men kände att jag var tvungen att lägga ut ett kapitel!. Så här har ni det, förlåt för det är kanske lite dåligt, men som sagt är jag sjuk och kan inte tänka lika bra haha!


   Postat av: Evelina

Super bra!


      Datum: 2013-01-05 Tid: 22:47:39

   Postat av: Anna

Super bra!!


      Datum: 2013-01-05 Tid: 23:38:49

   Postat av: Anonym

åh så bra !


      Datum: 2013-01-06 Tid: 00:39:05

   Postat av: Anonym

Jättebra!


      Datum: 2013-01-06 Tid: 10:08:39

   Postat av: Anonym

Meeeeeeer


      Datum: 2013-01-06 Tid: 21:38:02

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback