HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 55 - Our prom

 
Last Chapter:
"Vill du gå och lägga dig?" Undrade Justin. Jag nickade och gäspade stort. "Kom" Han bärde mig i brudstil och jag fnissade när jag sa hej då till alla. Han bärde mig ända upp till hotellrummet, dock tog vi ju hissen. "Du kan släppa ner mig nu" Han gjorde inte som jag sa utan la mig i sängen när vi kom in i stället och la sig över mig fast han tog stöd med armbågarna. Han kysste mig mjukt. "Imorgon när vi åker hem, får jag sova hos dig då?" Fnittrade jag och kände hur pinsamt det var att fråga. Han skakade på huvudet och nu blev det ännu mer pinsamt. "Jag skulle jätte gärna vilja, men jag har en överaskning till dig, så jag måste upp tidigt och du får inte vara hemma hos mig förns en limo hämtar dig och släpper av dig hos mig" Jag kollade fundersamt på honom. "Vad har du nu hittat på?" "Jag bara tycker att jag är skyldig dig den saken"
 
 
"Kelseeey, Kelsey, Vakna Kelsey" Jag slog sakta upp ögonen och fann Sammy vid min säng. "Vad gör du här?" Undrade jag. "Jag ska hjälpa dig att shoppa" Jag rynkade på pannan. "Du ska ju till Justin idag, remember?" "Ja det vet jag" "Du ska ha en klänning, Kom klä på dig" Jag himlade med ögonen åt henne men jag gjorde som hon sa till slut. Något speciellt behövde jag inte klä på mig nu så jag tog bara något ur garderoben, jag borstade mitt hår och jag hade ingen ork att sminka mig. "Klar?" Undrade hon. Jag nickade. "Alison, kan du passa Soph, jag ska bara shoppa någon timme eller två" Hon nickade. "Självklart" Jag log som tack och satte sedan på mig mina slitna converse. "Vi kan åka förbi Starbucks om du vill, du är hungrig antar jag?" Jag nickade. "Tack" Det blev inte en lång vistelse där utan jag åt upp fort och sedan satte vi oss i bilen igen och körde ut till shopping centrumet. "Så, nu ska vi hitta en klänning" Jag skratta. "Vet du vad han har hittat på, vad som händer ikväll alltså?" Ville jag veta. "Kanske, kanske inte" Jag himlade med ögonen åt henne och vi gick in i centrumet. "Så, vi går hit först" Hon drog in mig i en affär med bara kjolar och klänningar. Vi kollade igenom allt som hängde på galjarna och Sammy höll upp en klänning.
 
"Är inte den lite för mycket?" Frågade jag. Hon ryckte på axlarna och hängde tillbaks den. "Kom vi går till ett annat ställe" Jag skrattade åt henne och vi var snart där. "Här finns det många fina" Sa hon och började dirrekt plocka massa klänningar. Jag följde mest efter henne. "In i provrummet, jag kommer med fler" Hon gav mig kanske sex klänningar och det var inte jätte lätt att bära men det gick. Jag började med en rosa klänning och jag måste säga att hon har en ganska bra smak faktiskt. Det var ju inte det lättaste att få på sig den själv men som sagt det gick till slut. Jag öppnade provhytten och Sammy stog med ytterligare tre klänningar över sin vänstra arm. "Inte den, testa ny" Jag skrattade åt henne och började pröva fler. Hon tyckte att jag kunde ha flera men jag kände mig verkligen ínte bekväm i vissa och de andra var bara för mycket. "Kels, jag har en perfekt nu, är du påklädd?" "Ja" Hon öppnade dörren och gav mig en svart klänning. Den var faktiskt jätte fin, jag nickade och log stort och stängde dörren om mig. När jag satte på mig den så kollade jag i spegeln, jag passade i den, tror jag. Jag öppnade dörren igen och hon kollade chockat på mig. "Den blir det, ååh vad fin Kelsey" Jag log stort. "Se så, byt om så går vi och betalar"  Ett flin uppstog på mina läppar och jag bytte om till mina vanliga kläder igen och Sammy hjälpte mig med att hänga tillbaka klänningarna förutom den jag skulle ha.
 
Sammy stog över mig och sminkade mig. Just nu la hon på ögonskugga. "Åh Justin kommer inte kunna hålla sig borta" Jag rodnade och hon fortsatte med mitt smink. Hon lockade även mitt hår och satte upp det på ett fint sätt med hårnålar. Det knackades på dörren, "Limousinen är här" Sa Alison och jag log stort. "Kommer snart" Sammy hjälpte mig få på mig klänningen och den satt verkligen som en smäck. "Åh vad fin du är gumman" Sa Alison när jag kom ut i hallen. Jag fnittrade till och tog på mig min jacka och gick ut i Limousinen. Den körde mig till Justin och jag blev supernervös när jag såg hans dörr. Med darrande fingrar ringde jag på hans dörr och det dröjde inte länge förns han öppnade. Han stog med en chockad min och jag med, han var jätte fin. "Wow" Sa han och tog min hand och drog in mig i en kyss. "Du är så fin" "Du med" Rodnade jag. "Kom" Han tog min hand och vi gick ut. Vi stog utanför hans garage och jag undrade varför. Han la sina händer ovanför mina ögon så jag inte kunde se något. Han öppnade dörren och vi gick in. Han tog bort händerna och jag blev så chockad. "Justin, det är jätte fint" "Jag tänkte att, du fick inte riktigt den balen du förtjänade så jag ´tänkte att vi kunde göra om den" Jag log stort och vände mig om och kysste honom mjukt. Vi gick längre in och där väntade fat med mat.
 
Vi satte oss ner och började äta. "Mmh det är så gott" Han log stort. "Vad bra" "Jag kan inte fatta att du gjort det här" Han skrattade åt mig. Efter maten så tog han fram jordgubbar. Han matade mig med en och jag fnittrade till. Han ställde sig upp och satte på musik. Hans hand sträcktes ut mot mig. "Får jag lov?" Jag nickade och bet mig i läppen när jag tog hans hand. Han placerade hans hand i svanken på mig och jag på hans axel och våra lediga händer fann varandras. "Du är väldigt vacker" Jag begravde mig röda aniskte på hans bröst och han log. Vi bytte "positon" så jag la mina armar över hans axlar och hans omfamnade min svank. "Hur kom du på det här?" Ville jag veta. "På Brians och Alisons bröllop" Jag log smått. "Du är bäst" Han log stort och kysste mig igen. "Du förtränar det älskling" Jag fnittrade till. Efter för mycket dans så satte vi oss ner bland kuddarna igen och han drog ner mig i sitt knä. Jag vände mig om så våra läppar möttes. Hans tunga hittade min och han smekte mig över min bara rygg. "Kelsey" Han avbröt kyssen. "Jag vill inte att det ska sluta som förra gången, jag vet hur du känner om det" "Men jag kanske vill att det ska sluta så?" "Va?" "Justin, eh Jag vill ha dig"
 
Kommentera!


   Postat av: Anonym

Meeeeer


      Datum: 2013-06-06 Tid: 15:46:51

   Postat av: Anna

Super bra. :)


      Datum: 2013-06-06 Tid: 19:29:32

   Postat av: sara

Det tog sin tid men det var bra. Kanske lite tråkigt i början!


      Datum: 2013-06-06 Tid: 21:57:28

   Postat av: Evelina

Super bra!


      Datum: 2013-06-06 Tid: 22:48:10

   Postat av: Anonym

JÄTTE BRA


      Datum: 2013-06-08 Tid: 14:11:08

   Postat av: Anonym

är det inte kapitel 55? :)

Svar: jo ojjjj, fixar det nu :D
justajbnovel.blogg.se


      Datum: 2013-06-08 Tid: 14:11:24

   Postat av: Celebnovell

AWW, superbra! ♥


      Datum: 2013-06-09 Tid: 22:04:28 URL: http://celebnovell.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback