HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 47 - I miss her

 
Last chapter:
Maten var uppäten fort på våra tallrikar, dock så var vi båda proppmätta. "Kom" Justin klappade med sina hände i sitt knä och jag log stort och satte mig i det. "Jag vill inte att du ska åka" Snyftade jag. "Babe, du kan komma och hälsa på, det vet du" Jag nickade måt hans hals. "Ska vi åka?" Undrade han och jag nickade. Vi bad om att få notan och åkte hem till mig på en halvtimme. Justin följde med in och jag visste att det tråkiga skulle ske snart. Han följde med mig in på rummet där Sophie låg och sov djupt. "Justin" Suckade jag. "Kelsey du måste sova" Jag skakade på huvudet. "Jag vill inte" "Jag ligger med dig tills du somnar, jag lovar" Jag nickade och gick för att byta om. Justin låg redan i sängen med sina jeans fast ingen tröja. Jag kröp ner och omfamnade hans kropp. Jag kysste honom och han besvarade den. "Sov Kelsey" Jag skakade på huvudet. "Babe sov, jag är här" Jag nickade och tillslut så slöt jag mina ögon och drömmarna tog över.
 
 
Nästan en vecka hade gått och jag saknade honom hela tiden. Vi pratade när han hade tid vilket inte var jätte ofta. Jag gick ut med Sophie till köket så jag kunde äta något eftersom jag var väldigt hungrig. På bordet så jag en tidning som bestod av mig och Justin på framsidan. Jag kunde sätta pengar på att det var Brian eller Lucas som lagt den där bara för att jag skulle se den. Jag himlade med ögonen och började göra frukosten i stället innan jag läste vad som stog. "Godmorgon gumman" Alison vinkade när hon var påväg upp mot trappan. "God morgon" Log jag och fortsatte med frukosten. Jag hade slutat ammat Sophie så det var ganska skönt. Hon fick sitta i sin stol då hon lärt sig att sitta äntligen. Jag slog upp tidningen och fann två bilder på mig och Justin från hockeyn och även instagram bilder han lagt upp på oss.
 
Justin Bieber sågs med sin "rumoured gilfriend" Kelsey Hastings på en hockey match för några dagar sedan. Justin har även lagt upp bilder på dessa två under en tidsperiod och det verkar som Bieber har hittat kärleken. De såg väldigt förälskade ut på matchen där de delade kyssar med varandra nästan hela tiden. Det sägs att de träffade varandra i skolan där Justin började för att gå ut High school. De har hållit kontakten och hon var och besökte honom i Frankrike säger en källa. De sågs även hålla varandra i handen i Frankrike under en shoppingrunda.
Vi är glada för Justins skull och tycker verkligen att de är ett urgulligt par. Justin är just nu ute på sin turne och gör sina beliebers glada, men vi är ledsna beliebers, Justin är upptagen!
 
Jag log smått. Det var okej när de skrev söta saker om än. Brian och Lucas kom in i köket och jag suckade smått. Alison kom också in så då blev jag lugnare. "Godmorgon" Sa jag stelt. De satte sig ner mitt emot mig. "Läst tidningen?" Jag svalde och nickade. "Vart står ni?" Undrade Lucas. "Han är min pojkvän" De suckade frustrerat. "Han är inte värd dig Kelsey, du måste förstå det." "Jag vet att han inte är perfekt okej, men han är allt jag vill ha och vem är pefekt egentligen? Han gör mig lycklig. Ni får inte förstöra det" "Vi förstår bara inte. Så mycket som han har sårat dig" Jag avbröt honom. "Men han gör mig lyckligast också. Ni måste acceptera det här för han är min pojkvän och så är det bara" "Jag skulle vilja snacka med honom" Jag himlade med ögonen åt Brian "Visst, han kommer hem om typ två veckor" "Du vet att brölloppet närmar sig va?" Jag nickade. Det var typ en månad kvar. "Ska du ta med dig någon?" Jag rykte på axlarna. "Jag kanske frågar Justin" Brian spände blicken i mig. "Jag vill inte att han ska förstöra bröllopet" "Sluta Brian, vad snackar du om. Lucas ska ha med sig en dejt, och det vore väl bara självklart om jag hade min pojkvän som det eller? Om jag inte får ta med mig Justin så kommer inte jag och då är det du som har förstört det" Jag tog upp Sophie i min famn och gick in på mitt rum. Det här var bara för mycket.
 
Justins Perspektiv:
Jag klickade på "tweet". "Depress?" Undrade Fredo som satte sig brevid mig. "Ja" Skrockade jag. "Du gillar henne verkligen" Jag nickade. "Verkligen" "Åh, du saknar henne verkligen" Han visade upp min tweet och jag flinade. "Justin är kääär" Jag himlade med ögonen. "Ring henne?" Undrade han. "Jag ska" Berättade jag. Han nickade och gick ut ur bussen. Det knackade inte långt efter och Anna klev in. "Vad vill du?" Undrade jag. "Jag tänkte att vi kunde ha lite kul" "För andra gången nej, och för fjärde gången jag har en flickvän" "Hon behöver inte få reda på något?" Hon bet sig i läppen. "Anna lägg ner, vi kommer aldrig att hända igen, jag kommer aldrig ha sex med dig igen" "Din förlust" Jag skrattade till. "Vi får väl se" Hon himlade med ögonen åt mig. Jag retade ihjäl mig på henne. "Justin, Ana kom nu" Scooter sa till oss och jag gick rakt förbi Anna och hon suckade. "2 timmar till showtime Bieber" Jag nickade åt Scooter och gick in i min louge för att bli fixad. Mitt hår var det sista som blev fixat förutom scenkläderna som jag satte på mig. Jag hade tid över så jag slog in Kelseys nummer.
 
"Hej" Svarade hon glatt. "Hej Babe" Hon fnittrade. "Vad gör du?" Undrade jag. "Inget, jag är sur på Brian och Lucas." Muttrade hon. "Vad har de gjort nu?" "De klagar på dig och jag blir arg, sen snackade de om bröllopet att jag skulle ha med en dejt, och jag sa att det var ganska självklart att jag ville ha med dig eftersom du är min pojkvän och då blev det sura och ja" "Förlåt" Suckade jag. "Det är inte ditt fel som jag har sagt typ hur många gånger som helst, i alla fall, Brian vill snacka med dig" Jag skrattade till. "Verkligen?" "Ja, när du kommer tillbaka" "Behöver jag vara rädd?" Undrade jag. "Nej då" Fnittrade hon och jag log stort. "Jag såg vad du tweeta" Fnittrade hon igen. "Jag saknar dig med" Suckade hon. Jag log. "Kom hit då" "Jag kan inte Justin. Jag måste ta hand om Soph" "Ta med henne" "Det vet du att jag inte kan" "Kan inte Alison eller Brian vara barnvakt då?" "Jag vet inte, jag tror inte det, de har varit det så mycket och jag får så dåligt samvete" Jag log snett. "Vänta lite" "Okej" Svarade hon. Jag letade efter Ashley. "Säg till att Kels ska komma" Viskade jag till henne. "Kelsey, snälla kom hit. Det är skittråkigt, jag är typ ensam, snälla snälla snälla" Jag tog åt mig luren igen. "Kanske Justin, jag måste prata med Alison, jag ringer dig senare" "Okej vi hörs babe" "Hejdå" fnittrade hon. "Hejdå" Log jag för mig själv.


   Postat av: Anonym

Meeeeeeeer


      Datum: 2013-05-11 Tid: 14:34:01

   Postat av: Evelina

Super bra!


      Datum: 2013-05-11 Tid: 15:36:39

   Postat av: Anonym

Gud vad bra!


      Datum: 2013-05-11 Tid: 16:54:20

   Postat av: Fanny

Meeeeeeeeer :D


      Datum: 2013-05-11 Tid: 18:16:38

   Postat av: Anonym

gulligt kapitel <3


      Datum: 2013-05-11 Tid: 21:57:31

   Postat av: Anonym

BRa!


      Datum: 2013-05-11 Tid: 22:59:43

   Postat av: Anna

Super bra!! :)


      Datum: 2013-05-12 Tid: 13:00:55

   Postat av: Celebnovell

Jättebra! ;D


      Datum: 2013-05-13 Tid: 17:35:45 URL: http://celebnovell.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback