HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 71 - My one less lonley girl

 
 
Last Chapter:
 Jag skämdes för jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. "Babe, bara rör på höfterna och sedan lyfter du dig upp och ner. Jag hjälper dig" Han tog mina händer och jag gjorde som han sa. Den där punkten inom mig träffades hela tiden. "Juuustin" Stönade jag. "Kom igen babe" Jag fortsatte men jag kände hur jag blev tajtare runt honom och tillslut så kom jag igen och med Justin efter mig. Jag kände hur han kom inom mig och det var faktiskt en skön och härlig känsla. Justin drog ur mig och han drog ner mig i hans famn, "Du är så jävla bra älskling" Jag log stort. Jag var hur trött som helst. "Du med" Flinade jag. Jag kollade över honom och fann att klockan var snart tre på natten. Min födelsedag var slut och tja, den kunde ju inte heller fått ett bättre slut. Justin drog täcket över oss och det dröjde absolut inte länge förns jag somnade i hans famn igen.
 
 
Sophie låg sött och sov i Justins famn och jag låg mot hans axel påväg mot La igen på ett flygplan. Det skulle strax landa och det skulle bli väldigt skönt efter alla dessa timmar i flygplanet. Sammy stannade i London i ett par dagar till och Carlos skulle komma och göra henne sällskap. Justin sov också så jag passade på att ta ett foto av dom. Vi hade stannat i London en extra natt på grund av att det inte gick några flyg till La den dagen. Vi hade inte gjort alls mycket, Sammy hade varit med men vi hade mest tittat på film och bara stannat i lägenheten. De ropade ut i högtalarna att det var dags för landning och jag kände hur Justin smått började vakna till eftersom han började röra sig. "Hej" Flinade jag. "Har jag sovit jätte länge?" Frågade han. "Två timmar" "Förlåt, jag bo-" "Det är lugnt Justin, du är söt när du sover" Han himlade med ögonen åt mig och jag fnittrade till. Vi knäppte på oss säkerhets bältena och flygplanet började att landa. Våra hännder var flätade i varandra tills flygplanet var på marken. och hade stannat. I högtalarna så tackades vi att vi hade åkt med planet och sen fick vi gå ut. Justin och jag gick ut allra först med Sophie innaför Justins tröja. Kenny mötte oss inne i flygplatsen. "Det är massvis med Papz, jag har en som kollar om vi kan få komma ner i något garage." Vi nickade och snart ringde hans telefon igen och han gick iväg. Han kom strax tillbaka och vinkade dit oss med fortfarande telefonen i örat för attt han pratade med någon. Vi gick efter honom och strax var vi vid någon hiss som tog oss neråt.
 
Det visade sig att vi fick åka från garaget och föraren hade kommit ner där med bilen. Vi kunde lugnt sätta oss i bilen och vi körde iväg mot Justins hus. Sophie låg klarvaken i Justins famn och gjorde ifrån sig ljud man inte förstod. Vi stannade utanför hans hus och vi fick hjälp med alla våra grejor in i huset. "Tack Kenny, vi ses på konserten" Sa Justin och han nickade. "Hej då" Sa jag och han hälsade tillbaka. Jag kollade mig om kring, det var länge sen jag var här kändes det som. "Du gör om ditt hus hela tiden!" "Är man rik så är man babe" "Åh ditt ego har inte försvunnit ett dug" Flinade jag och han himlade med ögonen när han drog in mig i en kyss. "Så när måste du åka till arenan?" "Alfredo hämtar oss om en timme, är du hungrig?" Jag nickade och tog upp Sophie. "Jag fixar något" Han kysste mig snabbt och gick in i köket. Jag gick in till Sophies rum och bytte blöja och satte på henne några andra kläder och gick sedan ut till köket där Justin var. "Blir toast bra?" Frågade han och jag nickade och satte mig ner med Sophie i mitt knä på hans köksstol. Justin plockade ner två tallrikar och en liten skål som var till Sophie. Han hade värmt på mat till henne också. Justin ställde ner maten på bordet när det ringde på dörren. "Det är nog mamma" Jag nickade och han gick för att öppna. Det var Pattie eftersom man kunde höra hennes röst ifrån hallen. Det dröjde inte länge förns båda två var här inne. "Kelsey" Sa hon glatt och kramade om mig. "Hej Pattie" Hon gav genast uppmärksamheten till Sophie. Pattie var här för att hon skulle vara barnvakt åt henne så jag kunde gå på konserten ikväll, vi kände inte att Sophie var det bästa alternativet till att ta med oss.
 
*
 
Alfredo hade hämtat upp oss och vi var utanför arenan. Det var super mycket fans utanför men det var också många vakter. Alfredo öppnade dörren och han gick ut och jag följde snabbt efter och sprang nästan in i arenan. Justin kom sist med vakter nästan helt runt sig. Justin blev genast iväg skickad till en snabb repition innan fansen skulle bli insläppta i arenan. Han fick inte mycket chans att reptera vilket jag inte heller förstår varför han skulle, hur många gånger hade han inte gjort det här liksom? Scooter snackade med Justin om något och jag kollade ut i arenan där alla strömmade in, speciellt dom som kämpade om vem som skulle få komma längst fram. "Ganska häftigt?" Jag vände mig om och mötte Alfredo. "Verkligen, jag kommer aldrig förstå allt det här" Fredo skrattade åt mig. "Inte jag heller" Jag gick tillbaka och Scooter och Ryan stog då och snackade med varandra. "Var är Justin?" Undrade jag. "I sin louge" Jag nickade och gick dit och knackade innan jag gick in. "Hej babe" "Hej" Log jag. "Är det här kläderna?" Frågade jag och drog mina fingrar genom kläderna som hängde med galjar över en ställning. "Japp, gillar du dom?" Jag nickade. "Lite för lite swag" Han höjde ena ögonbrynet. "Jag skoja" Fnittrade jag. Han skrattade han med. "Vilken gillar du minst?" Frågade han och jag kollade på dom men kom sedan på det bästa svaret. "Den där du bara har dina byxor på dig" "Jasså?" Undrade han. "Tycker du inte att mina fans ska få se mina vackra abs?" "Nope, bara jag" "Är du inte lite självisk nu Kelsey?" "Kanske, kanske inte, men jag vet i alla fall vem som kommer få se dom ikväll" "Åh jag med" Han bet sig i läppen och jag flinade. Jag hade inte dirrekt något emot att han uppträdde shirtless, jag förstår liksom varför hans fans älskar det, jag menar kolla bara på honom.
 
Justin drog upp sin hand innanför min tröja medans vi kysstes och jag kunde höra musiken från förbandet. "Okej, jag vet att ni har varit ifrån varandra, Justin sätt fart" Han himlade med ögonen och kysste mig en sista gång innan han följde efter Scooter någonstans. "Kelseeey" Jag vände mig om av rösten. "Ashley" Sa jag glatt och kramade om henne. "Vad gör du här?" Frågade jag. "Ryan smsade mig att du var här, så jag tänkte att jag skulle komma, jag skulle ändå hämtat Ryan sen" Jag log glatt. "Hur var det i London?" "Det var bra" Log jag. Justin kom tillbaka igen och drog in mig i min famn. "Åh hej Ashley" "Hej Justin, det är kul att se er tillsamans igen så man slipper allt drama" Jag skrattade. "Justin scenen om tio" Han nickade. Hela hans crew samlades för att tacka gud och be innan konserten som han alltid gör. Alla försvann åt olika håll och Justin log mot mig och kysste mig mjukt. "Justin, 1 minut, kom nu" Jag skrattade. "Lycka till" "Tack, älskar dig" "Älskar dig med" Han kysste mig snabbt och joggade ifatt Scooter.  Justin var som vanligt as grym på scenen och intror till One less lonley girl började. "Kelsey, vill du hjälpa mig leta efter tjejen?" Undrade hon och jag nickade glatt. Hon tog mig någon stans. "Stanna här, jag kommer snart" Jag nickade och förstod inte vad som hände förns två av hans dansare kom emot mig och jag blev genast skräckslagen. Jag skakade på huvudet mot dom och dom bara nickade åt mig. De tog min hand och jag kämpade emot, de ledde mig till stolen och jag kunde se hur Justin kom emot mig och det var så grymt mycket skrik i publiken just nu.
 
Jag fick en krans på huvudet och en stor bukett rosor. Justin log mot mig när han sjöng och jag skakade smått på huvudet.  Han la sina händer runt min nacke och jag kunde inte låta bli så jag la mina händer på hans armar och kollade kärleksfullt upp mot honom. Han var så fin när han svettades till och med. Ugh vad han sjöng fint. Han sjöng verkligen till mig och jag förstog att detta var vissa belibers högsta dröm, och det förstörde jag inatt. Justin sjöng klart låten och drog in mig i en kram. "Give it up för min one less lonley girl, Kelsey" Jag himlade med ögonen åt honom samtidigt som jag kysste han på kinden och han ledde mig ut ur publiken. "Alla kommer hata mig ännu mer nu" Suckade jag åt honom. "Sluta älskling , vi pratar mer sen" Han kysste mig snabbt innan han sprang tillbaka ut på scenen.
Vi var hemma hos Justin igen, och Fredo var med men Pattie hade åkt hem. Sophie sov och det var väl inte så konstigt eftersom klockan hade slagit över midnatt. Justin satt vid datorn och mixtrade med någon ny låt han höllt på med. Han ville verkligen inte sluta och jag och Alfredo böjrade bli trötta. "Justin, kom igen" Suckade Fredo. "Babe, du har gjort musik aldelles för länge nu, kom och mys" Jag satte mig bakom honom men han reagerade knappt. Fredo tog ett kort medans jag gjorde en arg min. "Ae guys, jag lämnar er. Lycka till Kels" "Tack" Muttrade jag. "Kom igen Justin" Suckade jag. "Klar" Sa han. "Äntligen" Han flinade åt mig och ställde sig upp och bärde upp mig i brud stil och bör in mig till sovrummet.
 
 
Tack så hemskt mycket för alla fina ord ni lämnade, det betyder så grymt mycket! Ugh vad skulle jag göra utan er?
Jag har fortfarande inte bestämt mig dock! :/ Så jag får seee!
 
Loveu!


   Postat av: Linnea

Älskar <3333


      Datum: 2013-07-29 Tid: 23:06:36

   Postat av: Biebzstoory

åh sjukt bra, jag bara älskar ditt sätt att skriva, jag är så glad att det är dem igen <3

Jag hoppas verkligen att du INTE slutar skriva <3


      Datum: 2013-07-29 Tid: 23:27:27 URL: http://biebzstoory.blogg.se

   Postat av: Anonym

jätte bra! :)


      Datum: 2013-07-29 Tid: 23:50:38

   Postat av: Olivia

Jätte mega super bra kapitel! :) <3


      Datum: 2013-07-30 Tid: 00:03:35

   Postat av: Emelie

Awe vilket gulligt kapitel!! :D


      Datum: 2013-07-30 Tid: 00:25:14 URL: http://lifeasemelieida.blogg.se

   Postat av: Anna

Super bra! :)


      Datum: 2013-07-30 Tid: 00:34:25

   Postat av: Agi

Jag giller verkligen det här kapitlet men kan inte sophie vara med lite mer? Detta känns lite som ett mellan kapitel men jag gillar det endå :D


      Datum: 2013-07-30 Tid: 00:54:16

   Postat av: Celebnovell

Lika perfekt som alltid. *-*


      Datum: 2013-07-30 Tid: 01:48:32 URL: http://celebnovell.blogg.se

   Postat av: Rebecka

asså jag tycker att det är så kul att i typ varje novell då justin är känd så blir flickvännen hans ollg, men din novell är super bra och jag älskar att den är typ den ända novellen då justin gjort ngt gravid, i början


      Datum: 2013-07-30 Tid: 19:48:06

   Postat av: Rebecka

asså jag tycker att det är så kul att i typ varje novell då justin är känd så blir flickvännen hans ollg, men din novell är super bra och jag älskar att den är typ den ända novellen då justin gjort ngn gravid, i början


      Datum: 2013-07-30 Tid: 19:48:23

   Postat av: Biebzstoory igen haha

Hej jag tänkte fråga om du kanske vill göra länkbyte?
Ifall du vill, Svara gärna i en kommentar på min blogg ❤

Kram ❤


      Datum: 2013-07-31 Tid: 11:39:50 URL: http://biebzstoory.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback