HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 62 - Calm down Kelsey

Last Chapter:
Det var jag, Sammy, Francia, Charity, Ashleyb och Laura som var här. Det dröjde inte länge förns vi låg på våra handdukar och solade i stället. "Så, var Carlos ledsen att han inte får fira din födelsedag med dig?" Undrade jag och la mig samtidigt på mage för att sola ryggen. "Ja självklart, men vi firade igår" Fnissade hon. "Ett hett födelsedags sex förstår jag" Flinade Ashley och jag skrattade. "Föresten jag hörde från Ryan vad du hade gjort när du kom hem till Justin för några dagar sedan." Flinade Ashley åt mig. "Va, sa han det?" Jag skämdes ihjäl. "Jag ska döda honom" Ashley skrattade. "Vad gjorde du?" Ville Sammy veta. "Inget" Sa jag och jag visste hur röda mina kinder var just nu. "Hej tjejer" Jag vände mig om och såg fem killar som stog i deras badbrallor och en höll i en volley boll. "Vill ni spela?"
 
 
 

"Visst" Svarade Francia. Ashley såg min osäkerhet och hon suckade åt mig. "Kom igen Kels, det är inte så att du kommer vara otrogen mot Justin bara för att du spelar volleyboll" Viskade hon åt mig och jag nickade och drog på mig mina shorts innan jag följde efter dom. Vi delade in oss i lag och det var jag och Francia med tre ut av killarna och sen var de andra på den andra sidan. ”Hej, jag är Nate” Den ena hälsade på mig. ”Kelsey” svarade jag. ”Chad” Hälsade den andra. ”Och jag är Toby” Jag nickade och hälsade på de. Nate började att serva över bollen till de andra och spelet var igång, jag och Francia hade nog ganska tur att vi hade tre killar i laget då de kunde ta de flesta bollarna själva ändå i stället för att vi bara skulle förstöra. Jag var inte helt kass och skämde ut mig totalt utan kunde faktiskt ta några bollar. Vi bestämde oss för att ta en paus då det var väldigt varmt. ”Bada?” Undrade Zac som var i det andra laget som jag nyss hälsat på. Alla höll med och jag tog av mig mina shorts och hängde på de andra ner i vattnet. ”Bor ni på hotellet där uppe?” Frågade Nate mig. ”Ja” Svarade jag och kollade upp mot honom. ”Najs” Svarade han och jag nickade smått. Francia satt på Zacs axlar och innan jag visste ordet av så hade Nate dykt under vattnet och gjort lika dant på mig. Jag skrek till och kände mig genast ganska obekväm. Hans händer låg på mina lår och det kändes inte rätt. ”Kom igen då” Sa Nate och jag förstod att jag skulle försöka få ner Francia från Zacs axlar.

Jag och Francia började brottas och jag kände hur jag fall bakåt och kol till slut under vattnet. Nate drog upp mig snabbt. ”Gick det bra?” Undrade han och jag nickade. ”Ja” svarade jag.  Vi alla gick upp efter ett tag och de tog deras handdukar och la sig där vi var. ”Så bor ni alla i La eller?” Undrade Chad. ”Ja det gör vi” Svarade Sammy. ”Ni då?” Undrade hon. ”New York” Svarade de och Sammy nickade imponerat. Jag hörde min ringsinal på telefonen och jag letade efter den i väskan och såg att det var Justin. Jag ställde mig upp för att gå iväg att svara. ”Hej” Sa jag glatt. ”Hej, hur har ni det?” ”Jätte bra” ”Vad gör ni då?” ”Eh, vi är på stranden” ”Och spelar volley boll med några killar eller?” Jag frös till och tystnade i telefonen. ”Hur vet du det?” ”Folk tar bilder Kelsey, först och främst är du min flickvän, folk vet vem du är, folk vet vem Ashley är, hon är med i en stor tv serie som du vet, Francia har också hållt på med något, självklart kommer folk ta bilder” ”Förlåt, jag bara, eller dom kom och fråga om vi ville spela, och Francia sa ja så jag bara hängde på, det är inte dirrekt som jag gjort något, bara spelat volley boll” ”Okej” Svarade han. ”Har ni gjort något mer med dom?” ”Vi badade och nu ligger de och solar med oss” Sa jag ärligt. ”Skulle inte ni på tjej semester, var det inte därför vi killar inte fick följa med?” ”Justin, inget har hänt eller kommer att hända, sluta vara svartsjuk” Fnittrade jag. Han suckade i telefonen. ”Okej Kelsey, förlåt, jag bara blir orolig” ”Jag vet, jag älskar dig” ”Älskar dig med, och jag kommer ringa om en timme igen bara så du vet” Jag skrattade. ”Jaja Justin” ”Hej då babe” ”Hej då” Fnittrade jag och la på.”Var det Justin?” Undrade Charity och jag nickade. Jag la mig ner på handduken igen. ”Är Justin din kille?” Viskade Nate i mitt öra och jag nickade. ”Synd” Sa han och jag blev genast obekväm igen.

 

1 dag senare:

”Klar?” Undrade Sammy och jag nickade och tog min väska och vi gick ut från hotellrummet. Vi skulle gå och äta middag tillsammans med killarna vi träffade igår vilket jag egentligen inte såg särskilt mycket fram emot men jag hade inte jätte mycket att säga till om. Justin var den personen som var minst glad över det hela då han nästan förbjöd mig att gå ut. När vi kom ner till resturangen på hotellet satt alla andra där och väntade på mig och Sammy. När hon slog sig ner bredvid Chad så insåg jag att det fanns en plats kvar och den var bredvid Nate vilket inte var lika roligt. Dock så hade jag Charity vid min andra sida så det var bättre. Jag satte mig ner och precis då kom servitören med menyer som vi fick kolla igenom. ”Vad ska du ha?” Undrade Nate. ”Eh, jag vet inte” Svarade jag. Till slut så bestämde jag mig för en enkel sallad. Ashley gjorde som mig och nästan alla andra tog pizza, vi var ju faktiskt i Italien. Det dröjde ganska länge innan maten kom och Charity satt och babblade på med Francia. ”Så, har du bott i La hela ditt liv?” Undrade Nate. Jag nickade. ”Ja” ”Har du gått ur skolan eller har du sommarlov?” ”Jag har gått ut skolan, jag gjorde det i år” Han nickade. ”Så du är nitton?” ”Arton, men jag fyller nitton” Han nickade. ”Då är du ett år yngre än mig” Jag nickade. ”Okej” Som tur var kom maten just då så det inte behövde bli ännu mer pinsamt.  När klockan hade blivit tio så lämnade vi resturangen. ”Vi kanske ses imorgon” Killarna skulle åt det andra hållet där rummena låg. Zac kramade Francia och sen så började alla krama alla. ”Vi ses” Nate kom fram till mig och kramade mig. ”Sov gott Kelsey” Han kysste min kind och jag nickade obekvämt.

 

*

Jag vaknade av att solen sken in i rummet, trött som jag var så låg jag kvar men jag var verkligen tvungen att ta en dusch. Jag sträckte på mig och tog med mig kläder och en handduk in till badrummet. Även fast jag älskade att vara här i Italien så kunde jag inte låta bli att längta till i övermorgon då vi skulle hem, jag skulle hem till min Justin och min Sophie. Så underbart. Jag ställde mig i duschen och lät de varma härliga vattnet rinna ner över min kropp. Justin tyckte om när jag solade för att jag tydligen fick en fin brun färg, och jag hade blivit brunare här nere så pass mycket vi solat. Mina bikini linjer syndes ganska tydligt vilket var ett tecken på att jag faktiskt blivit lite brunare. Jag log åt tanken att Justin skulle märka att jag blivit brunare, ugh vad jag saknade honom. Jag ville vara hos honom eller så skulle han vara här. Efter ett tag insåg jag att jag stått alldeles för länge i duschen så jag klev ur. Jag torkade mig och virade sedan in handduken i håret och klädde på mig min bikini med shorts och ett linne under. Flaskan med bodylotion stod vid handfatet så jag passade även på att smörja in mig. När jag öppnade badrumsdörren kände jag hur kallt det var att gå ut. Charity, Sammy, Francia och Ashley satt på min säng och kollade på mig. ”Vad?” Frågade jag oroligt. ”Sätt dig ner” ”Vad har hänt, inget har hänt Sophie va? Har något hänt Justin?” ”Lugna ner dig Kelsey” ”Ja det är om Justin, det är över hela nyheterna, Justin har…”

Fortsättning följer... ;)

Kommentera!! Har en liten fråga också, om ni skulle vilja läsa en fortsättning på en av mina noveller, vilken hade de varit? :) (nyfiken haha)

 



   Postat av: Anonym

Nej, så kan den inte sluta xD ett till kapitel idag? Annars kommer jag inte kunna somna i kväll :P
Och juste! en grej till... Jätte bra, Älskar den! :)


      Datum: 2013-07-01 Tid: 19:25:24

   Postat av: Lou

Bäääst


      Datum: 2013-07-01 Tid: 19:41:24

   Postat av: Celebnovell

OMG GÖR INTE SÅHÄR! :OOO


      Datum: 2013-07-01 Tid: 20:12:58 URL: http://celebnovell.blogg.se

   Postat av: Ebba

HAR HAN VARIT OTROGEN?!


      Datum: 2013-07-01 Tid: 20:46:06

   Postat av: Anna

Super bra!! :)


      Datum: 2013-07-01 Tid: 20:58:21

   Postat av: Anonym

Haalllllååå du kan inte sluta där :'( jag vill ha nästa! *_*


      Datum: 2013-07-01 Tid: 22:12:00

   Postat av: Anonym

Den du hade innan du började med den här du skriver just nu :)


      Datum: 2013-07-01 Tid: 22:19:05

   Postat av: Evelina

Super bra!


      Datum: 2013-07-01 Tid: 22:59:38

   Postat av: Kelly

Denna


      Datum: 2013-07-01 Tid: 23:08:51

   Postat av: Mathilda

Cliffhanger!! :)


      Datum: 2013-07-02 Tid: 09:27:35

   Postat av: Anonym

sjukt bra, vet inte hur denna kommer sluta men antingen denna elr # 4 You Have The Key To My Heart - Avslutad <3


      Datum: 2013-07-02 Tid: 23:22:44 URL: http://biebzstoory.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback